No täydellisyydestä en tiedä, mutta nautin alastiolosta ja varsinkin siitä, että saan esitellä paljasta vartaloani.
En ole mikään missi vartaloltani. Ihan normaali keski-ikää lähestyvä, kurvikas nainen. Eli on tissiä, reittä ja persettäkin
Miksi naiset eivät pidä alastomuudestasi ? Onko näkymässä vikaa, vai esiinnytkö provosoivasti ? Tuleeko mainitsemasi seksuaalisuus liikaa esille alastomana ?
Vaikka alasti ei voikaan aina olla, niin kyllä niitä tilaisuuksia tulee kun jaksaa keksiä.
On varmaan niitäkin tilanteita, joissa joku mies ei halua nähdä paljasta vartaloani.
Minulle ei ole sillä merkitystä minkälaiset naisen muodot on, varmasti kaikkia katselen samallalailla.
Koska pidän siitä, kun nainen katsoo minua, niin kuvittelen myös alastomuuteni olevan naisten silmissä vartaloni näyttävän kiinnostavalta.
Käytännössä ei tapahdu näin.
Alastiuimista ei haluta nähdä, tai saunaanmenoa.
Puheen tasollakin sen helposti huomaa ettei naiset yleensä halua nähdä alastonta miestä, tai näyttäytyä itse alastomana.
Vaimo sanoo myös sen suoraa, ettei halua nähdä minua alasti, eikä hän halua esitellä vartaloaan minulle.
Eikä kummankaan vartalossa pitäisi olla mitään vikaa.
Ei ainakaan ylipainoa kummallakaan.
Sauna on ainoa paikka jossa olemme yhdessä alasti.
Alastomana en mielestäni seksuaalisuutta korosta mitenkään.
Ellei se sitten ole korostamista, kun joskus olen ehdottanut alastioloa sängyssä peitonalla.
On kuitenkin ollut mukavaa keskustella kanssasi alastomuudesta.
Nyt tiedän, että on myös naisia jotka pitää alastomuudesta, niin näkemisestä kuin näyttäytymestä.
Ehkä vielä joskus haave toteutuu, kun nainen kulkee alasti uimaan, ja itse voin tehdä samoin.
Molemmat nauttii näkemästään eikä herätä paheksuntaa.
Vielä yksi ajatus tuosta seksiin prosoinnista.
Oikeastaan tätä jo kysyinkin, ja sinä vastasit täydellisesti, juuri kun siihen pitäisikin suhtautua.
Eli tuon erektion ilmestyminen yllättäen.
Voidaanko se kokea naisten taholta provosointina.
Tai vähintään kutsuna seksileikkeihin?
Pelkään pahoin, että se koetaan seksiin kutsuna.
Mitenkähän tuo käsitys saataisiin muuttumaan?