Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
du hast
nouseeko penkistä per se pelkästään? nouseeko penkistä 120% omaan painoon verrattuna? sekö on se se?
150 kiloinen jääkaappi nostaa siis helposti 210 kg penasta. itselle riittää 120 %. voi keskittyä muuhunkin kuten säkkiin ja palloon. tietysti jos nousee treenin jälkeen muukin kuin puntti niin fine. ellei niin got mouth and stuff
 
vierailija
Äärimmäisen lapsellista kirjoittelua joiltakin. Jos jonkun äijä nostaa 150kg niin mitä ihmeellistä siinä on ? Joidenkin mielestä se ei ole mahdollista vaikka silti näitä äijiä on joka salilla useita. Jos tällaisen miehen vaimo tänne kirjoittaa niin se on ihan ok. Ei kai tänne ainoastaan kukkakeppien vaimoilla ole oikeus kirjoitella. Eikä isohko penkkitulos tee kenestäkään tyhmää, suorituskyvytöntä tai elämäänsä kyllästynyttä.
 
vierailija
Mitä väliä sillä on paljonko mies nostaa:D itse nostan 72kg, ja musta se on paljon naiseksi:) Ja en ole "bodaaja" vaan tavallinen salilla kävijä, joka tekee salilla vapailla painoilla sekä penkkiä ym.

Paljos itse nostat?

ja mieheksi toi 125kg on vähän..:DDD
"Mieheksi 125kg on vähän" ei vittu ooksä ikinä ees nähny penkkitankoo saati käyny salilla? Ton verran nostaa ehkä joku murto-osa salilla käyvistä miehistä. Voitko nyt vittu mennä pätemään jonnekki muualle asioista joista ei oo minkäänlaista hajuakaan. Vituttaa katella tollasta touhua. Apina saatana.
 
vierailija
Mikä onkaan miehesi ÄO?
Kuinka monta kieltä hallitsee?
Entä yleisisvistyksen taso? Tunnistaako oopperassa kuulemanne kappaleen? Entä mitä tietää viikottain teatterissa näkemänne kappaleen taustoista?
Mikä on palkkansa ja ennakoitu urakehityksensä lähivuosina?

Eikö jokainen noista olet täerkeämpi parisuhteen ja perheen kannalta lähivuosina.

(Ja ps. mies nostaa 140 penkistä
. Se on hiukan noloa, mutta jokaiselle lapselliset harrastukset sallittakoon, kunhan perusasiat ovat kunnossa!)
Minun mielestäni oopperalla ja teatterilla ei ole mitään tekemistä parisuhteen tai perheen menestyksen kannalta. Makuasioita pitääkö noista. Mielestäni ivat tätsun turhaa snobeilua
 

Yhteistyössä