Paljastelua

  • Viestiketjun aloittaja aviomies 70
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Riippuu vähän siitä mitä silloin ajattelee.
Jos tilanteen kokee täysin luonnollisena, ja normaalina, siis omasta mielestä, niin ei nouse.
Esimerkiksi kulkee alastomana saunaan,tai vaikkapa uimaan.
Silloin kun on ajatuksena ainoastaan se näyttäminen, niin kyllä se tuppaa jäykistyä miehillä.
Myös jos katsotaan ihaillen, ja sanotaan jotakin, niin kyllä silläkin on tietty vaikutus.
 
ainavalmis
Olen yli 40 mutta ikäni urheillut. Olin suihkussa just sheivannu itteni posliiniks kulli puolitanassa kun siinä itseni saippuoin ja välillä vetelin esinahkaa eestaas. Teini tytärpuoli paukahti pyyhe ympärillä wc/ suihkuhuoneeseen. Katsahti minua ja istui pytylle pyyhkeensä alaosan nostaen. Laski vedet ja katseli minua. Mulla paukahti täys seisokki päälle. Siinä se katteli hymyillen ja alko pideellä peseen posliiniksi ajeltua toosaansa. Katseli kullia ja hymyili. Pyyhe valahti rinnoilta alas. Vetelin nyt avoimesti käteen hitaasti. Kiinteä nuori vartalo ja hymy teki tehtävänsä. Sitten tuo ihanuus nousi ja kääntyi vetääkseen vessan. Jumalainen pylly oli siinä 3 m päässä. Sitten tyttö kääntyi ja vetäisi pyyhkeen ympärilleen, muiskautti suukon ilmaan ja kikatellen poistui. Vetelin loppuun saakka. Suihkuhuoneen oven se jätti auki. Oiskohan katsellut. Tyttö on aina tullut syliin mutta nyt se oli erillaista. Alkoi tulemaan pienissä vaatteissaja mulla alkaa jokakerta seisomaan. Varmasti tyttö tuntee kovan kyllin pyllyä vasten. Vuos tän jälkeen kun oli ikää riittävästi tyttö tuli yks yö makkariin ja sitä ei pidelly mikään tyttö pani mua. Sit mä sitä oikeen huolella. Tätä jatkuu....
 
Isosisar
Varmasti mukavaa kaikille, kun on lupakin kysytty ja saatu.

Mietin sitä tilannetta, jos joku ulkopuolinen tulisi mökillä käymään?
Mies tuskin välittäisi, kun se on hänelle mieluista puuhaa.

Usein on niin, että se näkevä osapuoli loukkaantuu eniten.
Ehkä mies on siihenkin varautunut.

Itse en enää ajattele, että lankomies on alasti. Myös sisko pitää sitä luonnollisena, vaikkei itse nakuile. Mies todella tykkää olla alasti ja sisar ei edes halua patistaa miehelle housuja jalkaan, pikemminkin päinvastoin.

Ulkopuolistenkaan vierailuista ei ole tullut numeroa, eikä sisareni mitenkään häpeä alastonta miestään. Siinäkään ei ole kysymys mistään leuhkimisesta, koska lanko on keskimääräistä heikommin varustettu. Ilmeisesti tuttavapiiri on sen verran vapaamielistä, että kukaan ei ainakaan ole näyttänyt loukkaantumistaan. Esimerkiksi poistumalla tai jotain. Jotkut ovat jopa pitäneet koko juttua virkistävänä poikkeuksena, koska nakuiluun ei ole liittynyt mitään sopimatonta tai rivoa.
Kuitenkaan lankomiehen tyyli ei ole tarttunut muihin, vaan vaatteet pysyvät päällä, paitsi tietenkin saunoessa.

Meidän äiti katseli alussa hieman hämillään, mutta nykyään hän jopa leikillisesti naureskelee vävynsä kylmän veden kutistamaa pikku "antennia".
 
Onnistuva mies.
Itse en enää ajattele, että lankomies on alasti. Myös sisko pitää sitä luonnollisena, vaikkei itse nakuile. Mies todella tykkää olla alasti ja sisar ei edes halua patistaa miehelle housuja jalkaan, pikemminkin päinvastoin.

Ulkopuolistenkaan vierailuista ei ole tullut numeroa, eikä sisareni mitenkään häpeä alastonta miestään. Siinäkään ei ole kysymys mistään leuhkimisesta, koska lanko on keskimääräistä heikommin varustettu. Ilmeisesti tuttavapiiri on sen verran vapaamielistä, että kukaan ei ainakaan ole näyttänyt loukkaantumistaan. Esimerkiksi poistumalla tai jotain. Jotkut ovat jopa pitäneet koko juttua virkistävänä poikkeuksena, koska nakuiluun ei ole liittynyt mitään sopimatonta tai rivoa.
Kuitenkaan lankomiehen tyyli ei ole tarttunut muihin, vaan vaatteet pysyvät päällä, paitsi tietenkin saunoessa.

Meidän äiti katseli alussa hieman hämillään, mutta nykyään hän jopa leikillisesti naureskelee vävynsä kylmän veden kutistamaa pikku "antennia".
Hienoa, kun teillä tuo alastomuus kaikille nautinnollista.
Hyvin voin kuvitella miehen nautinnon.
Jotenkin se alastinolo saa hienot tuntemukset aikaan.
Se tapahtuu jopa yksinollessa.
Kun ne katselijat yleensä ei pidä näkemästään.
Naureskeleeko äitinne miehen kuullen.
Mutta tuskin sekään miestä haittaisi.
Onko muita miehiä käynyt tilannetta seuraamassa, ja kuinka he suhtautuivat tilanteeseen.
Entä jos täysin vieras tulisi käymään.
Onko mies siihen varautunut?
Housut jalkaan ja anteeksipyyntö.

Sen asian ymmärtäminen, että alastomuus ei ole yhtäkuin seksi, on kovin vaikeaa monelle.
Hienoa kun kerroitte kokemuksenne.
 
Viimeksi muokattu:
Isosisar
Hienoa, kun teillä tuo alastomuus kaikille nautinnollista.
Hyvin voin kuvitella miehen nautinnon.
Jotenkin se alastinolo saa hienot tuntemukset aikaan.
Se tapahtuu jopa yksinollessa.
Kun ne katselijat yleensä ei pidä näkemästään.
Naureskeleeko äitinne miehen kuullen.
Mutta tuskin sekään miestä haittaisi.
Onko muita miehiä käynyt tilannetta seuraamassa, ja kuinka he suhtautuivat tilanteeseen.
Entä jos täysin vieras tulisi käymään.
Onko mies siihen varautunut?
Housut jalkaan ja anteeksipyyntö.

Sen asian ymmärtäminen, että alastomuus ei ole yhtäkuin seksi, on kovin vaikeaa monelle.
Hienoa kun kerroitte kokemuksenne.

