Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27746532:Kuseskelen lavuaariin ja suihkuun ja sitte kultsin kans jos tulloo riitaa niin pesasen teron sen hammasharjalla :ashamed:
Anteeksi, mutta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27746532:Kuseskelen lavuaariin ja suihkuun ja sitte kultsin kans jos tulloo riitaa niin pesasen teron sen hammasharjalla :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27747306:En koe sitä lapselliseksi toiminnaksi =)
Kyllähä tuo muutenki sitä makustelee niin, tuskinpa tuo sitte niin vaarallista on.
Ja mie ruukkaan pittää nuppini puhtaana =)
Nautin itsekin suuseksin antamisesta miehelleni, mutta jos saisin tietää hänen tekevän noin, tulisi jotenkin likainen olo ja suuttuisin kamalasti. :/ Vaikka siitä ei varmasti ole mitään haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä oon se;27747394:mä oon se joka kiilaa jonon eteen mä oon se joka kusee uimahallien veteen
Kaadan mopoja parkkipaikoilla. Joskus myös pyöriä jotka ei telineissä. Ja sit maanteillä ajan tahallaan mopojen/mopoautojen perässä, että ne pennut ajais mettään
Jos olen oikein vihainen miehelleni saatan vittuuksissani niistää nenäni sen pyyhkeeseen :ashamed:
Olen kiero ja ilkeä ihminen, kostan aina kaikki saamani pahat takaisin, tavalla tai toisella. Olen jopa tuhonnut muutaman ihmisen elämän tällä tavalla.
Kieroilen asiat omaksi edukseni.
Suurimmat salaisuudet pidän omanani.
Intissä sain jalkasienen ja sitä parannellessani aloin pestä jalkojani lavuaarissa. Kuivasin ne pyyhkeeseen, jonka jätin roikkumaan lavuaarin viereen. En tullut kertoneeksi varusmiestovereilleni, että siihen pyyhkeeseen oli kuivattu muitakin ruumiinosia kuin vain käsiä ja naamoja.
No hyi sheisse. Teini-ikäisenä lopetin naamani kuivaamisen pyyhkeeseen enkä ole sitä aloittanut tähän päivään mennessä. Poikkeustapauksena se, jos olen itse korkeimman omakätisesti ottanut pyyhkeen juuri hetkeä aiemmin kaapista, jonne olen sen itse puhtaana viikannut. Kuivuu se naama valumallakin.
Vihaan sitä, kuinka asiakkaat keksivät tekosyitä haluttomuudelleen parantua tai tekosyitä omille heikkouksilleen, ja turhan valittamista tyyliin "elämäni on pilalla, koska isä ei koskaan halannut", "..kärsin unettomuudesta, nukun vain 6h yössä", "äitini rakastaa enemmän siskoani kuin minua, siksi hyljeksin omia lapsiani"... RYHDISTÄYTYKÄÄ, PERKELE!
Olen ehkä liian hyvin oppinut erottamaan selkärangattomat nahjukset, joita ei kukaan voi auttaa, kehityskykyisistä- ja haluisista ihmisistä, joilla ei ole huonoista ajoista huolimatta aikomusta onanoida epäreilun elämän aiheuttamassa säälinkerjäyskierteessä loppu ikäänsä.