No entä mun tämän päivän syömiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja

Vieras
Aamupala: Rasvatonta vadelmajugua 2 dl, ruisleipä jossa päällä ohuesti kevytmargariinia, juustosiivu ja kurkkuviipaleita, "kevytmehua" 2 dl (kaupan vähäkalorisin mehu), vettä

Lounas: Hieman hernekeittoa, ruisleipäviipale ja ohuesti margariinia, vettä

Päivällinen: Makaronilaatikkoa, porkkanaraastetta puoli lautasellista, lasi "kevytmehua", ruisleipä ohuesti kevytmargariinia, juustoa ja kurkkua

Välipala: Vettä 2 lasia, marjarahkaa (rasvatonta rahkaa ja marjoja)

Iltapala: Päivälliseltä jäänyttä porkkanaraastetta jossa seassa appelsiininpaloja, ruisleipä ohuesti kevytmargariinia, juustoa, kurkkua, "kevytmehua", vettä kaksi lasia

TUNNIN LENKKI TEHTYNÄ.

(Edelleen pitäisi jättää tuo mehu pois, mutta mitä korvaavaksi juomaksi kun maitoa en halua juoda, eikä vettä jaksaisi aina litkiä. Leipääkin näytän syövän aika reippaasti.)

Alkuperäinen kirjoittaja rfvgvrtgr:
Miksi ei saisi juoda mehua jossa ei tavan sokereita?

No kun sitä aina paheksutaan :ashamed:
Tosiaan, olikohan tuossa 9kcal tiettyä määrää kohden kaloreita, kun taas muissa mehuissa luku oli jopa kymmenkertainen. Tai en muista tarkkoja lukuja, mutta siis HUOMATTAVA ero muihin mehuihin. Oli jotain light-versiota ja sen löytäminen sieltä mehuhyllyjen seasta kesti kauan - mutta kannatti :D

Alkuperäinen kirjoittaja tupla-äippä:
Mun mielestä et syö tarpeeksi.Itse lasken pisteitä,eikä tuossa ole 1200 kaloria(suositus),sillä määrällä laihtuu ja saa syödäkin ihan kivasti =)

Kuinka paljon enemmän mun sitten pitäisi syödä? :o
Siis että mitä lisää.

Hmm, mitähän mä olen syönyt tänään..
6ruisleipää, (päällä juustosiivu ja paprikaa)
juonu kupin teetä ja kupin cappucciinoa
omena
Syönny ruuaks lautasellisen mannavelliä ja puolikkaan pienen pakaste patongin.
ja iltapalaks söin kilon porkkanoita ja purkillisen kermaviiliä ja dippiä.

Juustoa vähemmän, kolme kertaa päivässä juustovoileipä on turhia juuston tuomia rasvakaloreita.
Tai vaihda kerran-kaksi juustopäällysteen kevytkinkkuun tai kalkkunaan.
Syö lounaalla vähän enemmän niin ei tartte päivällisen ja iltapalan välillä vetää välipalaa. Syömisesi taitaa painottua iltapäivään-iltaan (kuvailemasi aikataulun mukaan)?

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Juustoa vähemmän, kolme kertaa päivässä juustovoileipä on turhia juuston tuomia rasvakaloreita.
Tai vaihda kerran-kaksi juustopäällysteen kevytkinkkuun tai kalkkunaan.
Syö lounaalla vähän enemmän niin ei tartte päivällisen ja iltapalan välillä vetää välipalaa. Syömisesi taitaa painottua iltapäivään-iltaan (kuvailemasi aikataulun mukaan)?

Välipala on oikein hyvä. Liikuntaakin tuli hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jänis:
Zoen masuvauvelille protskuja lisää.

No mä syön huomenna jauheliharuokaa :D
Ei vaan jaksa joka päivä ruokaa laittaa, tai jaksaisi, mutta tuntuu joskus aika turhalta, toinen kun on tottunut syömään kauhean kasan leipää vaan, ja itsekkään en juuri ruuasta välitä...

Noista light-mehuista ei mene pisteitä ollenkaan.Mulla on 23 pistettä per päivä.
Lisäisin n.5 pistettä tuohon listaasi,esim,leipäsiivu 1p,näkkäripala0,5p,kevyt kalkkunaleike 2 siivua 1p

Jos haluat jostain tietystä ruuasta pisteet,voin katsoa sinulle kirjasta,kun sellaisen yhdeltä mukavalta palstalaiselta ostin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Jänis:
Zoen masuvauvelille protskuja lisää.

No mä syön huomenna jauheliharuokaa :D
Ei vaan jaksa joka päivä ruokaa laittaa, tai jaksaisi, mutta tuntuu joskus aika turhalta, toinen kun on tottunut syömään kauhean kasan leipää vaan, ja itsekkään en juuri ruuasta välitä...

Iltapalaksi purkillinen raejuustoa niin ei tarvitse edes tehdä mitään ja saa herkutella :)

Söin raejuustoa vasta eilenkös se oli, ruuan kanssa koko purkillisen.
Ja kalorilaskuri näytti ainakin että proteiinia olis tullu tarpeeksi, mutta rasvaa pikkasen liian vähän? Tiiä noista sitten...

Mä en käyttäisi kevytlevitettä. Kovetetut rasvat ei tee hyvää kropalle. Mieluummin kylmäpuristettua öljyä ja ripaus suolaa :p

Vähän lisää monipuolisuutta kasviksiin olis suotavaa. Hyvä suuntaa antava vinkki on: syö viittä eri väriä päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä en käyttäisi kevytlevitettä. Kovetetut rasvat ei tee hyvää kropalle. Mieluummin kylmäpuristettua öljyä ja ripaus suolaa :p

Vähän lisää monipuolisuutta kasviksiin olis suotavaa. Hyvä suuntaa antava vinkki on: syö viittä eri väriä päivässä.

Mikä öljy on parhaan makuista leivällä? Ilman et se maistuis.. no öljylle :D

Yhteistyössä