No huh, tulipas monta riviä.
Kun kerran aloitin, niin yritän kommentoida lyhyesti.
Tuon nautinnon lankoni myöntää ihan suoraan. Sen lisäksi, että on kiva kun on paljas iho ilman vaatteita, niin myös ihmisten edessä alasti olo tuntuu miellyttävältä. Eikä haittaa vaikka on ainut nakuilija. Itseasiassa tunnen ihmisiä, jotka ovat kesämökeillään aina alasti. Vaikka tulisi vieraitakin. Se on sitten vieraitten asia, nakuileeko vai ei.
Alun hämmennyksen jälkeen lanko naureskelee anoppinsa kanssa ihan vapautuneesti alastomuudestaan, mukaan lukien leikkisät kommentit pikku naperoista ym. Tosin nykyään se on harvinaisempi puheenaihe.

Tuo vieraiden miesten suhtautuminen on mielenkiintoinen juttu. Varsinkin jos kyseessä on pariskunta, niin se miehenpuoli on selvästi vaivautuneemman oloinen, ainakin aluksi. Tuttavapiirin naisille alaston mies näyttäisi näinollen olevan rennompi juttu.
Tuttujen mukana on kyllä tullut ihan ventovieraitakin, eikä siinä ole ollut mitään anteeksi pyytelyä. Jos joku on ihmetellyt, niin yleensä maininta nudismiin riittää. En mielelläni pakottaisi lankoa pukeutumaan, kun ei ole ihan välttämätöntä. Saakoon nautintonsa, ei se mua haittaa tippaakaan.

En todellakaan ajattele seksiä, kun näen sisaren miehen alasti.

Luvista puheenollen, niin kirjoitan kokemuksistani ihan luvan kanssa. Luulen sisarenikin seuraavan tätä palstaa.
 
Onnistuva mies.
Täytyy laittaa mieleen sana nudisti, jos se noin tehokas on.
Itse kyllä olen aina joutunut varomaan ettei alastomuuteni näkyisi.
Tietysti senkin takia, kun vaimo ei sitä hyväksy.
Yksin siellä kyllä olen usein alasti ulkona.
Onneksi ei yllätyksiä sattunut.
Tai mistä minä tiedän vaikka kauempaa seurattaisiin kiikareilla.
Se onkin kotirauhan rikkomista, joten olen vahvoilla jos joku valittaisi.
Minua se ei haittaa.
Nudisti nyt on ainakin neutraali, kun sitä neutraliutta nykyään haetaan kovin.

Joskus on anoppi on hakenut pojan pois saunasta, jotta voin peseytyä itse.
Jotenkin hän oli vaivautunut, kun näki minut alastomana, ja siinä meni hetki, kun poikaa puettiin.
Itse hän ehdotti hakemista, mutta ilmeisesti oletti etten minä ole alasti hänen nähden.

Alastomana lääkärissäkin on oikein mukavaa.
Mielessä kyllä kävi mitä naislääkäri ja hoitajat ajattelevat.
Puolituntia siinä nautiskelin, kun he hoiti iho-ongelmia.
Siinä vaiheessa, kun toinen hoitajista tuli huoneeseen tietämättä, että olen siellä yksin alasti, niin hän selvästi hätkähti tullessaan.
No voihan se ollakin yllättävä näkymä.
Olisi vaan ollut hauska tietää hänen ajatuksensa.

Mikähän osuus on sillä, jos saa lapsena olla alasti, että sitten aikuisenakin alastomuus tuntuu mukavalta.
 
Isosisar
Täytyy laittaa mieleen sana nudisti, jos se noin tehokas on.
Itse kyllä olen aina joutunut varomaan ettei alastomuuteni näkyisi.
Tietysti senkin takia, kun vaimo ei sitä hyväksy.
Yksin siellä kyllä olen usein alasti ulkona.
Onneksi ei yllätyksiä sattunut.
Tai mistä minä tiedän vaikka kauempaa seurattaisiin kiikareilla.
Se onkin kotirauhan rikkomista, joten olen vahvoilla jos joku valittaisi.
Minua se ei haittaa.
Nudisti nyt on ainakin neutraali, kun sitä neutraliutta nykyään haetaan kovin.

Joskus on anoppi on hakenut pojan pois saunasta, jotta voin peseytyä itse.
Jotenkin hän oli vaivautunut, kun näki minut alastomana, ja siinä meni hetki, kun poikaa puettiin.
Itse hän ehdotti hakemista, mutta ilmeisesti oletti etten minä ole alasti hänen nähden.

Alastomana lääkärissäkin on oikein mukavaa.
Mielessä kyllä kävi mitä naislääkäri ja hoitajat ajattelevat.
Puolituntia siinä nautiskelin, kun he hoiti iho-ongelmia.
Siinä vaiheessa, kun toinen hoitajista tuli huoneeseen tietämättä, että olen siellä yksin alasti, niin hän selvästi hätkähti tullessaan.
No voihan se ollakin yllättävä näkymä.
Olisi vaan ollut hauska tietää hänen ajatuksensa.

Mikähän osuus on sillä, jos saa lapsena olla alasti, että sitten aikuisenakin alastomuus tuntuu mukavalta.

Sepäs se, kaikkien ei tarvitsekaan hyväksyä alastomuutta.
Vaikka mulla ei ole mitään lankoni nakuilua vastaan, en varmaankaan tykkäisi siitä että oma mieheni oleilisi ilman rihmankiertämää kavereitteni edessä. No ehkä saunasta uimaan ja sillä tavalla, mutta että ihan koko päivä. Halon hakkuusta onkimiseen ja auringon ottoon täysin alasti.
Esimerkiksi viime vuoden loppukesän helteillä lankomies oli viikon nakusillaan, pois lukien tietenkin ruokailut ja kahvit.
Kyllä se ehkä sieltä lapsuudesta juontaa tuo into ilmakylpyihin. Täytynee ottaa puheeksi.
 
Onnistuva mies.
Sepäs se, kaikkien ei tarvitsekaan hyväksyä alastomuutta.
Vaikka mulla ei ole mitään lankoni nakuilua vastaan, en varmaankaan tykkäisi siitä että oma mieheni oleilisi ilman rihmankiertämää kavereitteni edessä. No ehkä saunasta uimaan ja sillä tavalla, mutta että ihan koko päivä. Halon hakkuusta onkimiseen ja auringon ottoon täysin alasti.
Esimerkiksi viime vuoden loppukesän helteillä lankomies oli viikon nakusillaan, pois lukien tietenkin ruokailut ja kahvit.
Kyllä se ehkä sieltä lapsuudesta juontaa tuo into ilmakylpyihin. Täytynee ottaa puheeksi.
Vv
Vvn on, olisiko mahdollista, että alastomuudesta pitävät ihmiset myös hyväksyttäisiin.
Hyväksytäänhän tai ainakin vaaditaan hyväksyntää, seksuaalisesti poikkeavat henkilöt.
Voisiko nakuilun luokitella siihen joukkoon.
Vaikka nakuilia ei seksiä haekaan.
Tietysti nakuilusta pitävä täytyy kunnioittaa muiden
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Isosisar
Vv
Vvn on, olisiko mahdollista, että alastomuudesta pitävät ihmiset myös hyväksyttäisiin.
Hyväksytäänhän tai ainakin vaaditaan hyväksyntää, seksuaalisesti poikkeavat henkilöt.
Voisiko nakuilun luokitella siihen joukkoon.
Vaikka nakuilia ei seksiä haekaan.
Tietysti nakuilusta pitävä täytyy kunnioittaa muiden

En oikein ymmärrä tuota ajatusta siitä, että alastomuudesta pitäviä ihmisiä ei hyväksyttäisi ?
Enkä missään nimessä rinnastaisi heitä seksuaalisesti poikkeaviin ???

