Paljasta "synkimmät" salaisuutesi

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27747306:
En koe sitä lapselliseksi toiminnaksi =)
Kyllähä tuo muutenki sitä makustelee niin, tuskinpa tuo sitte niin vaarallista on.
Ja mie ruukkaan pittää nuppini puhtaana =)

Nautin itsekin suuseksin antamisesta miehelleni, mutta jos saisin tietää hänen tekevän noin, tulisi jotenkin likainen olo ja suuttuisin kamalasti. :/ Vaikka siitä ei varmasti ole mitään haittaa.

Riitely ei oo mukavaa =)
Mie oon kuitenki niin rehti kaveri että mie kerron mitä mie teen, joku vois tietenki pitää sitä uhkailuna : /

Nautin itsekin suuseksin antamisesta miehelleni, mutta jos saisin tietää hänen tekevän noin, tulisi jotenkin likainen olo ja suuttuisin kamalasti. :/ Vaikka siitä ei varmasti ole mitään haittaa.

Masturboin melkein joka päivä, ja luen seksinovelleja netistä. Mulla on myös klitoriskiihotin. Kaikki tää mieheltä salassa. Tiiän, et se saattais tai todennäköisesti jopa innostuis näistä mun salaisuuksista, mutta toistaiseksi olen pitänyt kivana pikku salaisuutenani. Fantasioin myös seksistä naisen kanssa, ja tää seuraava voi järkyttää ja tästä mies ei tykkäis, mulla on pari seksifantasiaa, joihin kuuluu appiukko....

Annan myös itselleni tarpeettomia lahjoja eteen päin. Tietenkin yritän aina miettiä että kuka lahjasta oikeasti tykkää, tai kuka sitä tarvitsee.

Kusen joskus suihkussa, jos oikeesti on hätä :D

- Inhoan oikeasti kaikkia muita lapsia, paitsi omiani ja siskoni isompia lapsia . En pidä siskoni pienemmistä lapsista yhtään. Kuitenkin kiltisti hymyilen ja puhun kauniisti niistä.
- inhoan koiria, vaikka aina kehun kuinka suloisia ovat ja rapsun rapsun
- Olen hyvin vittumainen salaa, varsinkin jos joku utelee minulta jotain, manipuloin asian toiseen suuntaan ja kysyn suu hymyssä esim. miksi haluat tietää?
- pöllin töistä vinyylikäsineitä :/
- käytän visaa, vaikka mieheni inhoaa velaksi ostamista

En tiedä onko mulla hepatiitti, kun en käyttänyt edesmenneen miesystäväni kanssa kumia ja olimme monta vuotta yhdessä ja hänellä oli c-hepatiitti. No, mut uskon että ei ole kuitenkaan.

tekeydyn kipeämmäksi kuin olenkaan jotta pääsen luistaa joistain hommista taikka koirien lenkityksestä. valehtelen paljon tekemisiäni eten vaikuttaisi niin laiskalle mitä oikeasti olen. olen nettiriippuvainen. olen ihastunut toiseen mieheen _palavasti_. juon alkoholia liikaa. tykkään olla kännissä. vihaan toista koiraamme välillä ihan oikeasti. valehtelen asiat parhain päin. esitän katuvaa vaikken katuisi pätkääkään, pyydän anteeksi vaikken tarkoita sitä. ostin ihastukselleni joululahjan mutten omalle miehelleni.

noin kirjoitettuna kuulostaa niin pahalle mutta nuokin osaan selittää niin ettei ne oikeesti niin kamalia asioita olekaan. hyi hitto millainen olen.

Kaadan mopoja parkkipaikoilla. Joskus myös pyöriä jotka ei telineissä. Ja sit maanteillä ajan tahallaan mopojen/mopoautojen perässä, että ne pennut ajais mettään

Intissä sain jalkasienen ja sitä parannellessani aloin pestä jalkojani lavuaarissa. Kuivasin ne pyyhkeeseen, jonka jätin roikkumaan lavuaarin viereen. En tullut kertoneeksi varusmiestovereilleni, että siihen pyyhkeeseen oli kuivattu muitakin ruumiinosia kuin vain käsiä ja naamoja.

Olen kiero ja ilkeä ihminen, kostan aina kaikki saamani pahat takaisin, tavalla tai toisella. Olen jopa tuhonnut muutaman ihmisen elämän tällä tavalla.
Kieroilen asiat omaksi edukseni.
Suurimmat salaisuudet pidän omanani.

minä myös. pari ihmistä loukkasi mua todella pahasti pari vuotta sitten, esitän kaveria päin naamaa vaikka oikeasti vihaan näitä ihmisiä sydämeni pohjasta. teen sen vain siksi, että saisin tietää heistä jotain sellaista että voin loukata heitä yhtä verisesti takaisin. :)

En pidä ihmisistä, vaikka teen töitä mielenterveysalalla ja elämämme on sosiaalista. Jos ihan suoraan sanotaan, vihaan ihmisiä. Vihaan sitä, kuinka asiakkaat keksivät tekosyitä haluttomuudelleen parantua tai tekosyitä omille heikkouksilleen, ja turhan valittamista tyyliin "elämäni on pilalla, koska isä ei koskaan halannut", "..kärsin unettomuudesta, nukun vain 6h yössä", "äitini rakastaa enemmän siskoani kuin minua, siksi hyljeksin omia lapsiani"... RYHDISTÄYTYKÄÄ, PERKELE!

Vihaan ihmisten tapaa kerjätä toisten ihmisten hyväksyntää ja mielistellä ja tehdä palveluksia kiitosten ja rapsutusten toivossa. Vihaan ihmisiä, jotka valittavat jatkuvasti asioista, joita näkevät nenänsä edessä, mutta eivät koskaan tee niille epäkohdille mitään sillä tekosyyllä, että "en kai MINÄ nyt siihen puutu, ei se ole MINUN lapseni/äitini/naapurini". Vihaan itsekkäitä ihmisiä, ahneita ihmisiä, materialistisia ihmisiä, ihmisiä, jotka eivät osaa toimia lainkaan spontaanisti tai kestä minkäänlaisia muutoksia elämässään... Ja vaikka rakastan asperger-lastani, tämä viimeisin piirre hänessä saa minut usein äärimmäisen turhautuneeksi.

Inhoni ihmisiä kohtaan on vain kasvanut mitä kauemmin olen tehnyt tätä työtä, vaikka voin rehellisesti sanoa nauttivani työstä. En ymmärrä tätä ristiriitaa itsekään. Olen ehkä liian hyvin oppinut erottamaan selkärangattomat nahjukset, joita ei kukaan voi auttaa, kehityskykyisistä- ja haluisista ihmisistä, joilla ei ole huonoista ajoista huolimatta aikomusta onanoida epäreilun elämän aiheuttamassa säälinkerjäyskierteessä loppu ikäänsä.

• Tykkää
Reactions: broilerinkoipi11
Jos (kun) joku kaupassa hyllyjä tutkiessaan on parkkeerannut ostoskärrynsä poikittain käytävälle muiden tukkeeksi, jyrään reippaasti omilla kärryilläni niiden kylkeen ja mumisen vain "oho" tai jotain kun en muka huomannut niitä.

Intissä sain jalkasienen ja sitä parannellessani aloin pestä jalkojani lavuaarissa. Kuivasin ne pyyhkeeseen, jonka jätin roikkumaan lavuaarin viereen. En tullut kertoneeksi varusmiestovereilleni, että siihen pyyhkeeseen oli kuivattu muitakin ruumiinosia kuin vain käsiä ja naamoja.

No hyi sheisse. Teini-ikäisenä lopetin naamani kuivaamisen pyyhkeeseen enkä ole sitä aloittanut tähän päivään mennessä. Poikkeustapauksena se, jos olen itse korkeimman omakätisesti ottanut pyyhkeen juuri hetkeä aiemmin kaapista, jonne olen sen itse puhtaana viikannut. Kuivuu se naama valumallakin.

No hyi sheisse. Teini-ikäisenä lopetin naamani kuivaamisen pyyhkeeseen enkä ole sitä aloittanut tähän päivään mennessä. Poikkeustapauksena se, jos olen itse korkeimman omakätisesti ottanut pyyhkeen juuri hetkeä aiemmin kaapista, jonne olen sen itse puhtaana viikannut. Kuivuu se naama valumallakin.

Peesi. Samoin vaihdan heti kaikki pyyhkeet vessasta kun on käynyt vieraita, kun ei ihmiset erota käsipyyhettä, naamapyyhkeestä vaikka itse sen sanoisit.

Hammasharjat pidän syrjässä ettei niillä joku idiootti ihminen pese teroaan tai tiputtele vessanpönttöön.

Vihaan sitä, kuinka asiakkaat keksivät tekosyitä haluttomuudelleen parantua tai tekosyitä omille heikkouksilleen, ja turhan valittamista tyyliin "elämäni on pilalla, koska isä ei koskaan halannut", "..kärsin unettomuudesta, nukun vain 6h yössä", "äitini rakastaa enemmän siskoani kuin minua, siksi hyljeksin omia lapsiani"... RYHDISTÄYTYKÄÄ, PERKELE!

Olen ehkä liian hyvin oppinut erottamaan selkärangattomat nahjukset, joita ei kukaan voi auttaa, kehityskykyisistä- ja haluisista ihmisistä, joilla ei ole huonoista ajoista huolimatta aikomusta onanoida epäreilun elämän aiheuttamassa säälinkerjäyskierteessä loppu ikäänsä.

Miksei selkeästi selkärangattomille saisi sanoa suoraan, että "ryhdistäydy perkele ja lakkaa ruikuttamasta"? Miksi aina ja loputtomiin heitäkin pitäisi vaan ymmärtää, kuunnella ja myötäillä? Jos potku perseelle on se, mitä ne oikeasti tarvitsee, niin eikö mikään taho saa tai voi sitä antaa?

Yhteistyössä