Paljasta "synkimmät" salaisuutesi

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Eli tervetuloa tänne paljastamaan kaikki "synkät" salaisuutesi. Huomaa lainausmerkit!

Minä paljastan nyt tästä muutamia:

Saatan antaa eteenpäin lahjaksi saamiani suklaarasioita, kuten esimerkiksi nyt joulun alla.

Pidän autoa käynnissä, jos on paljon pakkasta, kun tankkaan.

Kuseskelen päissäni suihkukaivoon, jos reippaassa tuiterissa suihkuun toikkaroin.

Otan välillä likaisia haarukoita pesukoneesta ruokaillessani, enkä välttämättä edes pese niitä.

Varastelen karkkia lapsilta. Siis omilta lapsiltani. :D

Jos on "synninpäästö"-olo, niin tervetuloa tänne vaan - kuitenkin, jos mielessäsi on tulla aukomaan päätä näitä synninpäästöistä, sulje koko ketju.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
En aina pese lasten mukeja joka kätön jälkeen, huuhtasen vaan.

Käytän uudestaan lahjanaruja ja -papereita.

Annan joskus eteenpäin lahjana jonkun tylsän saamani lahjan. Tästä syystä mä yleensä avaan kaikki saamani lahjat jo ennen joulua, voi sitten samana jouluna vielä kierrättää jos ei niistä tykkää. (Joo, miehen kanssa ei ostella toisillemme)

En ole aina kovin tarkka parasta ennen -päiväyksien kanssa. En lastenkaan ruuassa.

Leikin köyhempää kun olen.

:wave:

mut mä kusen ihan selvinpäin. Jos siis meen suihkuun ja tulee kusihätä niin annan lorista.

Sama täällä :D
Parasta läheisyyttä minulla on mieheni kanssa silloin kun saan puristella finnejä sen selästä :ashamed: Jos olen oikein vihainen miehelleni saatan vittuuksissani niistää nenäni sen pyyhkeeseen :ashamed:

Annan auton olla pakkasella käynnissä kun tankkaan. Dieselin sammutan oikeastaan vain kotipihassa.

Pimitän mieheltä ja lapsilta suklaat joita ostan.

Olen ollu kohta 2h kotona laiskottelemassa ja lapset on hoidossa.

Kierrätän lahjaks saatuja suklaarasioita ja kahvipaketteja eteenpäin.

Tällä hetkellä synkin salaisuuteni on se, että laihdutan. En siis halua kertoa kenellekään lähipiiristä, sillä muiden kyselyt, huomio ja neuvot on varmin tapa mulle epäonnistua. Mies tietää, että tavoittelen hyvää oloa, mutten suostu kertomaan mulla olevan laihtumistavoitteita.

Neljästäkymmenestä ylimääräisestä kilosta nyt kymmenen huvennut. :D

Annan aina eteenpäin kaikki kynttiläasetelmat ja -kipot mitä saan. Taaperoita talossa, siispä ei eläviä tulia.

Ylläpidän nimimerkillä kansainvälisesti menestyvää blogia, josta tietävät vain ihan lähimmät ihmiset. Se on pakopaikkani arjesta. Toivon että koskaan en "paljastuisi" jotta saisin pitää blogielämäni puhtaana tosielämän huolista.

• Tykkää
Reactions: Tigerina
Pissin kans suihkussa. Kerran mies ihmetteli, että pissi haisee niin syytin vain hänen kauhean hajuista suihkushampoota. Oltiin siis yhtäaikaa suihkussa...

Teen itselleni salaa teko aivastuksia.. Eli tungen vaikka hammastikun nenään ja ärsytän niin pitkään että aivastan.

Tekeydyn joskus sairaana kipeämmäksi kuin mitä oikeasti olen.

• Tykkää
Reactions: Taksu
[QUOTE="vieras";27739868]
Teen itselleni salaa teko aivastuksia.. Eli tungen vaikka hammastikun nenään ja ärsytän niin pitkään että aivastan.

.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä??

[QUOTE="vieras";27739909]Tuntuu hyvälle ja hauskalle.. :D en minä tiedä.. :O
(voi eii... Sait minut toivomaan, etten ole ainut laatuani).[/QUOTE]

ole, sukkapuikko on paras :)

[QUOTE="vieras";27739909]Tuntuu hyvälle ja hauskalle.. :D en minä tiedä.. :O
(voi eii... Sait minut toivomaan, etten ole ainut laatuani).[/QUOTE]

No ei oo kyllä ikinä moinen tullu mieleenkään ja kuulostaa tosi kamalalta. Mä en tykkää työntää nenääni mitään... yäks. Mutta ei toi sentään varmaan pahin hullu juttu ole mitä voi tehdä. Vaan tosi kummallinen.

[QUOTE="vieras";27739915]ole, sukkapuikko on paras :)[/QUOTE]

Ja jokuhan siinä on mukavaa, kun ennenvanhaanhan käytettiin sitä nuuskaa, siis sitä pulveria mitä ryystettiin nenään ja sitten aivasteltiin, mikä lie...

Jaksan kaivaa nokkaani vaikka tunnin päivässä, oikeastaan se on ainut syy miksi jaksan nousta sängystä aamulla kun mietin heti herättyäni jee nokassa on varmaan taas uutta tavaraa!!

[QUOTE="vieras";27739971]Työnnän sormen pilluuni ja nuolen sitä, maistun niin hyvälle. Kiihotun siitä.[/QUOTE]

Niin minäkin. Joskus jopa nuolen sitä sormea joka on ollut pillussa.

Yhteistyössä