pakkoisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajateltavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo ihmisiä on laidasta laitaan ei joka toinen yh ole psykopaatti siittiöiden varastaja.Ihmisiä löytyy joka lähtöön.Kyllä maan päältä löytyy noita naisia jotka väkisin haluaa lapsen esim.jättää pillerit salaa pois sekä niitä miehiä joita ei vois vähempää kiinnostaa perhe elämä.Tätä tää elämä on ei se aina mene niin kuin on suunnitellut.Ymmärrän täysin heitä joita on kohdeltu näin julmasti jos lapsia aletaan tekemään ni se on molempien päätös.Sit on asia erikseen vahinko lapsi jokainen tietää et yksikin yhdyntä riittää siihen et voi tulla raskaaksi mitä on ollut niin tyhmä et hyppää sänkyyn ilman kondoomia mut vastuu on kannettava lapsia ei kuitenkaan yksin tehdä.Tyhmästä päästä joutuu kärsimään se on ikävä tosi asia!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 10:39 vieras kirjoitti:
kyllä minä olen sitä mieltä että kummassakin voi olla vikaa!!!! riippuu tapauksesta! kaikilla oma tarina!

Näin on ja lapsella ei siihen ole osuutta tai arpaa.

Ja kondomi voi pettää, e-pillerit voivat pettää (vaikka söisi tunnollisesti ei ole 100% suoja), yms. Eli joka yhdyntään ryhtyy, voi päätyä vanhemmaksi ja vastuu on kannettava.

Ensimmäinen lapseni on liitosta joka oli suurimmaksi osaksi juuri sellainen kuin aiemmin kerrottu "toisenlainen tarina". Mies halusi perheen, muttei vastuuta eikä velvollisuuksia. Odotusaikana jo huiteli missä milloinkin, synnytykseen ehti juuri ja juuri (promilleja paljon...), vauvaa ehti sairaalaan katsomaan kerran (taas promilleissa) vauva-aikana ei voinut olla kotona ollenkaan selvinpäin koska "kukaan ei minunlaistani pystyisi selvinpäin katselemaan" tai koska huudatin lasta tahallani aina kun hän olisi halunnut nukkua (oli siis työtön ja koska oli yöt dokaamassa olisi vauvan pitänyt ymmärtää että päivisin hänen täytyy saada nukkua)... Ja uskomatonta mutta totta minäkin luulin että olen oikeasti aiheuttanut hänen ahdinkonsa!

Lopulta sain erään poliisin tukemana voimia lähteä. Elatusmaksuja en uskaltanut uhkailujen takia vaatia ja meidän oli lapsen kanssa muutettava jatkuvan pelottelun vuoksi toiseen kaupunkiin.

Meillä alkoi lapsen kanssa onnellinen uusi elämä. Isä mustamaalaa minua edelleen koska olen ryöstänyt hänen lapsensa ja aiheuttanut näin hänelle vakavan masennuksen ja pilannut muutenkin hänen elämänsä! Ikinä en ole lapselle pahaa isästään puhunut, mutta mitähän kun hänelle joskus totuus kuitenkin paljastuu...

Toisen lapseni halusin jostain kumman syystä tehdä ilman edellä kuvattua kurjuutta. Uskomattoman helppoa oli löytää "hyvägeeninen siitosori". Missään vaiheessa ei tämä naimisissa oleva mies ottanut puheeksi ehkäisyä. Kun tulin raskaaksi lakkasin vastaamasta hänen yhteydenottoihinsa jotka pian loppuivatkin kokonaan. Mies ei siis tiedä lapsesta mitään eikä minun lisäkseni kukaan hänen isyydestään. Lapsi varmasti joskus syyttää minua isättömyydestään, mutta kun lähellä on myös todella ikävä "isänmalli" niin voipi olla että hänellä on sittenkin helpompaa kuin sisarellaan..

Onnellinen perhe-elämämme ärsyttää muuten monia...

.. on vaan semmonen tosiasia, että on olemassa naisia, jotka tekevät lapsia tai lapsen, vaikka ko. mies ei ole halukas isäksi, ei halua lasta, ei ainakaan ko. naisen kanssa. Siis teko on naiselta ihan harkittu.
Tiedän myös tapauksia, jossa nainen tulee raskaaksi, haluaa pitää lapsen muttei miestä ja ilmoittaa miehelle ettei hänellä ole mitään vastuuta, velvoitetta mutta ei oikeuttakaan lapseen. Ei siis elareita, ei tapaamisoikeutta. Isyyttä ei tunnusteta eikä sitä vaadita. Tämä on minusta ihan reilua toimintaa

Entäpä asia ajateltuna lapsen kannalta, kun lapsi haluaa tietää isästään. Sanooko äiti tällöin lapselleen, että "ehei, et sinä isää tarvitse, sinullahan on jo minut". Muistakaa myös lapsenoikeus molempiin vanhempiin. Tästä oli jutun aihe toisella otsakkeella.

[/b]Toisen lapseni halusin jostain kumman syystä tehdä ilman edellä kuvattua kurjuutta. Uskomattoman helppoa oli löytää "hyvägeeninen siitosori". Missään vaiheessa ei tämä naimisissa oleva mies ottanut puheeksi ehkäisyä. Kun tulin raskaaksi lakkasin vastaamasta hänen yhteydenottoihinsa jotka pian loppuivatkin kokonaan. Mies ei siis tiedä lapsesta mitään eikä minun lisäkseni kukaan hänen isyydestään. Lapsi varmasti joskus syyttää minua isättömyydestään, mutta kun lähellä on myös todella ikävä "isänmalli" niin voipi olla että hänellä on sittenkin helpompaa kuin sisarellaan..

Onnellinen perhe-elämämme ärsyttää muuten monia...
[/quote]
Sulla täytyy olla tosi hyvä omatunto ja oikeuskäsitys mallillaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2005 klo 14:48 Vieras kirjoitti:
Niin ja isät jotka eivät lastaan halua...Mutta mitäpä Ellu siitä, nainenhan tekee aina kuin mies määrää

Ellun kommentti oli *********rivistön alapuolella. Vastaus yläpuolella olevaan