Paljastuksia palstapersoonista ja feikkaajista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa paljastaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:
Mitä jos luet mun aloitukseni tuosta etusivulta, niin pahasti meni metsään veikkauksesi :laugh:
Luin sen aloituksen vasta kirjoitettuani tuon. Mutta olen lukenut sen jostain aikaisemminkin.



Varmasti oletkin,mut ei mua kukaan usko,feikki mä oon
 
Gloria Mundi on Siwan kassa Lahdesta, Suomen Chigacosta. Hänellä on aina ollut haaveena edes kerran elämässään päästä käymään New Yorkissa. Matkaa varten hän on koittanut säästää rahaa, mutta koska hänen miehensä Rane on - jälleen kerran - työttömänä ja käynyt vaihtamassa Gloria Mundin roposet Alepassa mäyräkoiraan, matka siirtyy aina vaan kauemmas. Välillä Gloria Mundilla on Ranen kanssa asiasta riitaa, mutta Rane perustelee käytöstään eläinrakkaudellaan ja halullaan antaa hylätyille mäyräkoirille hyvän ja rakastavan kodin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Viblsp- on toista lastaan odottava nainen Helsingin Meri-Rastilasta. Hän on ollut 7 vuotta naimissa turkkilaisen miehen kanssa, jonka tapasi lomamatkallaan Alanyassa. Ikäeroa hänen lapsilleen tulee 6 vuotta ja äitiysloman jälkeen Viblsp- on työskennellyt sekä monikulttuurikahvila Caisassa että myös Helsingin sosiaaliviraston kautta tukihenkilönä maahanmuuttajille. Tarvittaessa hän toimii myös turkin kielen tulkkina.

:D Hitto, sulla on kyllä ilmiömäinen kyky nähdä ihmisen sisimpään ja etsiä sieltä se Totuus isolla T:llä. :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Viblsp- on toista lastaan odottava nainen Helsingin Meri-Rastilasta. Hän on ollut 7 vuotta naimissa turkkilaisen miehen kanssa, jonka tapasi lomamatkallaan Alanyassa. Ikäeroa hänen lapsilleen tulee 6 vuotta ja äitiysloman jälkeen Viblsp- on työskennellyt sekä monikulttuurikahvila Caisassa että myös Helsingin sosiaaliviraston kautta tukihenkilönä maahanmuuttajille. Tarvittaessa hän toimii myös turkin kielen tulkkina.

:laugh:
Ja mä voisin paljastaa olevani oikeasti Astrid Thors :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
JONSERED Rummuntekijä on matematiikan professorina Helsingin yliopistossa ja hänen kaksi lastaan käyvät koulua Maunulan ala-asteella. Jonsered on kiireinen nainen, joten heillä syödään paljon einesruokaa. Hänen mielestään luomutuotteet ovat humpuukia, kuten myös kaikki henkimaailman jutut.

*hyssyttelee, etteivät kaikki totuudet selviä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
meahin mies siirtyi viime kesänä nukkumaan ulkovarastossa sen jälkeen, kun meah oli tuonut 27:nnen My Little Pony-tallinsa makuuhuoneeseen eikä miehen puoli parisängystä enää mahtunut sinne. meah rakastaa ponejaan yli kaiken ja odottaa, että hänen pieni tyttärensä tulisi pian poni-ikään. meahilla on kaupassa käydessään selässän My Little Pony-reppu ja kesäisin hän kerää pihasta heinää poneilleen.

:laugh: :laugh: *tikahtuu kahviinsa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
JONSERED Rummuntekijä on matematiikan professorina Helsingin yliopistossa ja hänen kaksi lastaan käyvät koulua Maunulan ala-asteella. Jonsered on kiireinen nainen, joten heillä syödään paljon einesruokaa. Hänen mielestään luomutuotteet ovat humpuukia, kuten myös kaikki henkimaailman jutut.

*hyssyttelee, etteivät kaikki totuudet selviä*

Jonsered on muuten myös ylirauhallinen, sellainen professori et sen tunneilla nukahtaa kaikki..yhden lauseen sanomiseen menee 20min ja siksi sen kaikki oppilaat reputtaa kurssinsa.Einesten käyttö selittyy myös tällä, perunan kuoriminen kun on niin aikaa vievää et pussillisen perunoita jos alkaa kuorimaan, viimeiset jo itää ennen ku ehtivät kattilaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
meahin mies siirtyi viime kesänä nukkumaan ulkovarastossa sen jälkeen, kun meah oli tuonut 27:nnen My Little Pony-tallinsa makuuhuoneeseen eikä miehen puoli parisängystä enää mahtunut sinne. meah rakastaa ponejaan yli kaiken ja odottaa, että hänen pieni tyttärensä tulisi pian poni-ikään. meahilla on kaupassa käydessään selässän My Little Pony-reppu ja kesäisin hän kerää pihasta heinää poneilleen.

