Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenna toinen rokoten meen ottamaan:), eli pian vain 4 rokotetta jäljeellä, huh:)

kysyin lääkäriltä ja pyysin että se tutki mikä virus tyyppi mulla on, mutta se sanoi että se on turhaa ja on rahan tuhlausta, kun tää rokote poista kaiken kuitenkin... no pakko luota. Se vaan tekee yks verikoe kun saan kaikki rokotet että hän olisi varma että E7ja E8 geeni on eliminoitu, se tarkoita että Hpv ei enää oo olemassa:) omg:D

kysyin lääkäriltä ja pyysin että se tutki mikä virus tyyppi mulla on, mutta se sanoi että se on turhaa ja on rahan tuhlausta, kun tää rokote poista kaiken kuitenkin... no pakko luota. Se vaan tekee yks verikoe kun saan kaikki rokotet että hän olisi varma että E7ja E8 geeni on eliminoitu, se tarkoita että Hpv ei enää oo olemassa:) omg:D

Siis tajuanko oikein? Kohta lääkäri ilmoittaa, että sun virus on kadonnut, vaikka hän ei ole ottanut susta ekaakaan verikoetta, jossa edes selviäisi HPV tyyppisi?!?!

Kuullostaa...luotettavalta.

[QUOTE="nainen";26302939]Siis tajuanko oikein? Kohta lääkäri ilmoittaa, että sun virus on kadonnut, vaikka hän ei ole ottanut susta ekaakaan verikoetta, jossa edes selviäisi HPV tyyppisi?!?!

Kuullostaa...luotettavalta.[/QUOTE]

Miks virustyyppiä pitää tiedä? Jos kyseinen rokote poista kaiken Hpv:t? Hänelle oli riitänyt mun kaikki tiedot ja paperit jotka toi Suomesta, se sanoi se on rahan tuhlausta ja stressin aiheuttamista, jos se menee selvitämään kaikki virustyypit mitä mulla löytyy, sille riitä kun ota rokotusten jälkeen verikoen ollakseni varma ettei mitää ole jäänyt, jos jotain jää, se pistää 1 tai 2 rokotetta vielä, että kaikki häviä, mutta se sanoi että kaikille nuorille oli aina riitänyt vain 6 rokotetta

Lääkäri kertoi että viime vuoden aikana, tätä rokotetta ihmiset hakee ympäri maailma, eli kokoajan vaan lisäänty ihmisten määrä, jotka tulevat vaikka mistä maista hakemaan siitä:)

No niin, sain tänään toisen rokoten ja mies kans:). Tänään rokoten saimme käsiin....

Tulin 1 tuntia aikaisemmin sinne ja hirveä määrä ihmisiä kyllä laitavat saman rokoten. Kysyin lääkäriltä miten nopeasti HPV häviä elimistöstä ja poikkeava papa jos on, niin se sanoi että 85% ihmisillä kaikki meni pois 2kk:ssa ja 98% 6kk:ssa, no joo sama kun mun kavereilla sitten:). Se taas sanoi että jos olen nuori niin mulla jo se häviä pikkuhilja eli 2kk ja olen terve. Se rokote myös tappa kaikki vauriot mitä Hpv on tehnyt elimistössä ja anna elinikäinen suoja Hpv:sta..... siis ihanaa...... oikeasti olo on tosi ihanaa:). Myös se sanoi mitään ei ole kielettyä, saa juoda alkoholia, syödä mitä vaan, tehd ihan mitä vaan ja elää normaalia elämää sen jälkeen ja hoidon aikana, paitsi kondomi pakko käyttää 3kk ja 6vkoa hoidon aikana ei seksiä, se on siks kieletty, kun joku voi mennä esim. toisen henkilön kaa jotain tekemään, oman miehen kanssa saa, mutta parempi ei....Kiva lääkäri muuten hän on, kerro niin paljon ja on myös hauska, kaikki heitä huumorilla. Yks lääkäri myös tuli kysymään mua tänään että muistatko minua olimme puhuneet puhelimessa, mä olin että oho, joo muistan. Mä vaan kun ensimmäistä kerta sinne soitin niin itkin että sellainen hoito on olemassa ja mun hienot kaverit kertoivat mulle tästä:)

jees ja koht aloittamme liikua Chapasiin, jos muistan sen kaupungin nimen oikein:D

No niin, sain tänään toisen rokoten ja mies kans:). Tänään rokoten saimme käsiin....

