No jopas on ketju
Ihan en nyt ymmärrä, että miksi suunnilleen kaikki hahmot ovat tässä ketjussa joku ihme "asenne" päällä. Kun joku kertoo, että se oma mies nostaa yli 100 kiloa, niin joku toinen on välittömästi huomauttamassa siitä, miten se ei kertakaikkisesti voi olla mahdollista, siitä, tästä ja tuosta syystä.
Ja jos se nyt sitten kuitenkin mukamas sen yli 100 kiloa nostaa, niin sitten se mies on vähintäänkin tyhmä, koska ei samaan pakkaukseen voi millään mahtua järki ja voima (sekä penkkitekniikka).
Ja jos se oma mies nostaa sen 60 kg, eikä yli 100 kg, kuten "kaikkien palstalaisten miehet" niin se johtuu siitä, että oma mies on niin älykäs ja fiksu, että hän pärjää elämässä älyllään, eikä hänen tarvitse (koska hän ei tunne tälle tarvetta) leikkiä gorillaa, nostellen painoja, kuten kaikki minäkeskeiset ja hieman yksinkertaisemmat miehet tekevät.
Ja joku mainitsi jotain sen suuntaistakin, että joku omasi miehen, jolla oli vissiin ne kaikki palikat...eli se äly, charmi ja vissiin se mies oli myös tosi kultturelli. Ja penkistä nousi silti vissiin 145 kg. Mutta se oli kaiketi sitten emännän mielestä noloa...vai oliko se lapsellista. En nyt muista. Mutta jotain sen suuntaista nyt kuitenkin.
Ja joku huuteli jotain sellaista, että palstalaisten miehet valehtelee...ei ne ukot mitään päälle satasia riuhdo, vaan ne nostaa 20 kg uhkuen ja puhkuen ja himassa sitten vaan lisäävät siihen eteen ykkösen. Ja vaimot uskoo.
Siis mitä helvettiä?
Ihan sama mitä tähän ketjuun vastaa, kun se on kuitenkin VÄÄRIN!
Joten mitä tähän nyt sitten vastaisi? Jos totuudella mennään, niin kukaan ei usko. Joko mies tai sitten vähintäänkin minä valehtelen.
Mutta jos lähden etenemään sillä linjalla, että valehtelen tahallani, niin kukaan ei usko siltikään. Ei, vaikka sanoisin, että mies nostaa 13 kiloa. Kun siinäkin olisi vissiin 3 kiloa liioittelua, koska mies on valehdellut tulostaan vähän yläkanttiin. Pakkohan sen on niin mennä :xmas:
Noh, syteen taikka saveen, niin kerron nyt kuitenkin, koska sitähän tää ketju vissiin koski?
Mies (82 kg) aloittaa lämppäämisen tangolla. Ja tuo tanko painaa siis 20 kg. Tiedän tämän faktaksi siitä, että olen itsekin tuota samaista tankoa riuhtonut ja tangon paino lukee tangossa. Tosin onhan sen joku voinut yläkanttiin siihen tankoon raapustaa (kun niinhän ne miehet tekee, eikö?).
Mieheni maksimi penkissä on 145 kg.
Mutta tästä mulla ei kyllä ole faktaa, koska en ole ollut itse paikalla, kun mies on tuon määrän rautaa penkistä ylös kiskaissut. Olen kyllä nähnyt kun mies nostaa 125 kg joten sen määrän olen omin silmin faktaksi voinut todeta. Tosin edelleen pitää muistaa se, että se 125 kg sisältää sen 20 kg tangon...ja jos se tanko onkin vain 16 kg (sellainenkin kun nimittäin on) niin siinähän taas vaimoa vedetään 4 kilon verran höplästä.
Ja sitten vielä ne puuttuvat 20 kg, joiden nostoa en ole nähnyt. Jospa mies vain haluaa egoilla vaimolleen? Joo. Niin sen täytyy olla. Pakkohan sen on niin mennä. Koska kenenkään palstalaisen mies ei voi nostaa 145 kg. Vai miten se nyt meni?
Mun maksimit on 35 kg. Mutta mies ei ole sitä koskaan nähnyt. Muistaakseni olen miehen läsnäollessa nostanut 30 kg, vai olisikohan ollut 32,5kg. Joten eipä mieskään voi varmaksi tietää sitä, että valehtelenko, vaiko en. Joten tasoissa ollaan