:laugh:
 
Pinki, on oikeesti vanginvartija, ja vapaa-aikanaan toteuttaa hitlerimeininkiään palstalla. Pinki on äärettömän kateellinen meah:n my little pony-kokoelmasta, itsellään kun sellaisia ei ole. Timppa-hänen miehensä kun ei hyväksy muovihevosia kotiinsa. Pinkillä on 4 suurta käärmettä, joiden kanssa hän harrastaa käärmetanssia, kipinän siihen hän sai balettiharrastuksestaan ja suuri unelma hällä on päästä tanssimaan balettia suomen kansallisoopperaan. Timppa tanssii Pinkin parina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Pinki, on oikeesti vanginvartija, ja vapaa-aikanaan toteuttaa hitlerimeininkiään palstalla. Pinki on äärettömän kateellinen meah:n my little pony-kokoelmasta, itsellään kun sellaisia ei ole. Timppa-hänen miehensä kun ei hyväksy muovihevosia kotiinsa. Pinkillä on 4 suurta käärmettä, joiden kanssa hän harrastaa käärmetanssia, kipinän siihen hän sai balettiharrastuksestaan ja suuri unelma hällä on päästä tanssimaan balettia suomen kansallisoopperaan. Timppa tanssii Pinkin parina.
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Pinki, on oikeesti vanginvartija, ja vapaa-aikanaan toteuttaa hitlerimeininkiään palstalla. Pinki on äärettömän kateellinen meah:n my little pony-kokoelmasta, itsellään kun sellaisia ei ole. Timppa-hänen miehensä kun ei hyväksy muovihevosia kotiinsa. Pinkillä on 4 suurta käärmettä, joiden kanssa hän harrastaa käärmetanssia, kipinän siihen hän sai balettiharrastuksestaan ja suuri unelma hällä on päästä tanssimaan balettia suomen kansallisoopperaan. Timppa tanssii Pinkin parina.
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Keittiönoita alias "Tanssii Timppojen kanssa"
 
Non compos mentis on kahden lapsen kotiäiti Espoon Jupperista. Asuu siellä omakotitalossa miehensä, joka työskenetelee erään kansainvälisen yrityksen finanssijohtajana, sekä kahden kouluikäisen lapsensa kanssa. Non compos mentis on itse käynyt ainoastaan peruskoulun ja aikoo pysyä kotirouvana sen jälkeen, kun lapset ovat aikuisia.

Non compos mentis matkustelee perheensä kanssa paljon ja ensimmäistä kertaa Intiassa matkaillessaan hän kauhistui köyhyyttä. Niinpä hän on sen jälkeen lahjoittanut joka kuukausi 10 euroa hyväntekeväisyyteen ja pyrkii ostamaan mahdollisimman paljon tuotteita, joihin on käytetty lapsityövoimaa. Näin lapsiparat saavat edes pienen mahdollisuuden parempaan elämään. Tosin viime vuoden Intian reissulla Non compos mentis tuli vihaiseksi, koska Intiassa oli edelleen yhtä paljon köyhyyttä kuin 7 vuotta sitten ja harkitsee nyt 10 euron avustuksen lopettamista, koska rahalla ei näköjään tehdä mitään.

Non compos mentis rakastaa hyvää ruokaa ja hyviä viinejä. Ruokaostoksilla hänet bongaa useimmiten Tapiolan Stockmannilla. Myös hänen lapsensa pitävät hyvästä ruuasta, erityisesti hanhenmaksasta ja tryffeileistä, joita Non compos mentis soseutti lapsilleen jo heti näiden alettua saada kiinteää ruokaa.

Nikkinsä Non compos mentis on on ottanut nuoruusvuosiensa tapahtumasta, jolloin poliisi nappasi hänet virtsaamasta Ravintola Manalan ovenpieleen. Julma virkavalta ei kuitenkaan hyväksynyt hänen selitystään vaan väitti hänen olevan ainoastaan päissään kuin paviaani, vei yöksi putkaan ja antoi sakot. Tästä suivaantuneena Non compos mentis - edelleen - käräjöi poliisin mielivaltaa vastaan asianajajanaan Ahti Ahne, jonka mielestä asia kannattaa viedä vielä korkeimpaan oikeuteen ja tarvittaessa vielä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.
 

Yhteistyössä