Tulin 1 tuntia aikaisemmin sinne ja hirveä määrä ihmisiä kyllä laitavat saman rokoten. Kysyin lääkäriltä miten nopeasti HPV häviä elimistöstä ja poikkeava papa jos on, niin se sanoi että 85% ihmisillä kaikki meni pois 2kk:ssa ja 98% 6kk:ssa, no joo sama kun mun kavereilla sitten:). Se taas sanoi että jos olen nuori niin mulla jo se häviä pikkuhilja eli 2kk ja olen terve. Se rokote myös tappa kaikki vauriot mitä Hpv on tehnyt elimistössä ja anna elinikäinen suoja Hpv:sta..... siis ihanaa...... oikeasti olo on tosi ihanaa:). Myös se sanoi mitään ei ole kielettyä, saa juoda alkoholia, syödä mitä vaan, tehd ihan mitä vaan ja elää normaalia elämää sen jälkeen ja hoidon aikana, paitsi kondomi pakko käyttää 3kk ja 6vkoa hoidon aikana ei seksiä, se on siks kieletty, kun joku voi mennä esim. toisen henkilön kaa jotain tekemään, oman miehen kanssa saa, mutta parempi ei....Kiva lääkäri muuten hän on, kerro niin paljon ja on myös hauska, kaikki heitä huumorilla. Yks lääkäri myös tuli kysymään mua tänään että muistatko minua olimme puhuneet puhelimessa, mä olin että oho, joo muistan. Mä vaan kun ensimmäistä kerta sinne soitin niin itkin että sellainen hoito on olemassa ja mun hienot kaverit kertoivat mulle tästä:)

jees ja koht aloittamme liikua Chapasiin, jos muistan sen kaupungin nimen oikein:D

Sä se uskot kaiken mitä nää kivat tohtorisedät sulle satuilee, ai että.
:D
Kuitenkin eilen huusit jossain ketjussa ettet luota lääkäreihin, ilmeisesti kyse oli sitten suomalaisista lääkäreistä.

:laugh:

Kyllä voi ihminen olla naiivi.

Alkuperäinen kirjoittaja äly älä jätä;26310170:
Sä se uskot kaiken mitä nää kivat tohtorisedät sulle satuilee, ai että.
:D
Kuitenkin eilen huusit jossain ketjussa ettet luota lääkäreihin, ilmeisesti kyse oli sitten suomalaisista lääkäreistä.

:laugh:

Kyllä voi ihminen olla naiivi.

Naura sä kuule itselle jos olet tyhmä. Kyllä mä uskon sille lääkärille ja tutkijalle. Siks kun mulla ystävä kellä oli Cin3 ja rokoten jälkeen Hpv hävisi ja Cin3, hänen kaverilla oli Carsinooma in situ sekin meni pois 6ssa kuukaudessa kun se sai ne rokoteet:). Mitäs sä tähän sanot? Mitä myös sanot kun monet nyt tulevat Usa:sta hoitoon, kun jopa omat lääkärit heitä lähetä Meksikoon:)

ja usko pois mä en ole mikään idiotti:), mä en ikinä pistää ihan mitä tahansa mun elimistöön jos en ole 100% varma. Enkä mä osaa kuunnella palstan idiotteja. Mä sain jo niin monta kivoja vinkkeja että kiitos ja ei kiitos. Viimeks mulle kaikki huusivat ettei vauva, mun kaverin vauva saadan pelastettua ja nyt se elää mun ansion takia.... sama täällä jokaisell nauretaan, mutta kun se on just se paska suomalainen kultuuri, nauretaan kaikille, ollaan ylimielisiä ja luullaan vaan että pikku Suomessa on kaikki oikein ja kaikki oikeassa ja kukaan ei kuseta ja kaikki muut ovat kusettajat ja paskiaset, hyi hlveti....

Kuulostaapa todella luotettavalta.

ja usko pois mä en ole mikään idiotti:), mä en ikinä pistää ihan mitä tahansa mun elimistöön jos en ole 100% varma. Enkä mä osaa kuunnella palstan idiotteja. Mä sain jo niin monta kivoja vinkkeja että kiitos ja ei kiitos. Viimeks mulle kaikki huusivat ettei vauva, mun kaverin vauva saadan pelastettua ja nyt se elää mun ansion takia.... sama täällä jokaisell nauretaan, mutta kun se on just se paska suomalainen kultuuri, nauretaan kaikille, ollaan ylimielisiä ja luullaan vaan että pikku Suomessa on kaikki oikein ja kaikki oikeassa ja kukaan ei kuseta ja kaikki muut ovat kusettajat ja paskiaset, hyi hlveti....

Yks on Meksikossa lomailemassa, ja ei keksi muut kun roikkua palstalla haukkumassa Suomea ja suomalaisia.
Mitäpä jos jäisit sinne, kun olet unelmamaasi löytänyt. :)

[QUOTE="vieras";26310213]Yks on Meksikossa lomailemassa, ja ei keksi muut kun roikkua palstalla haukkumassa Suomea ja suomalaisia.
Mitäpä jos jäisit sinne, kun olet unelmamaasi löytänyt. :)[/QUOTE]
Ensiksi, mun miehellä on työt ja mun oli pitänyt lähetä sähköpostit ja ota puh. nrot että voidaan soita ja tehdä tilauksen... toiseks, mä tulin palstalle ilmoittamaan asiasta, koska mulla nyt vielä 1 tunti aika ja sitten vast menemme kaus, yhteen hienoon paikaan. Mutta en mä siitä tullut kertomaan vittuilijoille ja uskon että joku on kiinostunut tästä kans, koska tunnen jo 3 ihmistä Suomesta jotka ovat kiinostuneita ja yks lähtee kans Meksikoon tämän takia, kun sen paskan kans tuskin joku nautti elää....Kolmas asia, tämä ei ole mun unelma paikka, ei myöskään Suomi...

No eihän sitä kyllä tiedä miten luotettavakin tuo rokote voi olla. Itseä vähän mietityttäisi, koska on kuitenkin ulkomaalainen lääkäri tämän rokotteen takana ja hänellä periaatteessa sanansa vaan sen rokotteen takana. Kuka vaan voi keksiä rokotteen ja sitten selitellä et tämä poistaa esim. HIV:n ja sitten onkin ollut koekaniinina jollekin ihme rokotteelle vaan ja vuosien varrella vasta näkee tuleeko jotain oireita.
Tuossa mua ihmetyttää se miksi sitä pitää piikittää noin monta kertaa. Miksei yksi kerta riitä.. Itse en siis uskaltaisi tuosta vaan lähteä vieraaseen maahan, luottaa vieraaseen lääkäriin vaikka kuinka olis 2 kaveria tämän ottaneetkin. Sitten jos sen ottaa ja käykin niin että tää lopez väittää et se on nyt poistunut siellä jälkitarkastuksessa ja käyt sit suomessa papassa ja sanovat että joo on pahinta laatuaan tällä hetkellä. Tai sit se tulee takasi vuosien päästä ärhäkämpänä..who knows?!
En ite luota huuhaapoppatohtoreihin mut jokaisen oma asia tietty.

