No ei ihan jokainen nosta 125 kg, vaikka ei ihan maailmanennätyslukema olekaan. Ja saa kai sitä kysyä.Mitä väliä sillä on paljonko mies nostaa itse nostan 72kg, ja musta se on paljon naiseksi Ja en ole "bodaaja" vaan tavallinen salilla kävijä, joka tekee salilla vapailla painoilla sekä penkkiä ym.
Paljos itse nostat?
ja mieheksi toi 125kg on vähän..DD
Mainostat ukkoasi bodaajaksi, tuo ei tosiaan ole mikään ihmeellinen lukema. Sitten aletaan puhumaan tiukasta sällistä, kun nostaa tuplasti oman painonsa.No ei ihan jokainen nosta 125 kg, vaikka ei ihan maailmanennätyslukema olekaan. Ja saa kai sitä kysyä.
No sitten on bodarit aika harvassa kun tuohon nyt ei pysty juuri kukaan. Ammattilaiset vaan...Mainostat ukkoasi bodaajaksi, tuo ei tosiaan ole mikään ihmeellinen lukema. Sitten aletaan puhumaan tiukasta sällistä, kun nostaa tuplasti oman painonsa.
Koit kuitenkin tarpeelliseksi tehdä tämän aloituksen. Tunnen aika monta salilla kävijää, jotka eivät ikinä ole kisanneet missään äijälajissa ja nostavat tuplasti oman painonsa.No sitten on bodarit aika harvassa kun tuohon nyt ei pysty juuri kukaan. Ammattilaiset vaan...
Mutta vuosia ovat harrastaneet bodailua taatusti. Pelkällä lahjakkuudella ei tollasia painoja nostella.Koit kuitenkin tarpeelliseksi tehdä tämän aloituksen. Tunnen aika monta salilla kävijää, jotka eivät ikinä ole kisanneet missään äijälajissa ja nostavat tuplasti oman painonsa.
No saanen epäillä, vaikken ap olekaan..Koit kuitenkin tarpeelliseksi tehdä tämän aloituksen. Tunnen aika monta salilla kävijää, jotka eivät ikinä ole kisanneet missään äijälajissa ja nostavat tuplasti oman painonsa.
Tietenkin vuosien harjoittelulla, en muuta ole väittänytkään. Paitsi, etteivät bodaa.Mutta vuosia ovat harrastaneet bodailua taatusti. Pelkällä lahjakkuudella ei tollasia painoja nostella.
Varmana on ukkosikin sitten joskus salilla käynyt jos 125 kg on kevyt?niin ottaen muuten huomioon myös sen paljonko nostaja itse painaa? ukko just sano että esim 60kiloselle kuikelolle tuo 125 kiloo on melko paljon ja kun taas mun ukon painolle 110kg lihasmassaa tuo 125 kg nosto on kuin höyhenen työntö
Mikäs bodareissa on vikana? Bodarit on ihania <3Ei aavistustakaan, mahtaakohan tietää itsekään. Ja hyvä niin.
Ex on voimanoston maailmanmestari ja ihan riittävä kokemus "bodareista"