Paljastuksia palstapersoonista ja feikkaajista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa paljastaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Päätön lukeutuu kans saman laitoksen asukkeihin kun hyytis. Päättömän sairauksia on huono kuulo, suurentunut eturauhanen ja sappikivet. Päätön on monesti jäänyt kiinni tirkistelystä vanhainkodissa, sekä hän nipistelee hoitajien takapuolia aina ohi kävellessään. Päättömän lempipuuhaa on kuivakukka-asetelmat ja ristipistotyöt, jotka koristavat jo vanhainkodin joka seinää. Lapsia päättömällä on 6, entisiä vaimoja 8. Villi nuoruus on jättänyt jälkensä päättömäänkin.

paha dementia unohtu mainita :D

sä oot osannu hyvin peittää sen :p

tuleppas ite peitteleen minua, menen nukkumaan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tuleppas ite peitteleen minua, menen nukkumaan :p
Nyt riittää!!!
images


 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Herra Majuri on 13-vuotias nörttipoika Kuusamosta, Aurinkokunnan ensimmäinen - ja ainoa -lapsi, joka eräänä aamuna kauhistuksekseen huomasi jotain kummaa tapahtuvan kehossaan ja fiksuna poikana kysyi asiasta Herra Googlelta. Ohjautui sitä kautta palstalle ja kirjoittelee nykyisin palstalla hyvin usein harmaana, koska siten voi kysyä arkaluontoisempiakin asioita.

:laugh:
Auts, mie jäin kiinni - kuten myös pojankoltiainen.
Taidan mennä peittelemään sällin petiinsä... kuten kunnon äiteemuori toki ainokaiselleen tekee, joka ilta ;) :D
Ja aamulla hutunkeittoon... Ei kai poikaa kehtoo itse laittaa aamupalaansa laittaa valmistamaan, rasittuuhan tuo siitä vielä, raasu.
 
Mielikki on kolmen teinipojan äiti Korsosta ja kasvattaa pojistaan totaalikieltäytyjiä. 70-luvulla Mielikki sai koulussa stipendin ja pääsi kahden viikon matkalle Moskovaan. Mielikin olohuoneen seinällä on Itä-Euroopan kartta, josta Suomen ja Venäjän välinen raja on pyyhitty pois. Mielikillä on aina kaulassaan koru, jossa sirppi ja vasara. Mielikki näkee märkiä unia Vladimir Putinista.
 
meahin mies siirtyi viime kesänä nukkumaan ulkovarastossa sen jälkeen, kun meah oli tuonut 27:nnen My Little Pony-tallinsa makuuhuoneeseen eikä miehen puoli parisängystä enää mahtunut sinne. meah rakastaa ponejaan yli kaiken ja odottaa, että hänen pieni tyttärensä tulisi pian poni-ikään. meahilla on kaupassa käydessään selässän My Little Pony-reppu ja kesäisin hän kerää pihasta heinää poneilleen.
 
JONSERED Rummuntekijä on matematiikan professorina Helsingin yliopistossa ja hänen kaksi lastaan käyvät koulua Maunulan ala-asteella. Jonsered on kiireinen nainen, joten heillä syödään paljon einesruokaa. Hänen mielestään luomutuotteet ovat humpuukia, kuten myös kaikki henkimaailman jutut.
 
Gluteus Maximus on todellisuudessa lähihoitaja eikä sairaanhoitaja kuten väittää. Hänellä oli peruskoulussa suuria vaikeuksia läpäistä ruotsin opintojaan, mutta ysiluokan ruotsin maikka armahti ja antoi vitosen, jotta GM saa peruskoulunsa suoritettua. GM esittää kannattavansa pakkoruotsia, koska ruotsi on hänen mielestään hienompi kieli kuin suomi. Salaa hän on kuitenkin kateellinen kaikille, jotka osaavat sanoa ruotsiksi muutakin kuin Tack så mycket, Håkan. Tuon lauseen hän opetteli varta vasten, kun lähiön pubiin 7 vuotta sitten tuli baarimikko, jonka nimi oli Håkan Mäkäräinen. Onhan se nyt fiinimpää puhua silloin ruotsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Gluteus Maximus on todellisuudessa lähihoitaja eikä sairaanhoitaja kuten väittää. Hänellä oli peruskoulussa suuria vaikeuksia läpäistä ruotsin opintojaan, mutta ysiluokan ruotsin maikka armahti ja antoi vitosen, jotta GM saa peruskoulunsa suoritettua. GM esittää kannattavansa pakkoruotsia, koska ruotsi on hänen mielestään hienompi kieli kuin suomi. Salaa hän on kuitenkin kateellinen kaikille, jotka osaavat sanoa ruotsiksi muutakin kuin Tack så mycket, Håkan. Tuon lauseen hän opetteli varta vasten, kun lähiön pubiin 7 vuotta sitten tuli baarimikko, jonka nimi oli Håkan Mäkäräinen. Onhan se nyt fiinimpää puhua silloin ruotsia.