No eihän sitä kyllä tiedä miten luotettavakin tuo rokote voi olla. Itseä vähän mietityttäisi, koska on kuitenkin ulkomaalainen lääkäri tämän rokotteen takana ja hänellä periaatteessa sanansa vaan sen rokotteen takana. Kuka vaan voi keksiä rokotteen ja sitten selitellä et tämä poistaa esim. HIV:n ja sitten onkin ollut koekaniinina jollekin ihme rokotteelle vaan ja vuosien varrella vasta näkee tuleeko jotain oireita.
Tuossa mua ihmetyttää se miksi sitä pitää piikittää noin monta kertaa. Miksei yksi kerta riitä.. Itse en siis uskaltaisi tuosta vaan lähteä vieraaseen maahan, luottaa vieraaseen lääkäriin vaikka kuinka olis 2 kaveria tämän ottaneetkin. Sitten jos sen ottaa ja käykin niin että tää lopez väittää et se on nyt poistunut siellä jälkitarkastuksessa ja käyt sit suomessa papassa ja sanovat että joo on pahinta laatuaan tällä hetkellä. Tai sit se tulee takasi vuosien päästä ärhäkämpänä..who knows?!
En ite luota huuhaapoppatohtoreihin mut jokaisen oma asia tietty.
Tämä rokote jo vuodesta 1996 aloitettiin tutkia, se on patentoitu nyt myös Usa:ssa... kaikki henkilöt jotka sen saivat kellä ei ole vielä tullut sivuoireita ja kaikki olivat parantuneet. Siks tämä rokote julistettiin turvalliseksi ja nyt se on jo myynnissä Meksikossa 2vuotta ja Brasiliassa 1v. Ens vuoden alussa tai lopussa se on jo Usassa... Mun kaverit olivat kolposkopiassa ja biopsiassa omassa maassa, kun eivät haluneet mennä Meksikoon tarkastukseen kun ei ole pakko ja kolposkopia kertoo kaikki. Jokaisella heistä hävisi kaikki siitä paska:) onneks! Myös Carsinooma in situ joka ei enää ilman hoitoa häviä niin kuin Cin 3. ei jäänyt edes jälkiä. Molemmat ovat puhtaita. Meksikossa kyseinen rokote on aika suosittu, tämä perhe Meksikossa mun kaverit, kans kertoivat meille paljon tästä ja myös miten hyvää lääkäri Mario Lopez on ja miten suosittu rokote on täällä... Usko jo, ettei kaikki sormien napsauttamalla nyt pääse saman tien Suomeen. Kun ei se Hpv mikään tappava tautia ole jos papassa käy, jos olisi niin varmasti se olisi jo hyväksytty sielläkin noin lyhyessä ajassa. Sä voit sanoa ihan mitä tahdot ja uskoa ihan mihin vaan. Mulla vaan tästä rokotesta todellisia todisteita ja tiedän mitä menin ottamaan. Koska mä olen se persoona joka just pelkää kaiken ja ihan mitä tahansa en ikinä pistä jos se ei ole turvallista tai varallista tai ei toimi

Niin ja vielä pakko vielä asian sanoa:D. Kun sä haukut kuuluisa tutkija huppahappa...pla pla plaksi.... Niin mitkä ovat sitten suomalsiet lääkärit? Kun he sanoivat mulle ettei missään maailmassa Hpv.een ei ole hoitoa. Mutta kun mä sain tietä että hoitoa on olemassa jo. Niin he olivat ihan melkein naama punaisena, että no joo, on kyllä hoitoa, mutta ei Suomessa vielä.... arghhh... miks oli pakko valehdella, kun mä myös puhuin heille että haluan tästä päästä eroon ja ihan sama missä hoitoa on, ei oo edes rahasta kysee. Mulle vaan kävi tuuri tai jotain, kun uskaltanut mun tutulle avautua, kun muistin sillä oli joku gynekologinen ongelma ja se avautui mulle mitä se teki... sitten aloitin googlata, soita joka paikaan, kysyä vinkkejä Suomestakin, kaikista lääkäreistä. en ole kuullut kenestä kun vaan positiivista vaan kyseisestä rokotesta=)

Ensiksi, mun miehellä on työt ja mun oli pitänyt lähetä sähköpostit ja ota puh. nrot että voidaan soita ja tehdä tilauksen... toiseks, mä tulin palstalle ilmoittamaan asiasta, koska mulla nyt vielä 1 tunti aika ja sitten vast menemme kaus, yhteen hienoon paikaan.

Siis eikös Mexico Cityssä ole nyt yö? Tunnin päästä ovat lähdössä jonnekin hienoon paikkaan? Keskellä yötä? Joo.

lisään vielä että sun pakko tutustua maailmaan paremmin ja myös lääkepolitikaan:), ehkä sitten tiedät mitä paska jauhat

Siis puhutko sä nyt mulle? Oot aika outo ihminen. Mä en oo missään vaiheessa haukkunut, nimitellyt sua, mut sä sen sijaan haukut paskan jauhajaksi kun mä oletin asiasta jotain mihin itse uskoisin.

Porukka aina nimittelee sua ja osa ihmettelee mistä tämä on peräisin kun olet niin ihana ihminen. Olisiko siitä että sä hyökkäät ihmisten kimppuun teksteilläsi et osaa niihin vastata asiallisesti.

Yhteistyössä