Paljastelua

  • Viestiketjun aloittaja aviomies 70
  • Ensimmäinen viesti
Paljastajanainen
Tuossa oli yksi viestiketju että vaimo tykkää paljastella. Miten on naiset ja miehet onko kokemusta että mihenne tykkää paljastella itseään? Meillä minä paljastan itseni välillä naapurin rouvalle ja joskus muillekin. Teen sen kyllä niin että he luulevat että näkevät minut vahingossa. Mutta naapurista on hyvä nököyhteys meidän pesuhuoneeseen jossa on lasinen ulko-ovi, jätän usein jos naapuri on ulkona pesuhuoneen ovenverhon auki ja runkkaan suihkussa. Vaimoni tietää tästä ja on runkannut myös minua joskus naapurin katsellessa. Automatkoilla myös levähdyspaikoilla saatan joskus tahallaan vilauttaa kullia jos siellä on joku aikuinen nainen. Juuret tähän juontaa nuoruuteeni jolloin kävin kurkkimassa tätiäni aina kun oli yksin mökillä. Sitten kurkkiminen ja runkkaaminen piilossa ei enää riittänyt vaan runkkasin aina kossain paikassa niin että tätini saattoi nähdä minut. Teen myös sitä että kyttään kun naapuri menee postilaatikolle niin menen yhtäaikaa sinne löysissä housuissa niin että saattaa nähdä kun minun kulli on pystyssä, saan joskus orgasmin kun hän katsoo minua. Siis ilman että kulliin tarvii mitenkään koskea. Kerran paljastin itseni vaimon ystävälle kun oli meillä kylässä. Menin suohkuun kun voimo istui tämän kanssa meidän terassilla josta suihkuun näkee, enpä laittanut verhoa kiinni vaan suihkussa tyydytin itseäni ja välillä huomasin kun tuo ystävä katselee minua. Oli suunnattoman kiihottavaa ja vaimo tiesi tämänkin koska kun tuli käymään hetken kuluttua sisällä kysyi että tekikö hyvää. Sanoi vielä että vaikutti siltä että ystävä kiihottui ja piti näkemästään.
 
Viimeksi muokattu:
Paljastajanainen
Höh, jotain meni vikaan.
No, uusi yritys.

Jostakin kumman syystä minä kiihotun esitellä miestäni alastomana. Alussa hän vierasti tapaani, mutta nyt vuosien jälkeen hän antaa mun toteuttaa halujani, melko vapaasti.
Suhteemme alkuvaiheessa se oli yleensä alkoholin vaikutuksen alaisena tehtyjä housut nilkkoihin ja sen sellaisia temppuja. Kun olimme kahden, en välittänyt paljastaa hänen vehkeitään, mutta heti kun oli yleisöä, niin riistin häneltä ainakin alapään paljaaksi. En koe olevani mikään kiusaajatyyppi, mutta saan tyydytystä siitä että mieheni on alasti kavereitten ja vieraittenkin edessä. Eniten taidan nauttia juuri siitä hetkestä, kun lasken häneltä housut alas ja muna paljastuu. Varsinkin vieraampien ihmisten reaktiot ja miehen lievä nolostelu sen kun vaan lisäävät tyydytystäni.
Ainakin tutut kaverit osaavat jo odottaakin, että jossakin vaiheessa illanistujaisia riivin mieheni alastomaksi. Vaikka meillä on melko laaja tuttavapiiri, niin takuulla kaikille olen esitellyt useaan otteeseen mieheni munasillaan.
Joskus olen jutellut parhaitten tyttökavereitten kanssa, onko se heistä kiusallista. Heitä se ei häiritse ollenkaan ja jos se kerran mua kiihottaa, niin antaa palaa.
 
saunatonttu
Ihan totta. Se pitää toimia niin, että ei kiusaa tai häpäise toista.
Itse nautin siitä, että avovaimoni on alasti. Hän on ihan normaali pikkuisen rehevä suomalaisnainen, ei mikään malli tai missi.
Homma tais alkaa siitä kun ihan alkuaikoina tapasin saunan jälkeen tempaista häneltä pyyhkeen pois ja sain esitellä häntä nakuna. Koska se ei ollut kenellekään ongelma, niin se tapa on jatkunut.
Ei tietenkään missä tahansa tilanteessa, mutta kaveriporukassa mökeillä ja sellaisessa.
Avokissakin taitaa olla sen verran paljastelijaa, ettei mitään kärhämää ole tullut. Taitaa jopa odottaa sitä, että saa olla nakuna.
 
paljastajanainen
Hyvä, jos noin hyvin toimii.
Entä miten kävisi, jos joutuisitte itsenne paljastamaan.
Tai voihan sen vapaaehtoisestikin tehdä.
Siinäpäs se.
Olen myös itseni paljastanut ilkosilleni, mutta se ei tunnu samalta.
Kerran vuokrasimme ystäväpariskunnan kanssa mökin laskettelupaikasta. Saunan jälkeen riisuin mieheni heidän nähden munasilleen ja se kiihotti minua. Viinin virratessa riisuin myös itseni alasti. Vaikka kaveripariskunnan mies kuvasi meitä tanssiessamme, ei se sykähdyttänyt samalla tavalla.
Humaltuttuaan he kävivät panemaan sohvalla ja mä vein mieheni saunaan suihinotolle. Sen Mari keskeytti tulemalla pesemään Ranun mähniä pillustaan. Sekään ei ollut niin kiihottavaa kuin se että me naiset puimme kylpytakit päällemme ja mieheni jäi muna kovana ilkosilleen. Ranu sammui heidän makkariin ja mulla oli pillu märkänä kun sain esitellä mun miehen sukuelimiä Marille siinä sohvalla. Taisin saada pienen orkun siinä vaiheessa kun Mari otti mieheni pienen munan käteensä.

Mitä isompi on porukka, sitä kiihottavampaa on esitellä mieheni munia. Varsinkin naisille.
 
Onnistuva mies.
Hyvin voin kuvitella, miten miehen munien esittely tuntuu teistä mukavalta.
Varmaan muiden naisten katseita, ja muuta käyttäytymistä seuraatte.
Onhan alastomuudessa aina myöskin pienestä positiivisesta jännityksestä kyse.
Ainakin, jos sen uskaltaa selvinpäinkin tehdä.

Miltä teistä tuntuu vieraan miehen munien näkeminen?
 
paljastajanainen
Hyvin voin kuvitella, miten miehen munien esittely tuntuu teistä mukavalta.
Varmaan muiden naisten katseita, ja muuta käyttäytymistä seuraatte.
Onhan alastomuudessa aina myöskin pienestä positiivisesta jännityksestä kyse.
Ainakin, jos sen uskaltaa selvinpäinkin tehdä.

Miltä teistä tuntuu vieraan miehen munien näkeminen?

Nyt vasta tajusin, että nimimerkkini onkin harhaanjohtava. Vaikka tykkäänkin olla itse vaatteitta, on mieheni riisuminen kiihottavinta mitä tiedän. Mikälie fantasiaani kuuluu juuri se, että vain mieheni on alasti ja muilla edes jotain päällään.
Housujen alasvetäminen on ollut mukana jo teini- ikäisenä mielipuuhiani. Onneksi se on myös johtanut nykyiseen vapaamieliseen suhteeseemme.

Mulla ei ole mitään ongelmaa nauttia vieraitten ( tai tuttujen ) miesten alastomuuden näkemisestä. Eli ihan hyvältä tuntuu.
Jotenkin vaan se mieheni paljastaminen on ihan ykkönen.
 
Onnistuva mies.
Varmuudella mieskin nauttii siitä housujen alasvedosta.
Koska te molemmat nautitte, niin siitä tulee kaksinkertainen ilo.
Ja kaikenkukkuraksi näkijätkään ei pahastu.
Sanoisinko täydellistä.

Ajattelen sen niin, että tykkäätte miemenne sukuelimist, ja pidätte niitä kauniina, siki haluatte esitellä ne muillekin.
Tai onko lie kysymyksessä positiivinen alistaminen.

Mietin millaisia housuja miehenne pitää, jos se housujen veto tapahtuu yllättäen ja nopeasti.
Kireää vyötä ainakin joutuu näpelöimään jonkinaikaa, ja yleisö kaikkoaa.

Mitenkähän minulle kävisi, jos olisin miehenne tilanteessa.
 
Paljastajanainen
Mä tiedän, että mieskin tykkää olla alasti. Varsinkin naisporukassa.
En varsinaisesti pidä hänen munaansa kauniina, koska se on niin mitättömän pieni. Se on sellainen katkarapu. Kiveksetkin sellaista viiriäisluokkaa. Hänelle olisi kuulemma pitänyt nuorena antaa jotain hormoonihoitoa, että munat olisivat kasvaneet isommiksi. Silti hän ei pidä pahana olla prinssinnakki esillä, joten paljastelen mielellään häntä.
Housut ovat useimmiten kolitsit ja sortsit, joten alastempaisu on helppoa. Farkkujen kanssa joutuu vähän nysväämään vyön kanssa.
Niin, en tiedä haluatko olla munasillasi ihmisten nähden ?
 
Onnistuva mies.
Ei se pienuus mitenkään haitaksi ole, kun alastiolosta pitää.
No ei ainakaan minua haittaa.
Niistä naisen tai naisten ilmeistä se miellyttävyystunne syntyy.
Ja se on todella miellyttävää.
Naisilta saadut kommentit lisää vaan hyvänolontunnetta.
Vaikka pienuudesta mainittaisiin, niin ei sekään haittaisi.
Yhtälailla se pienuus voi olla se erikoisuus.

Sitä vaan en ole milloinkaan ajatellut niin, että nainen haluaa esitellä oman miehen munat muille naisille.
Mutta kyllä minullekin tuo tapa kävisi vallanmainiosti.
Ikäänkuin nainen sanoisi.
Katselkaa ihastelkaa ja kommentoikaa.
Mutta mitä tuosta nainen saa, ehkä hyvänolontunnetta.

Alastomuus on kaunista ja ihanaa.
Eikä seksi siihen kuulu, se kun on ihan omalukunsa.
Salassa ja rauhassa oman puolison kanssa.
 
Paljastajanainen
Sepäs se. Kait se on joku tyydytys ja kiihotus.
En katsele sillä silmällä, enkä odota kommentteja tai kehuja. Riittää kun mies on munasillaan. Ehkä on kiva olla se rohkea, joka uskaltaa ja ilkeää olla munat paljaina.
Parhaimmat fiilikset tulee silloin, kun on väkeä ympärillä. Parsinkin naispuoliset kaverit ja vieraatkin.
Kaksinkeskin nakustelu ei tunnu juuri miltään.
 
poikamiess
MÄ oon paljastellu itteeni nii et oon runkkaillu naisten nähden. Nää naiset on ollu aina mua vanhempia. Ite 20 ja noi ketkä nähny mun runkkaavan nii yleensä 40-50 vuotiaita. Ny viimeks tein sit sillain et kun olin mutsin siskolla yön. Sius yövyn siellä aina välillä kun käyn kaupungissa. No sillä yksiö ja makuualkovi ja mä nukun aina sohvalla. Tällä kertaa vaan satuin näkeen sen alasti ja alko tekeen mieli. Kun täti meni sänkyyn nii mä aloin runkkaan sohvalla peiton alla. Mut vähän ennen orkkua otin peiyon pois ja runkkasin nii et se näki. Kun huomasin sen kattovan mun kullia nii samalla sain orkun. Nii valtavan että en oo ennen saanu ja pääs kyllä ääniäkin kun voihkin nautinnosta. Sit hävetti mut aloin vaan nukkuun. Yöllä kumminkin menin tätin viereen ja aloin hyväillä sen rintoja ja persettä. Sre heräs ja pyys lopettaan mut sain suostuteltua sen runkkaamaan mua ja sain kosketella sen rintoja. Sain upeen orkun tätin runkatessa mua. Muuhun ei suostunu. Ehkä joskus pidemmälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Aina Alasti
Näinköhän tämä edes kuuluu seksipalstalle?
Vaimolleni on kehittynyt pakonomainen tarve olla alasti, aina kun se vaan on mahdollista. Nuorempana hän oli ujo ja vähän häpesi alastonta vartaloaan, mutta nyt ei oikein mikään tahdo rajoittaa nakuilua ja paljastelua.
En ole saanut selvää, liittyykö paljasteluun seksuaalisuutta vai ei.
 
Onnistuva mies.
Varmaan hän tuntee hyvänolontunnetta, kun saa olla alasti.
Todennäköisesti tunne on sama mitä seksin aikanakin koetaan.
Silti hän ei välttämättä hae yhdyntää, vaan alastomuus riittää.
Pitääkö hän myös alastomasta miehestä.
 
alastonnainen
Varmaan hän tuntee hyvänolontunnetta, kun saa olla alasti.
Todennäköisesti tunne on sama mitä seksin aikanakin koetaan.
Silti hän ei välttämättä hae yhdyntää, vaan alastomuus riittää.
Pitääkö hän myös alastomasta miehestä.

Olen samaa mieltä. Hyvänolon tunne. Alasti oleminen on rentouttavaa, kiihottavaa ja jotenkin kihelmöivää. Seksiin en sitä vertaisi, vaan esimerkiksi esiintymiseen.
 
Onnistuva mies.
Olen samaa mieltä. Hyvänolon tunne. Alasti oleminen on rentouttavaa, kiihottavaa ja jotenkin kihelmöivää. Seksiin en sitä vertaisi, vaan esimerkiksi esiintymiseen.
Mukava kuulla, että pidätte alasti olosta.
Sitten on myös se toinenpuoli, eli pidättekö siitä kun näette alastomuutta?
Etenkin vastakkaisen sukupuolen näkeminen, onko sekin kihelmöivää?
Minulle on molemmat tavat miellyttäviä.
Tästä herää tietysti kysymys, pystyykö ihmiset yleensä hallitsemaan seksuaalisuutta?
Alastomuus on osa seksuaalisuutta, mutta eikö niitä pystytä erottamaan toisistaan, kun se alastomuus on niin monelle epämiellyttävää?
 
Viimeksi muokattu:
alastonnainen
Mukava kuulla, että pidätte alasti olosta.
Sitten on myös se toinenpuoli, eli pidättekö siitä kun näette alastomuutta?
Etenkin vastakkaisen sukupuolen näkeminen, onko sekin kihelmöivää?
Minulle on molemmat tavat miellyttäviä.
Tästä herää tietysti kysymys, pystyykö ihmiset yleensä hallitsemaan seksuaalisuutta?
Alastomuus on osa seksuaalisuutta, mutta eikö niitä pystytä erottamaan toisistaan, kun se alastomuus on niin monelle epämiellyttävää?

Mua ei tarvitse teititellä.
Muiden alastomuus ei ole millään tavalla vastenmielistä, mutta ei kiihottavaa tai kihelmöivää. Suuremmalla porukalla pitempään alasti oleskelu menettää jännittävyyttään. Parhaan hyvänolontunteen saan paljastaessani itseni alastomaksi toisen nähden, enkä tunne oloani yhtään epämiellyttäväksi, päinvastoin.
Seksuaalisuutta siihen ei juurikaan kuulu, paitsi ehkä se että riisun itseni mieluummin sen vastakkaisen sukupuolen nähden.
 
Onnistuva mies.
Tuo teitittely on vaan pehmeämpi tapa keskustella vähän aremmistakin asioista.
Jos sinua häiritsee, niin teen poikkeuksen.
Sinä kuulut vähemmistöön ihmisistä, kun pidät riiruuntumisesta alasti toisen ihmisen nähden.
Itse kuulun kylläkin samaan joukkoon.
En minäkään sitä koe seksuaalisena.
Lääkärin pyynnöstä riisuuntuminen tuntuu yhtä hyvälle.
Samoin silloinkin kun riisuessa kuvittelee toisen ihmisen näkevän.
Etenkin silloin, jos joku voisi vahingossa nähdäkin.
Kuitenkin tuo hyvänolontunne muistuttaa seksuaalista hyvänolontunnetta, niin onko se sittenkin sama asia?
Miten sinä suhtaudut siihen, jos alastomalle miehelle tulee erektio?
Joskus kun se tulee vahingossa.
Ei sen tuloa voi oikein estääkään, mutta onneksi yleensä menee pian ohi.
 
alastonnainen
Olen kyllä huomannut, että useimmat ihmiset välttävät alasti oloa. Riisumiseen ja alastioloon kuuluu ehdottomasti se, että on joku joka näkee paljaan vartaloni. Koska tahdon näyttää paljasta kehoani aina kun se on mahdollista, joutuu välillä vähän miettimään, minkä syyn perusteella vaatteet voi riisua.
Jos nakumiehellä alkaa muna jöpöttää, se ei häiritse mua yhtään. En myöskään koe sitä kutsuna lemmenleikkiin, ellei kyse ole miesystävästä. Uskon ( tai ainakin toivon ) että paljas vartaloni saa miehillä kutinaa aikaan:)
 
Onnistuva mies.
Kyllä sinä olet täydellinen nainen, koska osaat nauttia alastomuudesta, ja tahdot jakaa sen.
Varmasti miesten mieltä lämmittää, kun saa nähdä riisuuntuvan naisen.
Ainakin minä tykkään nähdä.
Harvoin vaan pääsee näkemään, kun vaimokaan ei oikein innostu olemaan alasti.
Minun alastomuudesta ei naiset yleensä pidä, joten sitäkin pitää vältellä.
Kun itse näyttäytyy, niin toinenkin haluaisi tehdä samoin.
Muuta
Syitä tuohon olen miettinyt, ehkä näkeminen ei ole tärkeää, tai pelko alastomuuden johtavan aina seksiin.
Tuosta tulee ajatus, eikö ihminen pysty hallitsemaan seksuaalisuutta.
Mielestäni itse pystyn, vaikka alastomuudesta se kutina tuleekin.
Aikansa kutisee ja sitten laantuu.
Kuten kirjoitit, että alastomuuteen tottuu, kun jonkinaikaa alasti on.
Sen oikean hetken ja paikan löytyminen riisuuntumiselle on yksi haaste, mutta ei ylitsepääsemätön.
Kun niitä tilaisuuksia ei helposti löydy, niin minulle on kehittyneet ne kuvitelmat.
Riisuuntuessa ja alasti ollessa kuvittelen, että nainen katselee ja pitää näkemästää, jolloin hänkin riisuuntuu.
Molemmat hetkenaikaa kutisee, molemmille jää hyvä mieli.
Pukeudutaan ja toistetaan toimenpide, kun siihen jälleen tarve on.
Tuleeko sinulle milloinkaan tilannetta ettei mies halua nähnä alastonta vartaloasi?
Kirjoittelukin autaa luomaan monenlaisia kuvitelmia.
 
alastonnainen
No täydellisyydestä en tiedä, mutta nautin alastiolosta ja varsinkin siitä, että saan esitellä paljasta vartaloani.
En ole mikään missi vartaloltani. Ihan normaali keski-ikää lähestyvä, kurvikas nainen. Eli on tissiä, reittä ja persettäkin:)
Miksi naiset eivät pidä alastomuudestasi ? Onko näkymässä vikaa, vai esiinnytkö provosoivasti ? Tuleeko mainitsemasi seksuaalisuus liikaa esille alastomana ?

Vaikka alasti ei voikaan aina olla, niin kyllä niitä tilaisuuksia tulee kun jaksaa keksiä.
On varmaan niitäkin tilanteita, joissa joku mies ei halua nähdä paljasta vartaloani.
 
Onnistuva mies.
No täydellisyydestä en tiedä, mutta nautin alastiolosta ja varsinkin siitä, että saan esitellä paljasta vartaloani.
En ole mikään missi vartaloltani. Ihan normaali keski-ikää lähestyvä, kurvikas nainen. Eli on tissiä, reittä ja persettäkin:)
Miksi naiset eivät pidä alastomuudestasi ? Onko näkymässä vikaa, vai esiinnytkö provosoivasti ? Tuleeko mainitsemasi seksuaalisuus liikaa esille alastomana ?

Vaikka alasti ei voikaan aina olla, niin kyllä niitä tilaisuuksia tulee kun jaksaa keksiä.
On varmaan niitäkin tilanteita, joissa joku mies ei halua nähdä paljasta vartaloani.
Minulle ei ole sillä merkitystä minkälaiset naisen muodot on, varmasti kaikkia katselen samallalailla.
Koska pidän siitä, kun nainen katsoo minua, niin kuvittelen myös alastomuuteni olevan naisten silmissä vartaloni näyttävän kiinnostavalta.
Käytännössä ei tapahdu näin.
Alastiuimista ei haluta nähdä, tai saunaanmenoa.
Puheen tasollakin sen helposti huomaa ettei naiset yleensä halua nähdä alastonta miestä, tai näyttäytyä itse alastomana.
Vaimo sanoo myös sen suoraa, ettei halua nähdä minua alasti, eikä hän halua esitellä vartaloaan minulle.
Eikä kummankaan vartalossa pitäisi olla mitään vikaa.
Ei ainakaan ylipainoa kummallakaan.
Sauna on ainoa paikka jossa olemme yhdessä alasti.

Alastomana en mielestäni seksuaalisuutta korosta mitenkään.
Ellei se sitten ole korostamista, kun joskus olen ehdottanut alastioloa sängyssä peitonalla.

On kuitenkin ollut mukavaa keskustella kanssasi alastomuudesta.
Nyt tiedän, että on myös naisia jotka pitää alastomuudesta, niin näkemisestä kuin näyttäytymestä.
Ehkä vielä joskus haave toteutuu, kun nainen kulkee alasti uimaan, ja itse voin tehdä samoin.
Molemmat nauttii näkemästään eikä herätä paheksuntaa.

Vielä yksi ajatus tuosta seksiin prosoinnista.
Oikeastaan tätä jo kysyinkin, ja sinä vastasit täydellisesti, juuri kun siihen pitäisikin suhtautua.
Eli tuon erektion ilmestyminen yllättäen.
Voidaanko se kokea naisten taholta provosointina.
Tai vähintään kutsuna seksileikkeihin?
Pelkään pahoin, että se koetaan seksiin kutsuna.
Mitenkähän tuo käsitys saataisiin muuttumaan?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä