Paljasta "synkimmät" salaisuutesi

Olen kiero ja ilkeä ihminen, kostan aina kaikki saamani pahat takaisin, tavalla tai toisella. Olen jopa tuhonnut muutaman ihmisen elämän tällä tavalla.
Kieroilen asiat omaksi edukseni.
Suurimmat salaisuudet pidän omanani.

Vihaan pedofiileja ja manaan ne paskat alimpaan helvettiin, mutta olen pedometsästysringeissä vain sen takia, että pääsisin näkemään sitä matskua. Lapset jotenkin kiihottaa...

- Varastan lapseltani välillä karkkia
- En ole kovin tarkka paras ennen päiväyksien kanssa
- Pöllin töistä paperia ja kyniä
- Käytän työpuhelinta myös omiin puheluihini
- Kierrän veroja siten, etten ilmoita esim. 4000-5000t "siirooista"

mulla on auto täynnä suklaata :ashamed:

kaivan nenää, jos siellä on joku ärrsyttävä kuiva klöntti

välillä iltavuoron jälkeen ajelen heselle ja syön hampparin autossa

välillä kiroilen lasten kuullen.

Eräs "tuttu" hankkii mulle kaikkea mahdollista ja maksan niistä alle puolet. Ipadia, hajuvesiä, vaatteita, kameroita, tietokoneita jne... Maksan näistä keskimäärin 30-40% uuden hinnasta..
Näihin tuotteisiin ei toki tule takuukuittia mukana ;)

[QUOTE="Vakkari harmaana";27746022]Eräs "tuttu" hankkii mulle kaikkea mahdollista ja maksan niistä alle puolet. Ipadia, hajuvesiä, vaatteita, kameroita, tietokoneita jne... Maksan näistä keskimäärin 30-40% uuden hinnasta..
Näihin tuotteisiin ei toki tule takuukuittia mukana ;)[/QUOTE]

:laugh: mäkin haluan tuollaisen tuttavan!

[QUOTE="Vakkari harmaana";27746022]Eräs "tuttu" hankkii mulle kaikkea mahdollista ja maksan niistä alle puolet. Ipadia, hajuvesiä, vaatteita, kameroita, tietokoneita jne... Maksan näistä keskimäärin 30-40% uuden hinnasta..
Näihin tuotteisiin ei toki tule takuukuittia mukana ;)[/QUOTE]

Täällä sama. Piriähän se niillä masseilla ostaa, mutta mulle ihana sama. Saanpahan kuitenkin lähes kaiken mitä haluan just tuolla hinnalla. Ihanaa, narkkarit, ihanaa. Ei teistä pelkkää haitta ole. Ainakaan meille, jotka teidän varastamat kamat ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27746532:
Kuseskelen lavuaariin ja suihkuun ja sitte kultsin kans jos tulloo riitaa niin pesasen teron sen hammasharjalla :ashamed:

teron?? Toivottavasti et tarkota sitä mitä luulen... OKSETTAVAA!

[QUOTE="vieras";27745534]Entisessä työpaikassa meillä oli jokaisella omat käsipyyhkeet. Joskus kuivasin muutaman ärsyttävän puhtaisiin pyyhkeisiin pilluni kun ne oli vaihdettu :laugh:[/QUOTE]

Ei pahalla, mutta et kovin normaalilta kuulosta...

En koe sitä lapselliseksi toiminnaksi =)
Kyllähä tuo muutenki sitä makustelee niin, tuskinpa tuo sitte niin vaarallista on.
Ja mie ruukkaan pittää nuppini puhtaana =)

[QUOTE="vvieras";27747289]Etkö sinä osaa keskustella kumppanisi kanssa asioita halki? Etkö uskalla ja siksi turvaudut lapselliseen käytökseen?[/QUOTE]

Yhteistyössä