Paljastelua

  • Viestiketjun aloittaja aviomies 70
  • Ensimmäinen viesti
tintti
Minua kyllä kiihottaa kun näen jonkun vieraanmiehen mulkun ja vallankin jos runkkaa tai muuten vaan seisoo. Eilen tyydytin itseäni ja mies itseään, katseltiin toistemme touhua. Mieheni myös tekee pyynnöstäni sitä että paljastaa mulkun vaikka ystävättärelleni. Tämä tehdään kyllä niin että näkisi tämän muka vahingossa. Mutta olisi mukava nähdä useammin noita paljastelevia ja runkkaavia miehiä. Pillua en anna kun omalle miehelle mutta kyllä minä voisin runkata jonkun paljastajan mulkkua. Voisin jopa ottaa suihin. Aion yrittää saada mieheni yhden tutun naisen kanssa sänkyyn, olisi mukava katsoa kun panee toista naista.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
jones
Olen minäkin runkannut tahallani niin että joku nainen sen on nähnyt. Harvemmin naiset kiinnostuu ja jää katsomaan. Kerran olin yhdellä mökillä missä oli minun serkku joka on hieman minua vanhempi. Hän kävi vilvoittelemassa toisen naisen kanssa ja huomasin kuinka nätti pillu hänellä on ja kiihotuin. Nukkumaan mennessä näin kun riisuitui ja taas alkoi tekemään mieli. Minä nukuin sohvalla ja näin suoraan alkoviin jossa hän oli. Aloin tyydyttään itseäni tietäen että hän näkee ja katsoikin, kiimasena ei oikein mieti mitä tekee, kun laukesin ja spermat lensi vatsalleni niin sitten nolotti että tein tuon hänen nähden.
 
pietu
Minä oli eilen lenkkipolun varressa runkulla ja kun nainen oli minun kohdalla huomasin että on tuttu, olin juuri laukeamassa ja yritin laitta vehkeen housuun. En ehtinyt vaan spermat lensi ja kyllä hävetti. Toivottavasti ei kerro kenellekkään. Jos vilauttelee niin kyllä se pitäis tehdä jossain missä ei ole vaarana törmätä tuttuihin.
 
saana
Minä olen törmännyt ulkoillessa usein samaan mieheen joka paljastaa itsensä ja tyydyttää samalla itseään. En ole jäänyt katselemaan mutta en myöskään pelkää tätä miestä. Kesällä oli usein uimarannalla katselemassa naisia kun ottivat aurinkoa. Mies ei tule edes lähelle paljastamaan. Yhden kerran näin kun hän laukesi. No ihan mukava näky ja aika hyvin varusteltu mies mutta en silti lähtisi tekemään lähempää tuttavuutta. Onhan se imartelevaa että tämä mies on valinnut minut usein kohteekseen.
 
Onnistuvamies
Minä olen törmännyt ulkoillessa usein samaan mieheen joka paljastaa itsensä ja tyydyttää samalla itseään. En ole jäänyt katselemaan mutta en myöskään pelkää tätä miestä. Kesällä oli usein uimarannalla katselemassa naisia kun ottivat aurinkoa. Mies ei tule edes lähelle paljastamaan. Yhden kerran näin kun hän laukesi. No ihan mukava näky ja aika hyvin varusteltu mies mutta en silti lähtisi tekemään lähempää tuttavuutta. Onhan se imartelevaa että tämä mies on valinnut minut usein kohteekseen.
Tuskin se mieskään hakee lähempää tuttavuutta.
Siinä paljastelussa on se jännitys mitä mies hakee.
Siis miten nainen reagoi näkemäänsä.
 
Viimeksi muokattu:
saana
Tuskin se mieskään hakee lähempää tuttavuutta.
Siinä paljastelussa on se jännitys mitä mies hakee.
Siis miten nainen reagoi näkemäänsä.
No ei varmaan kun pysyttelee etäällä. Joskus kun olen kävelyllä on seuraillut minua. Kieltämättä joskus ajatuksissa käynyt että jos menis miehen luo, antaisko koskettaa kaluaan. Välillä vähän kiihottunut mutta sitten järki mukana ja en ole jäänyt edes katsomaan saati sitten että menisin miehen luo. Mutta jos menisin haluaisiko sitten enemmän kun minun katsovan ja ehkä koskevan?
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuvamies
Ei välttämättä mies halua enempää, mutta silti kannattaa olla varovainen.
Ehkä ei kannata mennä lähelle.
Jos menisitte, niin varmaan antaisi koskettaa.
Jos kuitenkin päätätte mennä lähelle, ja haluatte koskettaa, niin melkovarmasti joudutte tekemään hänelle siemensyöksyn.
Oletteko siihen valmis.
Tyydytyksen jälkeen on teidän helpompi poistua paikalta.

Muistakaa sekin, että mies tahtoisi nähdä vilauksen teidän sukuelimistä.
Oletteko valmis vilauttamaan.

Kaikkein tärkeintä on muistaa puhua tilanteessa.
Kysyä vaikka miksi hän haluaa sitä näyttää.
Kertokaa, että voitte katsella hetkenaikaa, mutta itseänne ette halua näyttää, tai vähän vilauttaa, jos niin haluatte.
Sitten kun ette enää halua nähdä, niin sanotte laitappa se piiloon, vaikka se nätti onkin.
Puhuminen kannattaa aloittaa sieltä etäältä, niin näette miten mies reagoi.
Sieltä voitte myös sanoa ettette halua nähdä miehen sukuelintä yllättäen.
Näin mies voi oppia tietämään ettette pidä näkemästä, ja niin hän ei enää näyttele sitä teillä.

Niinkin voi sanoa, kyllä minä tiedän mikä siellä on, joten ei sitä kannata näyttää.

Kielteinenkin sanoma menee perille, kun sanotte sen rauhallisesti.

Kaikkein tärkeintä on ottaa tilanne haltuun puhumalla.
 
Onnistuvamies
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
käsikäy
Entä kalun esittely ilman runkkausta, voiko sekin tuntua hyvältä?
Jos se kalu velttona pysyisi, niin millainen tuntemus siitä tulisi, jos sen nainen näkisi?
Ei tunnu hyvältä jos ei seiso. Pitää olla kiihottuneessa tilassa, en edes kehtaa paljastaa jos en ole tarpeeksi kiihottunut. Enkä paljasta ikinä jos mahdollisia näkijöitä on enemmän kun yksi. Minulla on se hyväpuoli että kun kiihotun tarpeeksi pystyn saamaan orgasmin koskettamatta kulliin. Eli joskus kaupassa kun näen seksikkään naisen pystyn saamaan orgasmin pelkästään katselemalla häntä. Uimarannalla yksi nainen huomasi kesällä että laukesin kun katselin hänen uhkeita muotoja, uikkareissa pullotti hyvin ja sitten siemennesteet kasteli housunetumuksen.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuvamies
Ei tunnu hyvältä jos ei seiso. Pitää olla kiihottuneessa tilassa, en edes kehtaa paljastaa jos en ole tarpeeksi kiihottunut. Enkä paljasta ikinä jos mahdollisia näkijöitä on enemmän kun yksi. Minulla on se hyväpuoli että kun kiihotun tarpeeksi pystyn saamaan orgasmin koskettamatta kulliin. Eli joskus kaupassa kun näen seksikkään naisen pystyn saamaan orgasmin pelkästään katselemalla häntä. Uimarannalla yksi nainen huomasi kesällä että laukesin kun katselin hänen uhkeita muotoja, uikkareissa pullotti hyvin ja sitten siemennesteet kasteli housunetumuksen.
No voiko tosiaan siemensyöksy tulla niin ettei sitä ulkopuoliset huomaa?
Ei varmaan minulta onnistuisi.
Eikä minua haittaa vaikka veltto kalu näkyisi.
Enempi haittaisi erektio, ainakin jos useampia näkijöitä olisi.
Nolottaako teitä siemensyöksyn jälkeen, jos sen joku näkee?
Minua nolottaisi, ja siksi en runkkaile muiden nähden.
 
Viimeksi muokattu:
käsikäy
No voiko tosiaan siemensyöksy tulla niin ettei sitä ulkopuoliset huomaa?
Ei varmaan minulta onnistuisi.
Eikä minua haittaa vaikka veltto kalu näkyisi.
Enempi haittaisi erektio, ainakin jos useampia näkijöitä olisi.
Nolottaako teitä siemensyöksyn jälkeen, jos sen joku näkee?
Minua nolottaisi, ja siksi en runkkaile muiden nähden.
Nolottaa laukeamisen jälkeen, mutta kiihottuneena ei järki toimi. Toisaalta kun olen lauennut housuihin ja kun kiihottuu uudelleen ei haittaa yhtään että joku näkee että on lauennut. Minä olen aina niin että näkijöitä on vain yksi, uimarannallakin menin johonkin sivumpaan missä nainen oli kauempana muista. Mukava katsella kun ottava aurinkoa yleensä jalat levällään että myös reisien sisäpinta saa aurinkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuvamies
Nolottaa laukeamisen jälkeen, mutta kiihottuneena ei järki toimi. Toisaalta kun olen lauennut housuihin ja kun kiihottuu uudelleen ei haittaa yhtään että joku näkee että on lauennut. Minä olen aina niin että näkijöitä on vain yksi, uimarannallakin menin johonkin sivumpaan missä nainen oli kauempana muista. Mukava katsella kun ottava aurinkoa yleensä jalat levällään että myös reisien sisäpinta saa aurinkoa.
Varmaan kannattaakin toimia vähän sivummalla, koska muutoin joku voi pahastua, ja niinollen homma ei pysy hallinnassa.
Mutta tuo yksinäinen nainen ei pidä näkemästään, niin onko teillä mitään suunnitelmaa miten tilanteen hallitsette?
Minä en kuitenkaan kovin julkiseenpaikkaan mene, tuon pahastumisvaaranvuoksi.
Jossakin salaisessa paikassa kuljen kyllä ilman housuja.
Se tuntuu hyvältä kun on pieni mahdollisuus tapahtua yllätys.
Vaatteet on myös mukana, jotta voin pukeutua, jos sitä vaaditaan.
Erektio tulee kyllä, jos tarve on.
Eli nainen haluaa nähdä sen nousun.
 
Viimeksi muokattu:
kiimainenmies
Mulla olkoi tuo paljastelu n.17 vuoden iässä runkkailin lenkkipolun varressa kun naisia oli lenkillä. Myöhemmin tein sitä niin että muka vahingossa minut nähdään, minua kiihottaa suunnattomsti se että joku nainen näkee minut runkkaamassa. Nyt olen jo yli 40v. ja teen sitä lähinnä humalassa, kotona käyn kännissä terassilla tupakalla kulli seisokissa toivoen että naapurin nainen näkee. Kerran kun olin yksin kotona ja tiesin että vaimoni ystävä tulee palauttamaan elokuvia odotin häntä kalsareissa kulli pystyssä ja kun ovikello soi ja menin avaamaan näin kun hänen katseensa kiinnittyi seisovaan kulliini. Pyysin sisälle kahville ja nainen katseli minua kun laitoin kahvin tippuun enkä yhtään peitellyt sitä että minulla seisoi. Kaadoin hänelle kahvit istuin häntä vastapäätä ja hyväilin kulliani. Luulen että huomasi kun sain orgasmin. Pian nainen teki lähtöä ja minulla seisoi taas, saatoin hänet ovelle ja tuli tosi kiihottunut oli kun näin hänen taas katsovan nyt sperman kastelemia alushousujani. Hän hymyili ja lähti. Nuorempana katselin usein vanhempia naisia kun runkkasin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Röntgenkatse?
Mulla olkoi tuo paljastelu n.17 vuoden iässä runkkailin lenkkipolun varressa kun naisia oli lenkillä. Myöhemmin tein sitä niin että muka vahingossa minut nähdään, minua kiihottaa suunnattomsti se että joku nainen näkee minut runkkaamassa. Nyt olen jo yli 40v. ja teen sitä lähinnä humalassa, kotona käyn kännissä terassilla tupakalla kulli seisokissa toivoen että naapurin nainen näkee. Kerran kun olin yksin kotona ja tiesin että vaimoni ystävä tulee palauttamaan elokuvia odotin häntä kalsareissa kulli pystyssä ja kun ovikello soi ja menin avaamaan näin kun hänen katseensa kiinnittyi seisovaan kulliini. Pyysin sisälle kahville ja nainen katseli minua kun laitoin kahvin tippuun enkä yhtään peitellyt sitä että minulla seisoi. Kaadoin hänelle kahvit istuin häntä vastapäätä ja hyväilin kulliani. Luulen että huomasi kun sain orgasmin. Pian nainen teki lähtöä ja minulla seisoi taas, saatoin hänet ovelle ja tuli tosi kiihottunut oli kun näin hänen taas katsovan nyt sperman kastelemia alushousujani. Hän hymyili ja lähti. Nuorempana katselin usein vanhempia naisia kun runkkasin.
Alushoususillaanko otat yleensä vieraita vastaan? Jos niin teet niin huomioithan tulijaa puhtailla pöksyillä, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
saana
Minulle on useamman kerran kalunsa paljastanut sama mies, ei ole häiriöksi ollu eikä tullut lähelle. Lauantai iltana kun kävin pihalla savukkeella huomasin tämän miehen minun pihalla. Yritti olla piilossa puskan takana mutta erotin hänet. Kun menin sisälle katsoin vaivihkaa välillä ikkunaan ja huomasin hänen katselevan minua sieltä. Ensin meinasin että laitan verhot kiinni mutta sitten minulle tuli halu näyttää myös tälle miehelle. Riisuiduin ja menin sohvalle maate, aloin hyväillä rintojani ja pillua. Runsin kiihottuvani helposti kun tiesin että minua katsellaan. Hain dildoni ja tyydytin itseni, sain orgasmin ja edelleen teki mieli. Nousin sohvalta ja menin alasti avaten terassinoven mutta mies luikki pakoon. Ikkunalaudalla oli miehen spermat. Olisin varmaan kutsunut miehen sisään jos ei olisi lähtenyt. Jälki käteen ajattelin että kaikkea minäkin kiihottuneessa tilassa teen.
 
Ninnuli
Minulle on useamman kerran kalunsa paljastanut sama mies, ei ole häiriöksi ollu eikä tullut lähelle. Lauantai iltana kun kävin pihalla savukkeella huomasin tämän miehen minun pihalla. Yritti olla piilossa puskan takana mutta erotin hänet. Kun menin sisälle katsoin vaivihkaa välillä ikkunaan ja huomasin hänen katselevan minua sieltä. Ensin meinasin että laitan verhot kiinni mutta sitten minulle tuli halu näyttää myös tälle miehelle. Riisuiduin ja menin sohvalle maate, aloin hyväillä rintojani ja pillua. Runsin kiihottuvani helposti kun tiesin että minua katsellaan. Hain dildoni ja tyydytin itseni, sain orgasmin ja edelleen teki mieli. Nousin sohvalta ja menin alasti avaten terassinoven mutta mies luikki pakoon. Ikkunalaudalla oli miehen spermat. Olisin varmaan kutsunut miehen sisään jos ei olisi lähtenyt. Jälki käteen ajattelin että kaikkea minäkin kiihottuneessa tilassa teen.[/QUOTE Moi! Itseäni kiihottaa myös kun tiedän ja huomaan että ikkunan takana on tirkistelijä. Minua käy tirkistelemässä lähellä asuva n.17-20 vuotias miehen alku. Liikun tahallani alusasussa kun huomaan pojan kurkkivan ja tarkkailevan minua. Kerran olen tyydyttänyt itseäni pojan nähden, oli erityisen kiihottava kokemus. Minun mies ystävä asuu muualla ja tapaamme harvoin. Olen joskus salaa toivonut että tuo poika rohkenisi tulla tutustumaan, olen imarreltu siitä että hän käy minua yli 45 vuotiasta naista katselemassa. On käynyt myös mielessä että kun mies ystäväni on käymässä että harrastaisin hänen kanssa seksiä niin että poika näkee jos sattuisi oleen silloin kurkkimassa.
 
Viimeksi muokattu:
poika70
Minä kävin yläaste ikäisenä ja myöhemminkin katselemassa ja runkkaamassa äikän open ikkunan takana. Parikertaa vein sen pyykkinarulta pikkarit. Kerran humalassa sain sitten päähäni että ostan tilalle uudet ja vein ne henkilökohtaisesti hänelle. Kännissä niin ei hävettänyt hirveesti ja ope tarjosi kahvitkin. Aluksi kulli seisoi mutta sitten juteltiin normi asioista. Lähtiessä sitten halasin ja suutelin häntä.
 
vilauttaja
Minä asun vaimon kanssa rivitalossa tykkään käydä saunan jälkeen pihalla vilvoittelemassa nion että naapuri saattaa nähdä kullini. Vaimon kans pyrin harrastamaan seksiä niin että jätän verhot auki kun naidaan. Kiihottaa suunnattomasti kun huomaan naapurin katselevan. Usein yksin kotona ollessa olen alasti että tämä naapuri näkisi minut.
 
Sepetius
Minä olen runkkaillut nuoresta miehestä asti paikoissa joissa yoivon jonkun naisen näkevän puuhani. Runkkaan kotonakin joskus niin että vaimo katselee mutta myös vaimoni tyydyttää itseään minun katsellessa. Tämä on kiihottavaa kun olemme joskus sopineet että toiseen ei saa koskea, katsoa vaan.
Mulla on samanlainen vietti. Näytän HYVIN mielelläni mun vehkeitäni. Ja olemme sopineet että vaimoni saa näyttää, Lainata, Esitellä tai vaikka kopeloida muiden ihmisten edessä minun vehkeitäni. Vaimoni on varannut joitakin alus vaatteita minua varten kun on vieraita paikalla. Ja kun hän vain haluaa, Hän sanoo: Tuos poika toi palli tähän keskelle että kaikki näkevät sinut. Sen jälkeen käskee mut seisomaan siihen pallin päälle, Ja riisuu mut aivan alasti. Pyyhkii kosteella rievulla mut, Ja kuivaa sen jälkeen mut. Sen jälkeen esittelee vaatteita jotka se on ostanut minulle, laittaa housut jalkaan, Ja tarkistaa onko helppoa pissattaa poikaa, Ottaa housut pois, Ja vaihtaa seuraavat housut mulle jalkaani. Ja heti kun peli nousee pystyyn rupeaa tyhjentämään. Eikä ole harvinaista että lainaa "poikaa" myöskin muille tyhjennettäväksi. Kun on saanut tarpeeksi vie mut pesulle ja pukeee vihdoin mulle mun vaatteet takaisin päälleni.
 
Viimeksi muokattu:
Sepetius
Entä kalun esittely ilman runkkausta, voiko sekin tuntua hyvältä?
Jos se kalu velttona pysyisi, niin millainen tuntemus siitä tulisi, jos sen nainen näkisi?
ollaan kokeiltu viime kesänä meillä. Minä kävin selälleni ottamaan aurinkoa, Ja kun näin että myöskin meidän naapurit olivat pihalla, Otin housuni pois ja jatkoin aurinkossa loikoilua alasti, Penis lepo tilassa. Kun kuulin naapurista ääniä(mulla oli silmät kiinni), Niin laitoin penikseni pystyyn pelkästään ajatuksen voimalla. Sen jälkeen odotin ehkä 10 minuuttia, Ja vaimoni tuli pihalle, Ja sanoi naapureille että pojalla seisoo, Täytyy mennä auttamaan poikaa nut. ja vaimoni rupesi runkkaamaan minua, Kun olin lauvennut, Sanoi mun vaimoni että häntä rupesi panettamaan, mennään sisälle panemaan NYT.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Eli se ei onnistu näköjään mitenkään.
Peli paljaana ilman erektiota.
Silti tuntemus miellyttävä.
Ehkä rivitalon piha ei ole oikea paikka, koska pahennusta voi aiheuttaa.
Nakuranta voisi käydä, ja kesämökin saunaranta.
Tai yksityisasunto, jos kaikki henkilöt pitää näkemästään.
 

Yhteistyössä