Huikealla tarkoitin itse tilannetta, en alastomuutta. Ajattele nyt. Hylätty maatila, keskellä ei mitään. Alastomana haahuileva vieras mies, jonka tarkoitusperistä ei ole tolkkua. Kuin suoraan kauhuleffasta. Alastomuus on tässä jopa sivuosassa.
Ei ei, orjapiiskuri en ole. Alaston miespiika sen sijaan on virkistävä näky. Mökkiverannalta katsottuna näyttää hyvin leppoisalta, kun lankomies ilman rihmankiertämää tiskaa järvivedellä juuri syödyn lounaan jäljiltä lautasia ja patoja. Kun ensimmäiset siiderit on nautittu, komentaa sisko "piikaamme" hakemaan vielä toiset zitukat iltapäivän aurinkoon. Elämä on ihanaa.
Jos metsäpolulla haahuilisi vastaan ventovieras alaston mies, en välttämättä avaisi keskustelua ensimmäisenä. Saattaisin jopa hakea jotain kättä pidempää polun varresta, jos tilanne näyttäisi uhkaavalta.
Mitäköhän se raskaana oleva nainen tuokaan mieleen ?
Peilikuvaan olen suht tyytyväinen. Keski-ikää lähestyvä, tavallinen, mehevähkö suomalaisnainen. On rintaa, on reittä, mutta on takapuoltakin. Jotkut ovat sanoneet seksikkääksikin.
Lankomiehen olen antanut saunoessa ja uidessa nähdä sulojani, mutta vieraitten nähden pidän vähintään bikinit yllä. Rohkealla toteuttamisella tarkoitan sitä, että uskaltaisin oleilla alasti ihan normaalisti, vaikka aurinkoa ottaessa tai missä tahansa askareissa. Ehkä se pieni ylipaino estää olemasta rennosti nakuna. Jos sisareni innostuisi oleilemaan lasti, niin kyllä minäkin sitten varmaan rohkenisin.
Vuosien kokemuksella en sanoisi lankoni penistä vieraaksi ? Pikemminkin tuttu ja turvallinen penis.
Nuo muutamat jöpötykset ovat todellakin sattuneet hänen tahtomattaan. En ole kokenut niitä millään lailla epämiellyttävinä. Oikeastaan se on ihan suloinen näky, kun mies nukkuu riippukeinussa umpiunessa ja kalu nousee täyteen juhlakuntoon, lerpahtakseen hetken kuluttua takaisin lepotilaan.
Nyt näkyy tarjoutuneen toinenkin mies palvelijaksi, ja ilman vaatteita.
Ehkä yksi riittää, kun hän on tuttu ja turvalline.
Tietysti vieras voi olla vaarallinen, vaikka itse sitä en ole.
Varautua kannattaa vaikka karahkalla.
Minun pitää myös ottaa tuo huomioon, ja varustautua kypärällä.
Minä kun kuvittelin tilanteen vapautuneemmaksi, jos kohdatessa jotakin sanottaisiin.
Hyvää päivää herra aataminasuinen.
Siihen olisi helppo jatkaa.
Jos olonne epämukavalle tuntuu, niin voin pukeutuakin.
Jatko riippuu naisen vastauksesta.
Joudunko anteeksi pyytelemään, ja näyttämään kaikki alistuksenmerkit.
Olette oikeassa, juuri sitä se raskaus tuo mieleen.
Pieni pyöreys on paikallaan, niin on enemmän mitä katsella.
Ei sitä ainakaan kannata hävetä.
Vielä totean, puhuminen kannattaa aina.
Kysykää siskolta voisiko hän ottaa aurinkoa ilman vaatteita, ja muutenkin kuljeskella ulkona.
Eikä sitä heti kannata olla alasti päiväkausia.
Se riisuuntuminen on mukavaa, ja hetki, kun toinen ihminen näkee, varsinkin toinen sukupuoli.
Sisko, jos suostuu moiseen, niin sitten voitte kysyä, miten hän suhtautuu siihen kun tekin haluaisitte olla myös alasti.
Kysykää myös miehen mielipidettä.
Voin sanoa, että alastomuudesta puhuminen on hieno kokemus, vaikka ei johtaisikaan alastioloon.
Kai se siitä mielikuvasta johtuu.
Itse ainakin viljelen kaikenlaisia mielikuvia.
Yksin alasti, ja mielikuvat seurana metsäpolulla, ihanaa.
Aurinko lämmittää, kun kannonpäähän istahtaa.
Kevyt tuuli hyväilee kokokehon.