Paljasta "synkimmät" salaisuutesi

mikä on tero

tuhero??

Minulta muutamia salaisuuksia;

- Vaihdan petivaatteet tosi harvoin

- Nautin yksinolosta. Haaveilen usein, että saisin vaikka viikonkin olla yksin. Ostaisin kaapit täyteen herkkuja, vetäisin verhot alas, tuijottaisin aamuöihin kotimaisia sarjoja dvdltä ja nukkuisin 15 tuntia putkeen. En kävisi ulkona koko aikana :D.

- Kaivan nenää ja syön hyvät palat :D

- Haaveilen usein kännireissuista. Pussikaljasta ja örveltämisestä. Kaipaan sitä usein. Johtuu kaiketi siitä, että en tavallaan ehtinyt elää nuoruuttani ollenkaan. Tulin tosi nuorena raskaaksi. Nyt, 10 vuotta myöhemmin kun omaa menojalkaa on alkanut vipattamaan, samanikäiset kaverit ovat vastasyntyneiden esikoistensa kanssa kotona eikä heitä kiinnosta rälläys.

- Vihaan ihmisiä noin yleisesti. Paitsi omaa perhettäni. Inhoan yhteiskahvittelukekkereitä, synttäreitä ym ja usein valehtelen olevani kipeä ettei minun tarvitse mennä moneksi tunniksi pönöttämään puolituttujen ihmisten keskelle kun en keksi mitään puhuttavaa.

- Haaveilen joskus salaa itseäni 30 vuotta vanhemmata miehestä vaikka olen parisuhteessa :ashamed:

Haaveilen eräästä naapurissa asustelevasta äiti ihmisestä. En ole oikeasti pettänyt puolisoani vaikka monta kertaa olisi ollut tilaisuus ja ehkä olisi ollut jopa suotavaakin.

Nimimerkillä 15kk selibaatti poikki. Uudenvuoden lupauksena lupaan itselleni olla koskematta vaimooni yli 24kk:n. Onnistuu se pihtaaminen miehiltäkin. Jos kerran naiselta onnistuu reilu vuosi. Ei yksikään itseään kunnioittava mies voi olla pistämättä paremmaksi.

Oikeasti eri seksikumppaneiden lukumäärä ollut vain kolme kappaletta ja erittäin tyytyväinen siihen!

Viiden vuoden jälkeen olen edelleen satavarma siitä että en ole yhden lapseni biologinen isä.

-Kiroilen liikaa pienten lasten äidiksi.. :ashamed:

-Olen ajanut liian monesti käsijarru päällä.. En ole varma oliko ton mun edellisen Volvon käsijarru jo valmiiksi rikki vai rikoinko mä sen ajamalla liian paljon käsijarru päällä..

-Yritän kovasti löytää onnea ei-materialistisesti, mutta huomaan silti vonkuvani rahan puutteesta (vaikka toisaalta nuo eivät kyllä sulje toisiaan pois, silti tulee vähän tyhmä olo..)

Emmä tiiä.. Kyllähän näitä löytyy kaikenlaisia pikku syntejä..

Oltiin miehen kanssa eripaikkakunnilla ja siellä missä minä olin oli yhdessä baarissa sitten hunksit esiintymässä ja sinnehän oli pakko mennä. Tosin ennenku pojat sai yhtään vaatetta pois päältä niin suuntasin takasin baaritiskille ja siellä sitten olin loppuun asti. Kun pääsin kämpille niin soitin miehelle ja tämä sanoi minun olevan humalassa ja minä tähän "ai määäää? no eeheeen... oon vaan tosi väsy -ny. En oo juonu mitää, rankka päivä ollu"

[QUOTE="vieras";27823553]Olen ollut seksisuhteessa varattujen miesten kanssa sinkkuaikoina.[/QUOTE]

Kukapa ei. Tänkin palstan käyttäjien miehet pettää ja paljon. ;) Varma tieto.

[QUOTE="vieras";27739909]Tuntuu hyvälle ja hauskalle.. :D en minä tiedä.. :O
(voi eii... Sait minut toivomaan, etten ole ainut laatuani).[/QUOTE]

et ole:) mäki teen niin, en tiedä miksi. Tuntuu kivalle. wc-paperin pyöritän ja sen pään tungen nenukkaan ja rassaan niin tulee aivastusta. Penskana oppiin serkulta tuon. Pitäski kysyä vieläkö se sitä harrastaa:D

Höm:) Eräs asiakas kävi minuun käsiksi. Kohteli oksettavasti vaimoaan ja hakannut lapsensa. Vähätteli päällekäyntiä ja käskytti, puhui ilkeästi. Tein tälle possulle aamupalaa, syljin puuroon ja leivän väliin ja mehuun.Katsoin kun söi hyvällä ruokahalulla ja ajattelin, että sitä saa mitä tilaa:D Olen nyt lopettanut tuon, mutta useaan kertaan tein. Otti niin hermoille se ukko. Muutoin olen pidetty työntekijä, tunnollinen, huolellinen.

Ex valehteli ja petti henkisesti, laitteli treffi-ilmoitusta jne. Aloin valehdella takaisin jäämättä kiinni, petin pari kertaa enkä katunut. Sanoin pettäneeni, hän ei uskonut ja vetelin sanojani takaisin. Oli niin ilkeä, että olen iloinen että petin:)

Töistä pöllin kaikenlaista, mietin monesti että saisin potkut jos pomo näkis. Nukun päikkäreitä töissä jos on aikaa, hoidan muutoin tunnollisesti sen minkä pitää.

ajattelin ex-anopista erilaisia elukka-nimityksiä, näytti lihavalta mursulta, jolla viikset. Ex oli liian kiinni äitissään ja äiti oli "täydellinen", kamalan näköinen lihava ilmestys, ex inhosi lihavia tykkäsi katsella hyvännäköisiä misuja.

Olen 16v. kusettanut ex-jätkäkaverille että oon raskaanan ja myöh.että tehnyyt abortin. Ihan vasta korjasin asian, olin jo unohtanut että oon tuollasia sanonut (jätti mut ku löysi uuden sillon) ja en tiennyt että hän otti sen tosissaan.

Ja itse koen huonoa omatuntoa vessapaperin liikakäytöstä. :O
Monesti jännään, että meneekö pönttö tukkoon siitä kaikesta paperimäärästä. Mulla kuluu 1 rulla päivässä.

Olen teeskennellyt itkemistä useita kertoja kavereilleni, oon oikee draamaqueen. Alan jo kohta uskoa itseäni, että mulla on oikeesti niin surkea elämä kuin kaikki uskoo.

Tykkään vaan siitä, että muut kuvittelee olevansa paljon mun yläpuolella. Oon muka köyhä, vieläkin köyhempi, todella köyhä sekä mieleltäni sairas ( no se taitaa kyllä osaksi olla totta...), huono koulussa, huono oikeestaan ihan kaikessa. Kaikki luulee ett oon koko ajan surullinen ja että voin pahoin.

Olen teeskennellyt itkemistä useita kertoja kavereilleni, oon oikee draamaqueen. Alan jo kohta uskoa itseäni, että mulla on oikeesti niin surkea elämä kuin kaikki uskoo.

Tykkään vaan siitä, että muut kuvittelee olevansa paljon mun yläpuolella. Oon muka köyhä, vieläkin köyhempi, todella köyhä sekä mieleltäni sairas ( no se taitaa kyllä osaksi olla totta...), huono koulussa, huono oikeestaan ihan kaikessa. Kaikki luulee ett oon koko ajan surullinen ja että voin pahoin.

Sorge mutta ei ihme jos sua säälitään. Ja aliarvioidaan? Kuulostat säälit-tävältä:)

En voi sanoa kuin että hyi stana. Olis pitänyt tämä ketju jättää lukematta. Olen kyllä näköjään ihminen normaaleimmasta päästä, vaikka aina en ole ollut siitä niin vakuuttunut.

Yhteistyössä