Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
85 kiloa on penkistä noussu mun miehellä. Hänen veljensä on pannu paremmaksi, 145kiloa nousee penkistä.

Niin ja siis mun mies ei oo mikään bodari eikä harrasta puntteja sen kummemmin. Ihan tavis äijä.
 
"vieras"
Se riippuu niin paljo ihmisestä ja omasta painosta.

Joillain on lyhyet kädet, jollain pitkät. Joku painaa 50kg, joku 150kg. ym.

Jos oman painonsa nostaa, niin voi olla tyytyväinen.
 
samaa tyyliä
Kantaa tuo pari, kolme kipsilevyä kummassakin kädessä kuudenteen kerrokseen tai 100 kg painavia hallin kaaria, mutta ei niitä lasketa. Sehän on "vain" työtä ja äijähän on huonossa hapessa... :saint:
Salilla ei ole kokeillut, mutta parin tekniikkakokeilun jälkeen varmaan jonkin verran. Joutuu työssään kuitenkin sen verran painavia rautoja nostelemaan ja kantamaan.
 
"vieras"
[QUOTE="sivuseikka";25585690]Jännä juttu muuten, tuettuna (tai mikä laite se onkaan jossa nostetaan "kiskoilla") nousee enemmän kuin vapailla painoilla :O :)[/QUOTE]

Tietenki, ei tarvitse keskittyä kun rautojen ylös nousemiseen.
 
"vieras"
[QUOTE="vierailija";25584130]Mies on hyvä sen kokoisena kun on. Ite tykkään miehestä joka on n. 176/84 ja lihaksikas.

Mä saan 75 kiloisen ukon heitettyä seinälle, ei kiva :D[/QUOTE]

:LOL:

Todellisuudessa saat heitettyä seinälle ainoastaan kukkaruukun tai kukkamaljakon, kun riitelet miehesi kanssa. :)
 
"vieras"
Miksi täällä mammat kuvittelee että salilla treenaavilla miehillä ei seiso tai olisi pieni?? Ei pidä paikkaansa ainakaan minun miehen kohdalla,ihme kuvitelmia.
Kun ne saliäijät tahtovat yleensä käyttää hormoneja. Jos hormoneja käyttää niin varustus surkastuu, koska kivekset eivät tuota enää testosteronia siksi, koska keho saa testosteronia toista kautta. Kivekset surkastuvat, jos ne eivät työskentele.
 
"vieras"
[QUOTE="vierailija";25584130]Mies on hyvä sen kokoisena kun on. Ite tykkään miehestä joka on n. 176/84 ja lihaksikas.

Mä saan 75 kiloisen ukon heitettyä seinälle, ei kiva :D[/QUOTE]

Tuollainen mies on painoindeksimääritelmän mukaan jo ylipainoinen
 
"nainen"
[QUOTE="vieras";25590739]Tuollainen mies on painoindeksimääritelmän mukaan jo ylipainoinen[/QUOTE]

Kun se ei päde bodareihin.

Itse olen läski ja nostaa ainakin mun verran.
 
"vieras"
Jalkapalloilija mieheni kanssa olimme salilla ja jaksoi tehdä 15 sarjan 40kilolla, joten tuskin maximi on kovin korkea.

Itse en tykkää liian muskelisesta miehestä ja ehkä siksi nainkin jalkapalloilijan ;)
 

Yhteistyössä