Uskoisin, että hyvin harva ihminen todella paheksuu alastomuutta. Toki tiedän, että oman puolison nakuilu ei ole monillekaan mieleen. Itse kuulun juuri niihin. Muiden miesten alastomana näkeminen on pikemminkin piristävää, kuin ahdistavaa.
Lieneekö sitten sisarellani vahva itsetunto vai mikä, kun miehensä alastomuus on hänelle niin luontevaa? Kuten sanoin, tuntisin oman oloni hyvin epämukavaksi, jos puolisoni istuisi mökkiverannalla pippelit paljaina kahden vieraan naisen ( pukeutuneina ) välissä olutta siemaillen ja niitänäitä rupatellen.

Joskus olemme jutelleet siitä, olisivatko edes pariskunta, ellei sisareni suhde miehensä alastomuuteen olisi niin luontevaa? Luulen, että miehelle on vaikeampaa hyväksyä vaimonsa julkista nakuilua, kuin päinvastoin ? Vai miten lienee ?
 
nakunmies
En oikein ymmärrä tuota ajatusta siitä, että alastomuudesta pitäviä ihmisiä ei hyväksyttäisi ?
Enkä missään nimessä rinnastaisi heitä seksuaalisesti poikkeaviin ???

Uskoisin, että hyvin harva ihminen todella paheksuu alastomuutta. Toki tiedän, että oman puolison nakuilu ei ole monillekaan mieleen. Itse kuulun juuri niihin. Muiden miesten alastomana näkeminen on pikemminkin piristävää, kuin ahdistavaa.
Lieneekö sitten sisarellani vahva itsetunto vai mikä, kun miehensä alastomuus on hänelle niin luontevaa? Kuten sanoin, tuntisin oman oloni hyvin epämukavaksi, jos puolisoni istuisi mökkiverannalla pippelit paljaina kahden vieraan naisen ( pukeutuneina ) välissä olutta siemaillen ja niitänäitä rupatellen.

Joskus olemme jutelleet siitä, olisivatko edes pariskunta, ellei sisareni suhde miehensä alastomuuteen olisi niin luontevaa? Luulen, että miehelle on vaikeampaa hyväksyä vaimonsa julkista nakuilua, kuin päinvastoin ? Vai miten lienee ?

Totta töriset. Kyllä se alussa oli noloa, vaikka tiesinkin silloisen tyttöystävän taipumuksesta riisumiseen ja paljasteluun.
Nyt parinkymmenen vuoden jälkeen en enää osaa nolostella vaimoni alastomuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
En oikein ymmärrä tuota ajatusta siitä, että alastomuudesta pitäviä ihmisiä ei hyväksyttäisi ?
Enkä missään nimessä rinnastaisi heitä seksuaalisesti poikkeaviin ???

Uskoisin, että hyvin harva ihminen todella paheksuu alastomuutta. Toki tiedän, että oman puolison nakuilu ei ole monillekaan mieleen. Itse kuulun juuri niihin. Muiden miesten alastomana näkeminen on pikemminkin piristävää, kuin ahdistavaa.
Lieneekö sitten sisarellani vahva itsetunto vai mikä, kun miehensä alastomuus on hänelle niin luontevaa? Kuten sanoin, tuntisin oman oloni hyvin epämukavaksi, jos puolisoni istuisi mökkiverannalla pippelit paljaina kahden vieraan naisen ( pukeutuneina ) välissä olutta siemaillen ja niitänäitä rupatellen.

Joskus olemme jutelleet siitä, olisivatko edes pariskunta, ellei sisareni suhde miehensä alastomuuteen olisi niin luontevaa? Luulen, että miehelle on vaikeampaa hyväksyä vaimonsa julkista nakuilua, kuin päinvastoin ? Vai miten lienee ?
Ehkä se sitten on niin, että se on puolisolle vaikeinta hyväksyä.
Kuitenkin törmään usein kirjoituksiin joissa paheksutaan alastomuutta.
Viuhahtajiakin paheksutaan.
Varmaan silläkin on merkitystä missä se alastomuus kohdataan.
Ehkä kaupunki ei ole oikea paikka.
Mutta luulen ettei sitä luonnossakaan hyväksytä.

Usein se alastomuus kuitenkin yhdistetään seksiin.
Oikeasti alastomuudesta pitävä ei tee mitään seksiin viittaavaa.

Tuo edellinen kirjoitus jäi kesken, kun kone teki stopin.
Piti vielä sanoa, jos henkilö ei pidä näkemästään alastomuudesta, niin miksi sitä ei voi sanoa suoraan siinä tilanteessa.
Sanoisi vaikka, en pidä alastomuudesta, koska siitä sellainen tunne, mikä se nyt kullakin on.
Alaston vastaisi, anteeksi kun tykkään olla alasti, ja laitan vaatteet päälle, jos se tuolta tuntuu teistä.
Rauhallinen mielipiteiden vaihtokin tuntuu hyvälle.
Joskus nuorena olen kysynyt luonnossa, haluaisiko hän nähdä minut alastomana, enkä aio keskea häneen mitenkään.
Kyseessä ei ollut seurustelutilanne.
Hän lähti kuitenkin karkuun sanomatta mitään.
Odotin kuulevani kyllä tai ei.
Tuokin kokemus loi selkeän käsityksen ettei alastomuus ole miellyttävää sillälailla kuin itselle.

Kuvailitte miehen pippeli paljaan kahden naisen välissä.
Miksi juuri tuosta ette pidä?
Onko seksuaalisuus kuitenkin ajatuksissanne mukana?
Minun mielestä kaikki on niinkauan ok, kun puhe ei mene seksiin tai seksuaalisia kosketuksia ei ole.

Ei minua haittaa se, vaikka vaimo olisi ilman vaatteita muiden miesten nähden.

Se seksi sitten on ehdoton raja.
Mietin vielä tuleeko alastomuuteen se hohto juuri siitä, kun joutuu kuitenkin jossainmäärin pitämään seksuaalisuutta kurissa.
Ajatukset pitää pitää kurissa, jottei tapahdu sitä mistä voi lukea mitä mies ajattelee.
 
Viimeksi muokattu:
Isosisar
Ehkä se sitten on niin, että se on puolisolle vaikeinta hyväksyä.
Kuitenkin törmään usein kirjoituksiin joissa paheksutaan alastomuutta.
Viuhahtajiakin paheksutaan.
Varmaan silläkin on merkitystä missä se alastomuus kohdataan.
Ehkä kaupunki ei ole oikea paikka.
Mutta luulen ettei sitä luonnossakaan hyväksytä.

Usein se alastomuus kuitenkin yhdistetään seksiin.
Oikeasti alastomuudesta pitävä ei tee mitään seksiin viittaavaa.

