paljon maksaa hoitaja kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marimint
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marimint

Jäsen
24.05.2004
399
0
16
paljonko teille on tullut maksamaan ja mitä tukia olette saaneet? meillä 2 lasta ja toinen kun on vasta puolivuotias, niin kotihoito olis paras ratkaisu. tosin siitähän ei saa mitään tukea niin kauan kun isä saa vanhempainrahaa, eikö? toinen lapsi on 3-v.

en osaa sanoa, paljonko niitä kuluja kaiken kaikkiaan tulee. Ite oon ollu kahessa eri perheessä hoitamassa, molemmissa noin vuoden. Toisesta sain 6,5 euroa tunnilta ja toisesta sain heidän lapsilisät (lapset 5 ja 3 vuotiaat) sekä kaupungin maksaman lasten kodinhoidontuen, vanhemmat maksoivat mulle lisäksi 250euroa kuukaudessa, verojen jälkeen käteen jäävä osuus oli molemmissa semmonen 600euroa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2005 klo 14:31 vieras kirjoitti:
meillä oli hoitaja kotona pari vuotta ja suosittelen muillekin. maksoimme matkat, myos lomatkat, ylläpidon ja 600 kuussa. hyvästa tyostä pitää saada hyvät edut.

teillä on ollu hyvät edut.....minen saanu ees bensakuluja, kun tyttöjä kuskasin sinne ja tänne ja tonne, kuljettamiseen jouduin myös käyttämään omaa autoa, eikä siitäkään mitään korvavauksia. Ekassa paikassa sain käyttää perheen autoa

en vaatis koulutusta, mutta kokemus on tietenkin suositeltavaa. luota omaan vastoon kun valitset lastenhoitajaa. kandidaatti on hyvä jos on kiinnostunut mistä lapset tykkää ja mistä ei, on joutava ja tarvittaessa napakka.
lastenhoito on vaativaa puuhaa, ja niinkun usein niistä kaikkein tärkeimmistä toistä maksetaan vähemmän kun vähemmän tärkeistä...

APUA, Mitä minun korvni kuulekaan,siis vauva puolivuotias, seuraava kait pikkasen alle kolmevuotias...
Mitä ihmeen hoitajaa tarttet kotiin???

Sinähän lasten hoitaja olet ja pitääkin totta vie olla...
KÄSITTÄMÄTÖNTÄ... HUH, HUH, ETKÖS LAPSET OLE ITSE HALLUNUT JA VIELÄ SAANYTKIN...

:laugh: :laugh: :laugh:

Mä olin pari vuotta hoitamassa eräässä perheessä kahta tyttöä, 2 ja 4 vuotiaat. Yleensä oli 8 tunnin päiviä. Tehtäviin kuulu hoitaminen, leikkiminen, ulkoilu, ruoanlaitto, pienet kotitehtävät. Sain 1600 euroa kuussa, miinus tietty verot.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2005 klo 23:59 maukunen kirjoitti:
APUA, Mitä minun korvni kuulekaan,siis vauva puolivuotias, seuraava kait pikkasen alle kolmevuotias...
Mitä ihmeen hoitajaa tarttet kotiin???

Sinähän lasten hoitaja olet ja pitääkin totta vie olla...
KÄSITTÄMÄTÖNTÄ... HUH, HUH, ETKÖS LAPSET OLE ITSE HALLUNUT JA VIELÄ SAANYTKIN...

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä