Kirpputoreilla tavaran myynti?? Kannattavaa?? GALLUP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oletteko saaneet voittoa myydessänne tavaraa kirpparilla vai oletteko kenties menneet miinuksen puolelle?
Entä jos myy vaatteita, niin eikö niille saa vaatetelinettä vaan pitää laittaa pöytään?
Kuinka monta pussia/paljonko oletteko ahtaneet tavaraa yhteen pöytään?
Minkä pöytähinnan olette joutuneet maksamaan?
Oletteko joutuneet kantaa kotiin osan tuotteista takaisin? Miksi?

Mitä tarkoitat "voiton saamisella"? EIköhän siellä myydä omia käytettyjä tavaroita ja vaatteita, jotka oletettavasti ovat uusina maksaneet enemmän kuin kirpparihinta on. Joten voittoa on kokolailla mahdotonta saada.

Viimeksi sain reilu 200€ viikossa. Pääasiassa lasten vaatteita (reilu ikean kassillinen). Lisäksi jotain kalliimpaa vauvatavaraa, rintareppu, hyppykiikku jne.
Astioita meni hyvin, samoin kirjat ja pelit.
Tavaraa ei kannata laittaa liikaa, ettei joudu penkomaan. Itse en ainakaan edes vaivaudu penkomaan vaateläjiä, parempi että ovat hengareissa.

[QUOTE="vieras";23694230]Viimeksi sain reilu 200€ viikossa. Pääasiassa lasten vaatteita (reilu ikean kassillinen). Lisäksi jotain kalliimpaa vauvatavaraa, rintareppu, hyppykiikku jne.
Astioita meni hyvin, samoin kirjat ja pelit.
Tavaraa ei kannata laittaa liikaa, ettei joudu penkomaan. Itse en ainakaan edes vaivaudu penkomaan vaateläjiä, parempi että ovat hengareissa.[/QUOTE]

Minkä kokoinen on ikean kassi?

Mulla on ollut n. kerran vuodessa myyntipöytä. Vaatteet on olleet 1-2 lapsella olleita ja omia vaatteitani. Jonkun verran olen myynyt käyttötavaraa. Yleensä olen jäänyt 20-40 euroa plussalle pöytämaksun jälkeen. Kerran sain enemmän, kun myin aivan priimaa käyttötavaraa (turvaistuimen, leikkikaaren, lamppuja...). Olen hinnoitellut lastenvaatteet yleensä 1-3 euroa kappale. Pöytähinta taitaa olla sen 23 euroa viikko. Vaatetta on yleensä ollut n. 3 täyttä muovikassillista. Vaatetanko, johon vaatteita voi ripustaa, kuuluu myyntipöydän varusteisiin.
Olen joutunut kantamaan vaatetta myös takaisin kotiin. Ärsyttää, kun ei mene edes eurolla jotkut lastenvaatteet. Vien ne kierrätykseen sitten.

Summa summarum, kerta vuodessa riittää, ei lyö leiville ja on työlästä hommaa.

Mulla on ollut n. kerran vuodessa myyntipöytä. Vaatteet on olleet 1-2 lapsella olleita ja omia vaatteitani. Jonkun verran olen myynyt käyttötavaraa. Yleensä olen jäänyt 20-40 euroa plussalle pöytämaksun jälkeen. Kerran sain enemmän, kun myin aivan priimaa käyttötavaraa (turvaistuimen, leikkikaaren, lamppuja...). Olen hinnoitellut lastenvaatteet yleensä 1-3 euroa kappale. Pöytähinta taitaa olla sen 23 euroa viikko. Vaatetta on yleensä ollut n. 3 täyttä muovikassillista. Vaatetanko, johon vaatteita voi ripustaa, kuuluu myyntipöydän varusteisiin.
Olen joutunut kantamaan vaatetta myös takaisin kotiin. Ärsyttää, kun ei mene edes eurolla jotkut lastenvaatteet. Vien ne kierrätykseen sitten.

Summa summarum, kerta vuodessa riittää, ei lyö leiville ja on työlästä hommaa.

Onko kyseiset lastenvaatteet, jotka eivät menneet kaupaksi olleet huonokuntoisia?

Tähän aikaan vuodesta ei taida kauppa käydä (vaikka luulisi ihmisten kesävaatteita etsivän) itselläni nyt reilun viikon ollut lastentarvikekirppiksellä pöytä, ja myynti huimat 8,60e

Samalla kirppiksellä viime syksynä myynti 3vk aikana reilu 300e viimeiset 2vk -50% ale

Nyt on myynnissä meidän viimekesän vaatteita eli ihan sesonkivaatetta pitäisi olla..

Mä olen myynyt 2 kertaa itsepalvelukirpalla ja voittoa on tullut tosi kivasti molemmilla kerroilla. Pöytävuokra 42 €/viikko. Ekalla kerralla voittoa oli reilut 300 € ja toisella kerralla vähän alle 500 €. Noista siis vähennetty jo pöytävuokra.

Pääasiassa myin lastenvaatetta, lastentarvikkeita ja leluja.

Osan olen joutunut kantamaan kotiin takaisin (vajaan Ikea-kassillisen) molemmilla kerroilla.

Joo, nytkin on kirppispöytä. Miinukselle ei koskaan ole mennyt, mutta jos laskis omalle ajalle palkan ja matkakulut jne niin sitten saattais olla aika nollalla ;) Musta on kuitenkin kiva kierrättää ja se noin satanen/viikko mullekin on tullut yleensä.
Pöydät on monesti aika kalliita, nytkin on 30e/6 päivää, eli saa siinä joka päivä myydä 5e edestä että saa edes pöytävuokran.
Tavarat menee parhaiten, melkein mitkä vaan, vaatteet huonoiten (erityisesti miesten, eikä naistenkaan kovin hyvin)
Itse tuppaan myymään ihan minihinnalla vaatteet, eipä taida 3e kalliimpaa olla mikään ja suurinosa on alle euron. Ovat kuitnekin käytössä kuluneet ja osa jo kirppikseltä ja osa odottanut kaapissa usemman vuoden, niin ei meinaa silläkään rahalla liikkua.

Etsi kaapeista kaikki epämääräinen romu ja tavara, se menee kaupan =)

Onko kyseiset lastenvaatteet, jotka eivät menneet kaupaksi olleet huonokuntoisia?

Mulla loppuu myynti tänään. Voisin varsin ottaa kuvan myymättä jääneistä vaatteista, niin voidaan miettiä yhdessä, miksi jäi myymättä. En ymmärrä itse. En laita sellaisia vaatteita edes myyntiin, joissa on näkyvä tahra, reikä, rikkinäinen vetoketju tai puuttuva nappi. Kaikki ovat katseenkestäviä ja pestyjä vaatteita. Ai niin, ja voin ilmoittaa tämänkertaisen myyntivoiton, kun sen huomenna saan. Voidaan sitäkin yhdessä päivitellä....:)

Joo, nytkin on kirppispöytä. Miinukselle ei koskaan ole mennyt, mutta jos laskis omalle ajalle palkan ja matkakulut jne niin sitten saattais olla aika nollalla ;) Musta on kuitenkin kiva kierrättää ja se noin satanen/viikko mullekin on tullut yleensä.
Pöydät on monesti aika kalliita, nytkin on 30e/6 päivää, eli saa siinä joka päivä myydä 5e edestä että saa edes pöytävuokran.
Tavarat menee parhaiten, melkein mitkä vaan, vaatteet huonoiten (erityisesti miesten, eikä naistenkaan kovin hyvin)
Itse tuppaan myymään ihan minihinnalla vaatteet, eipä taida 3e kalliimpaa olla mikään ja suurinosa on alle euron. Ovat kuitnekin käytössä kuluneet ja osa jo kirppikseltä ja osa odottanut kaapissa usemman vuoden, niin ei meinaa silläkään rahalla liikkua.

Etsi kaapeista kaikki epämääräinen romu ja tavara, se menee kaupan =)

Meneekö lasten/nuorten vaatteet paremmin kaupaksi kuin naisten tai miesten? Kuinka monta kassillista sulla oli?

Mulla loppuu myynti tänään. Voisin varsin ottaa kuvan myymättä jääneistä vaatteista, niin voidaan miettiä yhdessä, miksi jäi myymättä. En ymmärrä itse. En laita sellaisia vaatteita edes myyntiin, joissa on näkyvä tahra, reikä, rikkinäinen vetoketju tai puuttuva nappi. Kaikki ovat katseenkestäviä ja pestyjä vaatteita. Ai niin, ja voin ilmoittaa tämänkertaisen myyntivoiton, kun sen huomenna saan. Voidaan sitäkin yhdessä päivitellä....:)
Ota kuva ja kerro toki myyntivoittokin!
Onko muuten kyseiset kirpparit missä olette myyneet olleet suuria vai pieniä? Kummassa menee paremmin suuressa vai pienessä kirparissa?

Musta tavarat menee paremmin kaupaksi kun on itse yhden päivän niitä myymäss. Viikonloppuna sain kaikki tavarani myytyä, rahaa reilu 600euroa ja vertailun vuoksi, mulla oli kaks viikkoa pöytäkirppis, rahaa jäi käteen 12euroa ja samat kamat siis oli myynnissä, hinnatkin ihan samat. Eli menen mielummin päiväksi itse myymään ja pääsen kaikesta eroon.

Yhteistyössä