Tuo edellinen kirjoitus jäi kesken, kun kone teki stopin.
Piti vielä sanoa, jos henkilö ei pidä näkemästään alastomuudesta, niin miksi sitä ei voi sanoa suoraan siinä tilanteessa.
Sanoisi vaikka, en pidä alastomuudesta, koska siitä sellainen tunne, mikä se nyt kullakin on.
Alaston vastaisi, anteeksi kun tykkään olla alasti, ja laitan vaatteet päälle, jos se tuolta tuntuu teistä.
Rauhallinen mielipiteiden vaihtokin tuntuu hyvälle.
Joskus nuorena olen kysynyt luonnossa, haluaisiko hän nähdä minut alastomana, enkä aio keskea häneen mitenkään.
Kyseessä ei ollut seurustelutilanne.
Hän lähti kuitenkin karkuun sanomatta mitään.
Odotin kuulevani kyllä tai ei.
Tuokin kokemus loi selkeän käsityksen ettei alastomuus ole miellyttävää sillälailla kuin itselle.

Kuvailitte miehen pippeli paljaan kahden naisen välissä.
Miksi juuri tuosta ette pidä?
Onko seksuaalisuus kuitenkin ajatuksissanne mukana?
Minun mielestä kaikki on niinkauan ok, kun puhe ei mene seksiin tai seksuaalisia kosketuksia ei ole.

Ei minua haittaa se, vaikka vaimo olisi ilman vaatteita muiden miesten nähden.

Se seksi sitten on ehdoton raja.
Mietin vielä tuleeko alastomuuteen se hohto juuri siitä, kun joutuu kuitenkin jossainmäärin pitämään seksuaalisuutta kurissa.
Ajatukset pitää pitää kurissa, jottei tapahdu sitä mistä voi lukea mitä mies ajattelee.



Se voipi olla niinkin, että just ne alastomuuden paheksujat ovat eniten äänessä palstoilla. Viuhahtaminen on oman laatuista alastomuutta, eikä välttämättä kuulu tähän yhteyteen. Se on pelkkää säväyttämistä.
Kaupungissa vastaan tepasteleva naku olisi kyllä outo näky. Ei oikein sovi. Mökkiympäristö sen sijaan on aivan luonnollinen paikka.

Jos useat ihmiset ovat joukossa alasti, siinä voi olla seksuaalista viritystä. Mutta tässä lankomieheni tapauksessa, kun hän on normaalisti ainut alaston, niin jotenkin en näe siinä seksiä. Vaikka kyllähän alaston mies aina on seksikäs näky, siis siinä mielessä, että kaikki paikat on paljaana.

Eikös se ole vähän tökeröä, jos menee sanomaan suoraan toiselle ihmiselle, etten pidä alastomuudestasi ? Tietenkin riippuu paikasta, eli ei yleisellä paikalla alasti.

Taisin tulla väärin ymmärretyksi tuossa pippelijutussa. Tarkoitin sitä että jos on vaikka kymmenen hengen seurue, miehiä ja naisia, niin tuntisin oloni epämukavaksi jos oma puolisoni olisi mukana alastomana, siis ainoana.
Jostakin syystä en tunne mitään epämukavuutta, kun siskon mies pyörii ympäriinsä ilman vaatteita. Siskoakaan ei haittaa yhtään vaikka vieraat naiset häpeilemättä katsovat hänen sukuelimiään ja takapuoltaan. Mitään kosketteluja ei tapahdu, mutta veikkaan että ainakin joillakin naisista on myös seksuaalisia ajatuksia mielessään katsellessaan alastomuutta.

Ketjuun näyttää kommentoineen nimimerkki nakunmies, jonka vaimo tykkää olla alasti. Siinäkään ei miestä näytä nakustelu vaivaavan.
 
Onnistuva mies.
Samoilla linjoilla olen, ettei alastomana julkisillapaikoilla.
Minun paikkani on mökillä, tai se on pieni hylätty maatila.
Yksin siellä olen alasti.
Omassa metsässä kuljen myös, joka on siinä vieressä.
Luetaankohan metsä yleiseksi paikaksi?
Olen kyllä varautunut, jos joku henkilö sattuisi näkemään.
On housut mukana.
Olen varautunut pyytämään anteeksi, jos henkilö hämmentyy.
Kyllä minulle voi sanoa suoraan ettei pidä alastomuuden näkemisestä.
Ja jatkossa voin välttää sen tilanteen.
Haluan näyttäytyä vain heille jotka sen sallii.

Auttelin joskus yhtä naista pihatöissä.
Jotenkin puhe kääntyi miesten ulkona pissaamiseen.
Hän oli sitämielä, että ulkona voi pissiä kunhan mies kääntää selkänsä häneenpäin.
Työn lomassa hätä yllätti.
Kysyin voinko pissata ulkona.
Vastaus oli voit kunhan selän häneen päin.
Toimin toivotulla tavalla.
Oli tuo kysyminen miellyttävä kokemus.
Kuten jatkossakin, kun ilmoitin pissaus aikeista jos se sopii hänelle.
Hänen kohdallaan toimin noin, ja jossain toisaalla toisin.
Minua se ei haittaa vaikka joku haluaisikin katsella.
Puhuminen kannattaa aina.

Varmaan joitakin seksuaalisia ajatuksia tulee mieleen puolin ja toisin.
Tekoihin niitä ei saa kuitenkaan päästää.
Muuten menee alastomuudesta idea.
Minulle voisi tulla lähinnä ajatus teidän tapauksessa.
Tuommoinen miehen penis on käynyt siskonne sisällä.
Ehkä sisko ajattelee alastomuudesta, ja ikäänkuin haluaa näyttä millainen on se elin mikä sisällä on käynyt.

Kokeilin sisällä millaista on olla ilman housuja, kun ulkona on liian kylmä, eikä muutenkaan soveliasta.
Tuntui oikein hyvältä.
Peili katseli minua, eikä paheksinut näkemäänsä.
Itsekin olin näkymään tyytyväinen.
 
Isosisar
Samoilla linjoilla olen, ettei alastomana julkisillapaikoilla.
Minun paikkani on mökillä, tai se on pieni hylätty maatila.
Yksin siellä olen alasti.
Omassa metsässä kuljen myös, joka on siinä vieressä.
Luetaankohan metsä yleiseksi paikaksi?
Olen kyllä varautunut, jos joku henkilö sattuisi näkemään.
On housut mukana.
Olen varautunut pyytämään anteeksi, jos henkilö hämmentyy.
Kyllä minulle voi sanoa suoraan ettei pidä alastomuuden näkemisestä.
Ja jatkossa voin välttää sen tilanteen.
Haluan näyttäytyä vain heille jotka sen sallii.

Auttelin joskus yhtä naista pihatöissä.
Jotenkin puhe kääntyi miesten ulkona pissaamiseen.
Hän oli sitämielä, että ulkona voi pissiä kunhan mies kääntää selkänsä häneenpäin.
Työn lomassa hätä yllätti.
Kysyin voinko pissata ulkona.
Vastaus oli voit kunhan selän häneen päin.
Toimin toivotulla tavalla.
Oli tuo kysyminen miellyttävä kokemus.
Kuten jatkossakin, kun ilmoitin pissaus aikeista jos se sopii hänelle.
Hänen kohdallaan toimin noin, ja jossain toisaalla toisin.
Minua se ei haittaa vaikka joku haluaisikin katsella.
Puhuminen kannattaa aina.

