Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiiä mitä sivuilla sanotaan, mutta näin mulle henk.kohtaisesti Kelalta kerrottiin kun asiaa selvittelin..Kaverini oli työttömänä ja olisi ruennut hoitamaan lastamme, muttei onnistunut juuri tuon koulutuksen takia!Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 13:31 apua kirjoitti:kelan sivuilla ei puhuta mitään,et täytyis olla koulutettu...sanotaan et ei saa olla sukulainen jos ei oo solmittu työsuhdetta.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:20 Vieras kirjoitti:\En tiiä mitä sivuilla sanotaan, mutta näin mulle henk.kohtaisesti Kelalta kerrottiin kun asiaa selvittelin..Kaverini oli työttömänä ja olisi ruennut hoitamaan lastamme, muttei onnistunut juuri tuon koulutuksen takia!Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 13:31 apua kirjoitti:kelan sivuilla ei puhuta mitään,et täytyis olla koulutettu...sanotaan et ei saa olla sukulainen jos ei oo solmittu työsuhdetta.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:45 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:20 Vieras kirjoitti:\En tiiä mitä sivuilla sanotaan, mutta näin mulle henk.kohtaisesti Kelalta kerrottiin kun asiaa selvittelin..Kaverini oli työttömänä ja olisi ruennut hoitamaan lastamme, muttei onnistunut juuri tuon koulutuksen takia!Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 13:31 apua kirjoitti:kelan sivuilla ei puhuta mitään,et täytyis olla koulutettu...sanotaan et ei saa olla sukulainen jos ei oo solmittu työsuhdetta.
Kelan sivuilla lukee selvällä suomen kielellä että saa olla sukulainen tai muu kuhan on työsopimus kirjotettu. saman perheen jäsen ei saa olla. Minäkin myös lisäksi tiedustelin kelalta asiasta ja näin se on.
Olen myös kuullut että kotiin saa kunnallisen päivähoitajan jos perheessä on vähintään kolme lasta. Eli kunta maksaa silloin osan palkasta. mutta tästä en tiedä tarkemmin johtuuko kunnasta vai miten.
Saa kunnasta hoitajan, jos 3 lasta, eikä ole sen isompi maksu kuin päivähoitomaksu muutenkaan......
Mutta ap oli vain 2 lasta.......
\|OAlkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:45 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:20 Vieras kirjoitti:\En tiiä mitä sivuilla sanotaan, mutta näin mulle henk.kohtaisesti Kelalta kerrottiin kun asiaa selvittelin..Kaverini oli työttömänä ja olisi ruennut hoitamaan lastamme, muttei onnistunut juuri tuon koulutuksen takia!Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 13:31 apua kirjoitti:kelan sivuilla ei puhuta mitään,et täytyis olla koulutettu...sanotaan et ei saa olla sukulainen jos ei oo solmittu työsuhdetta.
No voi paska!Taidanpa käydä kelassa kysymässä asiaa uudelleen..Tosi kiva et antavat väärää tietoa!
Kelan sivuilla lukee selvällä suomen kielellä että saa olla sukulainen tai muu kuhan on työsopimus kirjotettu. saman perheen jäsen ei saa olla. Minäkin myös lisäksi tiedustelin kelalta asiasta ja näin se on.
Olen myös kuullut että kotiin saa kunnallisen päivähoitajan jos perheessä on vähintään kolme lasta. Eli kunta maksaa silloin osan palkasta. mutta tästä en tiedä tarkemmin johtuuko kunnasta vai miten.