päivän syömiset? kalorit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse en osaa laskea kunnolla kaloreita niin esimerkin vuoksi haluaisin tietää paljonkohan tän päivän syömisissäni on kaloreita :)

-kaksi viipaletta alku-jyväleipää, päällä margariinia, juustoa ja kultabroilerin siivuja.
-makkarakastiketta ja kaksi isoa perunaa, raastesalaattia
-kaksi viipaletta alku-jyväleipää, päällä margariinia, juustoa ja kultabroilerin siivuja
ja rasvaton puolukka jogurtti (200g)
- ja illan herkutteluun meni: 3 porkkanaa, pari kourallista sipsejä ja kermaviilidippiä.

Tän päivän syömiset on kyllä tosi yks puoleiset ja yleensä en herkkuja juuri syö :)

No kun se riippuu niin monesta asiasta. Mikä on juuston rasvaprosentti, entä margariinin ja paljonko sitä laittaa, paljonko makkaraa siinä makkarakastikkeessa on, entä onko lorahtanut kermaa tai muuta vastaavaa jne jne. Entä juomiset, vesilinjalla koko päivän?

Pika-arviona sanoisin noille ruuille 1300-1400 kcal.

[QUOTE="vieras";27991528]Itse en osaa laskea kunnolla kaloreita niin esimerkin vuoksi haluaisin tietää paljonkohan tän päivän syömisissäni on kaloreita :)

-kaksi viipaletta alku-jyväleipää, päällä margariinia, juustoa ja kultabroilerin siivuja.
-makkarakastiketta ja kaksi isoa perunaa, raastesalaattia
-kaksi viipaletta alku-jyväleipää, päällä margariinia, juustoa ja kultabroilerin siivuja
ja rasvaton puolukka jogurtti (200g)
- ja illan herkutteluun meni: 3 porkkanaa, pari kourallista sipsejä ja kermaviilidippiä.

Tän päivän syömiset on kyllä tosi yks puoleiset ja yleensä en herkkuja juuri syö :)[/QUOTE]

Pelkistä leivitsä tulee jo n 430 kaloria, päälliset riippuu määristä ja mitä juustoo, perinteinen oltermanni 1 siivu n 30 kaloria. Tuossa kultabroileri n 10 kaloria per siivu. Margariini riippuu merkistä ja määrästä. Perunat noin 120-150 kaloria, makkarakastike määrästä ja makkarasta riippuen 200-400 kaloria, raasteesta ei paljoa tule. Sipseistä tuleekin sitten ulseampi sata kaloria, olen joskus mitannut kouralliseni ja se painoi noin 40 g ja mulla on pieni käsi, joten noin 80 g ja sadassa on yli 500 kaloria... Dippi riippuu mitä kermaviiliä ja määrästä.

Sanoisin et 1400-1800 määristä ja laadusta riippuen.

Yhteistyössä