Varmaan joitakin seksuaalisia ajatuksia tulee mieleen puolin ja toisin.
Tekoihin niitä ei saa kuitenkaan päästää.
Muuten menee alastomuudesta idea.
Minulle voisi tulla lähinnä ajatus teidän tapauksessa.
Tuommoinen miehen penis on käynyt siskonne sisällä.
Ehkä sisko ajattelee alastomuudesta, ja ikäänkuin haluaa näyttä millainen on se elin mikä sisällä on käynyt.

Kokeilin sisällä millaista on olla ilman housuja, kun ulkona on liian kylmä, eikä muutenkaan soveliasta.
Tuntui oikein hyvältä.
Peili katseli minua, eikä paheksinut näkemäänsä.
Itsekin olin näkymään tyytyväinen.


Huikea ajatus !!!
Pienen hylätyn maatilan pihalla ja metsissä haahuileva alaston mies ??
Koko ajan valmiina pyytelemään anteeksi ja sipaisemaan nopeasti housut jalkaan, jos jotakuta alastomuus pöyristyttää.
Eihän se alastomuus voi noin kamalaa olla ?

En ikinä ole katsonut lankomiehen penistä sillä silmällä, että se on käynyt sisaren sisällä. Kuulostaa aikas pervolta. Vaikka olen sen muutaman kerran nähnytkin jöpöttämässä, niin silti en pienessä mielessäkään kuvittele sitä siskon sisään. Huh! En myöskään itseni sisään, vaikka en olekaan ollut suhteessa aikoihin.

Mulla ei yksin kotona alasti oleminen tuo mitään vibroja, ei edes peilin kautta. Mutta en voi kieltää, etteikö ajatus muiden seurassa nakuilusta pistä mielikuvitusta liikkeelle. Enää ei puutu kuin se rohkeus touteuttaa. Helpointa se varmaan olisi aloittaa siskon ja hänen miehensä kanssa?
 
strykpojke
Huikea ajatus !!!
Pienen hylätyn maatilan pihalla ja metsissä haahuileva alaston mies ??
Koko ajan valmiina pyytelemään anteeksi ja sipaisemaan nopeasti housut jalkaan, jos jotakuta alastomuus pöyristyttää.
Eihän se alastomuus voi noin kamalaa olla ?

En ikinä ole katsonut lankomiehen penistä sillä silmällä, että se on käynyt sisaren sisällä. Kuulostaa aikas pervolta. Vaikka olen sen muutaman kerran nähnytkin jöpöttämässä, niin silti en pienessä mielessäkään kuvittele sitä siskon sisään. Huh! En myöskään itseni sisään, vaikka en olekaan ollut suhteessa aikoihin.

Mulla ei yksin kotona alasti oleminen tuo mitään vibroja, ei edes peilin kautta. Mutta en voi kieltää, etteikö ajatus muiden seurassa nakuilusta pistä mielikuvitusta liikkeelle. Enää ei puutu kuin se rohkeus touteuttaa. Helpointa se varmaan olisi aloittaa siskon ja hänen miehensä kanssa?
Olisi ihana olla orja alasti luonnossa!Tehdä kaikenlaista töytä alasti ulkona ja saada piiskaa jos olen laiskaa!
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Huikea ajatus !!!
Pienen hylätyn maatilan pihalla ja metsissä haahuileva alaston mies ??
Koko ajan valmiina pyytelemään anteeksi ja sipaisemaan nopeasti housut jalkaan, jos jotakuta alastomuus pöyristyttää.
Eihän se alastomuus voi noin kamalaa olla ?

En ikinä ole katsonut lankomiehen penistä sillä silmällä, että se on käynyt sisaren sisällä. Kuulostaa aikas pervolta. Vaikka olen sen muutaman kerran nähnytkin jöpöttämässä, niin silti en pienessä mielessäkään kuvittele sitä siskon sisään. Huh! En myöskään itseni sisään, vaikka en olekaan ollut suhteessa aikoihin.

Mulla ei yksin kotona alasti oleminen tuo mitään vibroja, ei edes peilin kautta. Mutta en voi kieltää, etteikö ajatus muiden seurassa nakuilusta pistä mielikuvitusta liikkeelle. Enää ei puutu kuin se rohkeus touteuttaa. Helpointa se varmaan olisi aloittaa siskon ja hänen miehensä kanssa?
Että huikea ajatus.
Mieltä lämmittää, kun suhtaudutte alastomuuteen noin myönteisesti.
Miten suhtaudutte toisen esitykseen tässä ketjussa.
Olisiko teistä orjapiiskuriksi?
Sitten ihan oikeesti, jos metsäpolulla tulisi vieras alastonmies vastaan.
Mitä sanoisitte hänelle?
Kysyn siksi, koska pitäisihän minun osata varautua tuohonkin vaihtoehtoon.
Eikö olekin maalla mukavaa, kun vastaan voi tulla kaiken otuksia.

Kaksimielisiä ajatuksiako tuo pervo tarkoittaa.
No täytyypä alkaa olemaan tarkempi omissa ajatuksissa.
Kyllähän minä kaikenlaisia mukavia asioita päivittäin ajattelen.
Joskus se ajatus menee tosi hyvien tunteiden ajatteluun.
Arvaappa mitä tulee mieleen, kun näen raskaana olevan naisen?

Oletteko kuitenkin tyytyväinen pelin näyttämään kuvaan?

Niin ja naisilla on se helpompikin vaihtoehto josta aloittaa.
Rintojen paljastus onnistuu helpommin, joten niiden paljastelulla voi aloittaa.
Siitä paljastamisen jännityksestä se tunne syntyy.
Sen jännityksen, kun oppii kokemaan myönteisenä jännityksenä.
Pieni esiintymiskuume on paikallaan.

Kysympä vielä, kun sen vieraan peniksen olette nähnyt myös jäykkänä.
Tunnetteko sen tilanteen epämiellyttävänä.
Vai ymmärrättekö, että noinkin voi käydä miehelle tahtomatta sitä?
Sen tulemista kun ei pysty estämään.
 
Viimeksi muokattu:
Isosisar
Että huikea ajatus.
Mieltä lämmittää, kun suhtaudutte alastomuuteen noin myönteisesti.
Miten suhtaudutte toisen esitykseen tässä ketjussa.
Olisiko teistä orjapiiskuriksi?
Sitten ihan oikeesti, jos metsäpolulla tulisi vieras alastonmies vastaan.
Mitä sanoisitte hänelle?
Kysyn siksi, koska pitäisihän minun osata varautua tuohonkin vaihtoehtoon.
Eikö olekin maalla mukavaa, kun vastaan voi tulla kaiken otuksia.

Kaksimielisiä ajatuksiako tuo pervo tarkoittaa.
No täytyypä alkaa olemaan tarkempi omissa ajatuksissa.
Kyllähän minä kaikenlaisia mukavia asioita päivittäin ajattelen.
Joskus se ajatus menee tosi hyvien tunteiden ajatteluun.
Arvaappa mitä tulee mieleen, kun näen raskaana olevan naisen?

Oletteko kuitenkin tyytyväinen pelin näyttämään kuvaan?