:laugh:
 
Timppa noin 20 vuotias nörtti joka suorittaa parhaillaan siviilipalvelustaan päiväkodissa. Timppa inhoaa aseita ja metsästystä sekä rasismia. Timppa on vegaani ja rakastaa eläimiä. Timppa juo yrttiteetä ja keskustelee mielellään henkimaailman asioista. Timppa on uskovainen ja äärimmäisen herkkä poika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tämä on ihan totta:
Timppa noin 20 vuotias nörtti joka suorittaa parhaillaan siviilipalvelustaan päiväkodissa. Timppa inhoaa aseita ja metsästystä sekä rasismia. Timppa on vegaani ja rakastaa eläimiä. Timppa juo yrttiteetä ja keskustelee mielellään henkimaailman asioista. Timppa on uskovainen ja äärimmäisen herkkä poika.
:laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tämä on ihan totta:
Timppa noin 20 vuotias nörtti joka suorittaa parhaillaan siviilipalvelustaan päiväkodissa. Timppa inhoaa aseita ja metsästystä sekä rasismia. Timppa on vegaani ja rakastaa eläimiä. Timppa juo yrttiteetä ja keskustelee mielellään henkimaailman asioista. Timppa on uskovainen ja äärimmäisen herkkä poika.



Oikeesti,tää joka tän teki niin vitsaili.Kun tiesitimpan pitävän just osan noista.Eli haloo mimmit :D
 
Viblsp- on toista lastaan odottava nainen Helsingin Meri-Rastilasta. Hän on ollut 7 vuotta naimissa turkkilaisen miehen kanssa, jonka tapasi lomamatkallaan Alanyassa. Ikäeroa hänen lapsilleen tulee 6 vuotta ja äitiysloman jälkeen Viblsp- on työskennellyt sekä monikulttuurikahvila Caisassa että myös Helsingin sosiaaliviraston kautta tukihenkilönä maahanmuuttajille. Tarvittaessa hän toimii myös turkin kielen tulkkina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Viblsp- on toista lastaan odottava nainen Helsingin Meri-Rastilasta. Hän on ollut 7 vuotta naimissa turkkilaisen miehen kanssa, jonka tapasi lomamatkallaan Alanyassa. Ikäeroa hänen lapsilleen tulee 6 vuotta ja äitiysloman jälkeen Viblsp- on työskennellyt sekä monikulttuurikahvila Caisassa että myös Helsingin sosiaaliviraston kautta tukihenkilönä maahanmuuttajille. Tarvittaessa hän toimii myös turkin kielen tulkkina.



Entä mä :) ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:
Ei sun tarvi keittää "keittis" mä kaadan sul kupillisen , ole hyvä :flower: keksitkös nyt lisää :)
Tänks :hug: No sä olet todellisuudessa mies. Itse asiassa olet Pälkäneellä urkurina. Hups...lipsautinkohan liikaa. Sulla on hyvä sävelkorva ja muutenkin kuulosi on mainio. Paitsi sen jälkeen, kun vaimosi löysi sut yöllä salaa rohmuamasta kaksin käsin joulutorttuja ja hätäpäissäsi tungit yhden niistä korvaasi.

*muoks* Auts :o Anteeksi, jos kuulovammasi on sulle arka asia :ashamed: Missään tapauksessa ei ole tarkoitus loukata :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:
Ei sun tarvi keittää "keittis" mä kaadan sul kupillisen , ole hyvä :flower: keksitkös nyt lisää :)
Tänks :hug: No sä olet todellisuudessa mies. Itse asiassa olet Pälkäneellä urkurina. Hups...lipsautinkohan liikaa. Sulla on hyvä sävelkorva ja muutenkin kuulosi on mainio. Paitsi sen jälkeen, kun vaimosi löysi sut yöllä salaa rohmuamasta kaksin käsin joulutorttuja ja hätäpäissäsi tungit yhden niistä korvaasi.



Mitä jos luet mun aloitukseni tuosta etusivulta, niin pahasti meni metsään veikkauksesi :laugh:
 

Yhteistyössä