Niin ja naisilla on se helpompikin vaihtoehto josta aloittaa.
Rintojen paljastus onnistuu helpommin, joten niiden paljastelulla voi aloittaa.
Siitä paljastamisen jännityksestä se tunne syntyy.
Sen jännityksen, kun oppii kokemaan myönteisenä jännityksenä.
Pieni esiintymiskuume on paikallaan.

Kysympä vielä, kun sen vieraan peniksen olette nähnyt myös jäykkänä.
Tunnetteko sen tilanteen epämiellyttävänä.
Vai ymmärrättekö, että noinkin voi käydä miehelle tahtomatta sitä?
Sen tulemista kun ei pysty estämään.

Huikealla tarkoitin itse tilannetta, en alastomuutta. Ajattele nyt. Hylätty maatila, keskellä ei mitään. Alastomana haahuileva vieras mies, jonka tarkoitusperistä ei ole tolkkua. Kuin suoraan kauhuleffasta. Alastomuus on tässä jopa sivuosassa.
Ei ei, orjapiiskuri en ole. Alaston miespiika sen sijaan on virkistävä näky. Mökkiverannalta katsottuna näyttää hyvin leppoisalta, kun lankomies ilman rihmankiertämää tiskaa järvivedellä juuri syödyn lounaan jäljiltä lautasia ja patoja. Kun ensimmäiset siiderit on nautittu, komentaa sisko "piikaamme" hakemaan vielä toiset zitukat iltapäivän aurinkoon. Elämä on ihanaa.

Jos metsäpolulla haahuilisi vastaan ventovieras alaston mies, en välttämättä avaisi keskustelua ensimmäisenä. Saattaisin jopa hakea jotain kättä pidempää polun varresta, jos tilanne näyttäisi uhkaavalta.

Mitäköhän se raskaana oleva nainen tuokaan mieleen ?

Peilikuvaan olen suht tyytyväinen. Keski-ikää lähestyvä, tavallinen, mehevähkö suomalaisnainen. On rintaa, on reittä, mutta on takapuoltakin. Jotkut ovat sanoneet seksikkääksikin.

Lankomiehen olen antanut saunoessa ja uidessa nähdä sulojani, mutta vieraitten nähden pidän vähintään bikinit yllä. Rohkealla toteuttamisella tarkoitan sitä, että uskaltaisin oleilla alasti ihan normaalisti, vaikka aurinkoa ottaessa tai missä tahansa askareissa. Ehkä se pieni ylipaino estää olemasta rennosti nakuna. Jos sisareni innostuisi oleilemaan lasti, niin kyllä minäkin sitten varmaan rohkenisin.

Vuosien kokemuksella en sanoisi lankoni penistä vieraaksi ? Pikemminkin tuttu ja turvallinen penis.
Nuo muutamat jöpötykset ovat todellakin sattuneet hänen tahtomattaan. En ole kokenut niitä millään lailla epämiellyttävinä. Oikeastaan se on ihan suloinen näky, kun mies nukkuu riippukeinussa umpiunessa ja kalu nousee täyteen juhlakuntoon, lerpahtakseen hetken kuluttua takaisin lepotilaan.
 
strykpojke
Huikealla tarkoitin itse tilannetta, en alastomuutta. Ajattele nyt. Hylätty maatila, keskellä ei mitään. Alastomana haahuileva vieras mies, jonka tarkoitusperistä ei ole tolkkua. Kuin suoraan kauhuleffasta. Alastomuus on tässä jopa sivuosassa.
Ei ei, orjapiiskuri en ole. Alaston miespiika sen sijaan on virkistävä näky. Mökkiverannalta katsottuna näyttää hyvin leppoisalta, kun lankomies ilman rihmankiertämää tiskaa järvivedellä juuri syödyn lounaan jäljiltä lautasia ja patoja. Kun ensimmäiset siiderit on nautittu, komentaa sisko "piikaamme" hakemaan vielä toiset zitukat iltapäivän aurinkoon. Elämä on ihanaa.

Jos metsäpolulla haahuilisi vastaan ventovieras alaston mies, en välttämättä avaisi keskustelua ensimmäisenä. Saattaisin jopa hakea jotain kättä pidempää polun varresta, jos tilanne näyttäisi uhkaavalta.

Mitäköhän se raskaana oleva nainen tuokaan mieleen ?

Peilikuvaan olen suht tyytyväinen. Keski-ikää lähestyvä, tavallinen, mehevähkö suomalaisnainen. On rintaa, on reittä, mutta on takapuoltakin. Jotkut ovat sanoneet seksikkääksikin.

Lankomiehen olen antanut saunoessa ja uidessa nähdä sulojani, mutta vieraitten nähden pidän vähintään bikinit yllä. Rohkealla toteuttamisella tarkoitan sitä, että uskaltaisin oleilla alasti ihan normaalisti, vaikka aurinkoa ottaessa tai missä tahansa askareissa. Ehkä se pieni ylipaino estää olemasta rennosti nakuna. Jos sisareni innostuisi oleilemaan lasti, niin kyllä minäkin sitten varmaan rohkenisin.

Vuosien kokemuksella en sanoisi lankoni penistä vieraaksi ? Pikemminkin tuttu ja turvallinen penis.
Nuo muutamat jöpötykset ovat todellakin sattuneet hänen tahtomattaan. En ole kokenut niitä millään lailla epämiellyttävinä. Oikeastaan se on ihan suloinen näky, kun mies nukkuu riippukeinussa umpiunessa ja kalu nousee täyteen juhlakuntoon, lerpahtakseen hetken kuluttua takaisin lepotilaan.
Minä haluaisin saada piiskaa luonnossa siellä missä sinä kerroit että te olette!Olla alasti koko kesä sinun miespiikaa!
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Huikealla tarkoitin itse tilannetta, en alastomuutta. Ajattele nyt. Hylätty maatila, keskellä ei mitään. Alastomana haahuileva vieras mies, jonka tarkoitusperistä ei ole tolkkua. Kuin suoraan kauhuleffasta. Alastomuus on tässä jopa sivuosassa.
Ei ei, orjapiiskuri en ole. Alaston miespiika sen sijaan on virkistävä näky. Mökkiverannalta katsottuna näyttää hyvin leppoisalta, kun lankomies ilman rihmankiertämää tiskaa järvivedellä juuri syödyn lounaan jäljiltä lautasia ja patoja. Kun ensimmäiset siiderit on nautittu, komentaa sisko "piikaamme" hakemaan vielä toiset zitukat iltapäivän aurinkoon. Elämä on ihanaa.

Jos metsäpolulla haahuilisi vastaan ventovieras alaston mies, en välttämättä avaisi keskustelua ensimmäisenä. Saattaisin jopa hakea jotain kättä pidempää polun varresta, jos tilanne näyttäisi uhkaavalta.

Mitäköhän se raskaana oleva nainen tuokaan mieleen ?

Peilikuvaan olen suht tyytyväinen. Keski-ikää lähestyvä, tavallinen, mehevähkö suomalaisnainen. On rintaa, on reittä, mutta on takapuoltakin. Jotkut ovat sanoneet seksikkääksikin.

Lankomiehen olen antanut saunoessa ja uidessa nähdä sulojani, mutta vieraitten nähden pidän vähintään bikinit yllä. Rohkealla toteuttamisella tarkoitan sitä, että uskaltaisin oleilla alasti ihan normaalisti, vaikka aurinkoa ottaessa tai missä tahansa askareissa. Ehkä se pieni ylipaino estää olemasta rennosti nakuna. Jos sisareni innostuisi oleilemaan lasti, niin kyllä minäkin sitten varmaan rohkenisin.

Vuosien kokemuksella en sanoisi lankoni penistä vieraaksi ? Pikemminkin tuttu ja turvallinen penis.
Nuo muutamat jöpötykset ovat todellakin sattuneet hänen tahtomattaan. En ole kokenut niitä millään lailla epämiellyttävinä. Oikeastaan se on ihan suloinen näky, kun mies nukkuu riippukeinussa umpiunessa ja kalu nousee täyteen juhlakuntoon, lerpahtakseen hetken kuluttua takaisin lepotilaan.
Nyt näkyy tarjoutuneen toinenkin mies palvelijaksi, ja ilman vaatteita.
Ehkä yksi riittää, kun hän on tuttu ja turvalline.

Tietysti vieras voi olla vaarallinen, vaikka itse sitä en ole.
Varautua kannattaa vaikka karahkalla.
Minun pitää myös ottaa tuo huomioon, ja varustautua kypärällä.
Minä kun kuvittelin tilanteen vapautuneemmaksi, jos kohdatessa jotakin sanottaisiin.
Hyvää päivää herra aataminasuinen.
Siihen olisi helppo jatkaa.
Jos olonne epämukavalle tuntuu, niin voin pukeutuakin.
Jatko riippuu naisen vastauksesta.
Joudunko anteeksi pyytelemään, ja näyttämään kaikki alistuksenmerkit.

Olette oikeassa, juuri sitä se raskaus tuo mieleen.

Pieni pyöreys on paikallaan, niin on enemmän mitä katsella.
Ei sitä ainakaan kannata hävetä.

Vielä totean, puhuminen kannattaa aina.
Kysykää siskolta voisiko hän ottaa aurinkoa ilman vaatteita, ja muutenkin kuljeskella ulkona.
Eikä sitä heti kannata olla alasti päiväkausia.
Se riisuuntuminen on mukavaa, ja hetki, kun toinen ihminen näkee, varsinkin toinen sukupuoli.
Sisko, jos suostuu moiseen, niin sitten voitte kysyä, miten hän suhtautuu siihen kun tekin haluaisitte olla myös alasti.
Kysykää myös miehen mielipidettä.
Voin sanoa, että alastomuudesta puhuminen on hieno kokemus, vaikka ei johtaisikaan alastioloon.
Kai se siitä mielikuvasta johtuu.
Itse ainakin viljelen kaikenlaisia mielikuvia.

Yksin alasti, ja mielikuvat seurana metsäpolulla, ihanaa.
Aurinko lämmittää, kun kannonpäähän istahtaa.
Kevyt tuuli hyväilee kokokehon.
 
Viimeksi muokattu:
Isosisar
Nyt näkyy tarjoutuneen toinenkin mies palvelijaksi, ja ilman vaatteita.
Ehkä yksi riittää, kun hän on tuttu ja turvalline.

Tietysti vieras voi olla vaarallinen, vaikka itse sitä en ole.
Varautua kannattaa vaikka karahkalla.
Minun pitää myös ottaa tuo huomioon, ja varustautua kypärällä.
Minä kun kuvittelin tilanteen vapautuneemmaksi, jos kohdatessa jotakin sanottaisiin.
Hyvää päivää herra aataminasuinen.
Siihen olisi helppo jatkaa.
Jos olonne epämukavalle tuntuu, niin voin pukeutuakin.
Jatko riippuu naisen vastauksesta.
Joudunko anteeksi pyytelemään, ja näyttämään kaikki alistuksenmerkit.

Olette oikeassa, juuri sitä se raskaus tuo mieleen.

Pieni pyöreys on paikallaan, niin on enemmän mitä katsella.
Ei sitä ainakaan kannata hävetä.

Vielä totean, puhuminen kannattaa aina.
Kysykää siskolta voisiko hän ottaa aurinkoa ilman vaatteita, ja muutenkin kuljeskella ulkona.
Eikä sitä heti kannata olla alasti päiväkausia.
Se riisuuntuminen on mukavaa, ja hetki, kun toinen ihminen näkee, varsinkin toinen sukupuoli.
Sisko, jos suostuu moiseen, niin sitten voitte kysyä, miten hän suhtautuu siihen kun tekin haluaisitte olla myös alasti.
Kysykää myös miehen mielipidettä.
Voin sanoa, että alastomuudesta puhuminen on hieno kokemus, vaikka ei johtaisikaan alastioloon.
Kai se siitä mielikuvasta johtuu.
Itse ainakin viljelen kaikenlaisia mielikuvia.

Yksin alasti, ja mielikuvat seurana metsäpolulla, ihanaa.
Aurinko lämmittää, kun kannonpäähän istahtaa.
Kevyt tuuli hyväilee kokokehon.

Aivan, Strykpojke näkyy tyrkyttävän itseään piiaksi ja piiskattavaksi. Valitettavasti tuo käskeminen ja varsinkin piiskaaminen ei ole mun juttu. Varsinkin vieraille voisi olla vaikeaa selittää tätä varsin kinkyä tilannetta.
Vieraisiin ihmisiin kannattaa aina suhtautua pienellä varauksella, ennekuinvaarattomuus on selvää.
Pelkkä kypärä ei muuten sitten pelasta, jos yllättämäsi nainen suuntaakin karahkan kohti kulkusiasi.
Pelkkä keskustelu, puhuminen ja pukeutuminen ei välttämättä poista epämukavuutta. Puhuminen, pukeutuminen ja anteeksipyyntöjen pälpättäminen ei takaa jakoa, jos ei yhteistä säveltä ole näkyvissä.

En oikeastaan häpeä pientä pyöreyttäni, vaan olen arka näyttämän itseäni vieraille. Olen melko varma, että alastomuuttani ei paheksuttaisi, pikemminkin päinvastoin. Se nyt vaan on vielä toteuttamista vaille valmis.

Sisareni toki ottaakin aurinkoa täysin alasti miehensä kanssa esim laiturilla. Mulla on tähän asti pysyneet bikinit vielä päällä.
Jos lähdemme vaikka soutelemaan järvelle, niin myös sisareni pukee bikinit, vaikka lankoni ei pue mitään ylleen.
Miehen mielipide on täysin selvä. Hän on usein rohkaissut vaimoaan ja muakin kokeilemaan alasti oleilemista.
Ehkä ensi kesä, ehkä seuraavana....?
Olen joskus nähnyt unta siitä, että olen vieraiden ihmisten näkyvissä alasti, eikä se ole tuntunut ollenkaan epämiellyttävältä. Pikemminkin mukavalta ja jännittävältä.
Tuo yksin alasti hyppiminen tuntuu jotenkin vähemmän mukavalta? Olisko siinäkin jotain pervoa ?
 
strykpojke
Aivan, Strykpojke näkyy tyrkyttävän itseään piiaksi ja piiskattavaksi. Valitettavasti tuo käskeminen ja varsinkin piiskaaminen ei ole mun juttu. Varsinkin vieraille voisi olla vaikeaa selittää tätä varsin kinkyä tilannetta.
Vieraisiin ihmisiin kannattaa aina suhtautua pienellä varauksella, ennekuinvaarattomuus on selvää.
Pelkkä kypärä ei muuten sitten pelasta, jos yllättämäsi nainen suuntaakin karahkan kohti kulkusiasi.
Pelkkä keskustelu, puhuminen ja pukeutuminen ei välttämättä poista epämukavuutta. Puhuminen, pukeutuminen ja anteeksipyyntöjen pälpättäminen ei takaa jakoa, jos ei yhteistä säveltä ole näkyvissä.

En oikeastaan häpeä pientä pyöreyttäni, vaan olen arka näyttämän itseäni vieraille. Olen melko varma, että alastomuuttani ei paheksuttaisi, pikemminkin päinvastoin. Se nyt vaan on vielä toteuttamista vaille valmis.

Sisareni toki ottaakin aurinkoa täysin alasti miehensä kanssa esim laiturilla. Mulla on tähän asti pysyneet bikinit vielä päällä.
Jos lähdemme vaikka soutelemaan järvelle, niin myös sisareni pukee bikinit, vaikka lankoni ei pue mitään ylleen.
Miehen mielipide on täysin selvä. Hän on usein rohkaissut vaimoaan ja muakin kokeilemaan alasti oleilemista.
Ehkä ensi kesä, ehkä seuraavana....?
Olen joskus nähnyt unta siitä, että olen vieraiden ihmisten näkyvissä alasti, eikä se ole tuntunut ollenkaan epämiellyttävältä. Pikemminkin mukavalta ja jännittävältä.
Tuo yksin alasti hyppiminen tuntuu jotenkin vähemmän mukavalta? Olisko siinäkin jotain pervoa ?
Kysyitkö sinä mitään eli ajattelitko äänellä?Ei sinun fantasiat on mitään pervoa!On ihana olla alasti,varsinkin minulle joka on masokisti ja haluan olla alasti sen takia että se paljastaa minun vartalo,minun intiimsempi vartaloosat,pylly,penis ja minulla on niin kauniit pitkät kapeat sääreet reodet ja kapeat polvet ihan smanlaiset kuin mallityttö ja se kiihottaa minua katsoa minua peilissä ja olisi sittan mukava elää alasti jonkun saari minun naisen kansa koko kesä!Minä olen aikuisena oppinut minua suomea että en osa oikein hyvin suomea,siis jos sinä et ymmärä minä ymmärän sitä!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Kysyitkö sinä mitään eli ajattelitko äänellä?Ei sinun fantasiat on mitään pervoa!On ihana olla alasti,varsinkin minulle joka on masokisti ja haluan olla alasti sen takia että se paljastaa minun vartalo,minun intiimsempi vartaloosat,pylly,penis ja minulla on niin kauniit pitkät kapeat sääreet reodet ja kapeat polvet ihan smanlaiset kuin mallityttö ja se kiihottaa minua katsoa minua peilissä ja olisi sittan mukava elää alasti jonkun saari minun naisen kansa koko kesä!Minä olen aikuisena oppinut minua suomea että en osa oikein hyvin suomea,siis jos sinä et ymmärä minä ymmärän sitä!
Kyllä minä olen suomalainen,olen ruotsinkielinen suomalainen!
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Aivan, Strykpojke näkyy tyrkyttävän itseään piiaksi ja piiskattavaksi. Valitettavasti tuo käskeminen ja varsinkin piiskaaminen ei ole mun juttu. Varsinkin vieraille voisi olla vaikeaa selittää tätä varsin kinkyä tilannetta.
Vieraisiin ihmisiin kannattaa aina suhtautua pienellä varauksella, ennekuinvaarattomuus on selvää.
Pelkkä kypärä ei muuten sitten pelasta, jos yllättämäsi nainen suuntaakin karahkan kohti kulkusiasi.
Pelkkä keskustelu, puhuminen ja pukeutuminen ei välttämättä poista epämukavuutta. Puhuminen, pukeutuminen ja anteeksipyyntöjen pälpättäminen ei takaa jakoa, jos ei yhteistä säveltä ole näkyvissä.

En oikeastaan häpeä pientä pyöreyttäni, vaan olen arka näyttämän itseäni vieraille. Olen melko varma, että alastomuuttani ei paheksuttaisi, pikemminkin päinvastoin. Se nyt vaan on vielä toteuttamista vaille valmis.

Sisareni toki ottaakin aurinkoa täysin alasti miehensä kanssa esim laiturilla. Mulla on tähän asti pysyneet bikinit vielä päällä.
Jos lähdemme vaikka soutelemaan järvelle, niin myös sisareni pukee bikinit, vaikka lankoni ei pue mitään ylleen.
Miehen mielipide on täysin selvä. Hän on usein rohkaissut vaimoaan ja muakin kokeilemaan alasti oleilemista.
Ehkä ensi kesä, ehkä seuraavana....?
Olen joskus nähnyt unta siitä, että olen vieraiden ihmisten näkyvissä alasti, eikä se ole tuntunut ollenkaan epämiellyttävältä. Pikemminkin mukavalta ja jännittävältä.
Tuo yksin alasti hyppiminen tuntuu jotenkin vähemmän mukavalta? Olisko siinäkin jotain pervoa ?
Voi sitä kulkusten helinää mitä siitä syntyykää.

Jos oikein ymmärsin, niin alastonna esiintymistä ei saada anteeksi, vaikka kuinka pahoittelisi käytöstään.
Pitää sitten olla entistä varovaisempi.
Mutta ketä se sitten haittaisi, jos kukaan ei näe?
Millälailla se pervoa on, eli kaksimielistä?
Omastamielestä se on oiva tuuletusmuoto.
Riisuuntumalla hikoilu vähenee huomattavasti.
Lääkäritkin on sitämieltä, että alastomuus on hyvästä.
Se paikka pitää tietysti valita järjellä.
Tällä perustelen yksinnakuilua.
Vaikka ei haittaa minua vaikka joku näkisi.
Onko oma metsä yleinenpaikka, kun siellä voi olla jokamiehen oikeudella kulkijoita.

Se jää sitten nähtäväksi saatteko rohkeuden alastomuuteen tutussa seurassa.
Ei sitä ainakaan ventovieraista kannata aloittaa.
Sauna ja uimaranta on niitä helpoimpia paikkoja kokeilla.
Lyhytaikainen näyttäminen riittää kyllä aluksi.
Vähän niinkuin se tapahtuisi vahingossa.
Vaihtakaa märät biginit rannalla kuiviin toisten nähden.
Tuo tilanne minulle oli normaalia, en ainakaan hävennyt sitä.
Katsoi hän jota kiinnosti.
Tytöt joskus kommentoi rohkeuttani.
Se antoi luvan jatkaa, kun kukaan ei paheksunut.
Seuraavaksi voi kokeilla saunaanmenoa alastonna.
Juosten pieni pyrähdys saunaan, ja takaisin.
Lyhytaikaisesti minäkin alastomuudesta nautin.

No jos ei livenä, niin toivottavasti alastomuutta untenmailla.
Vaikka pieni metsälenkki ilman rihmankiertämää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä