No analysoikaas minun syömiseni myös :)

EN jaksa lukea ketjua, mutta tuolla oli noista kurkun proteiineista... Niin tiedäthän ap sen, että yleensä kasviproteiini ei ole niin laadukasta ihmisen ravinnon kannalta kuin lihaproteiini? Soijassa ja pavuissa parempaa kuin jossain kurkussa ja näkkileivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Mä en noista ravintoarvoista niinkään ymmärrä, mutta kyllä mun mielestä jopa täysikasvuisen ihmisen päivittäiseen ravintoon pitäs kuulua yksi tai jopa kaksi lämmintä ruokaa. Näin ainakin itse syön... ja en tarkoita mitän hesepaskaa, vaan tavallista suomalaista kotiruokaa.

Syöminen ei saa mennä suorittamiseksi, vaan siitä pitää nauttia.

Samaa mieltä!!!!!!! Voi syödä kohtuudella kaikkea, ihan kaikkea. Ja pysyä sopivissa mitoissa.

Melkein säälin liiallista kyttäämistä syömisiensä suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EN jaksa lukea ketjua, mutta tuolla oli noista kurkun proteiineista... Niin tiedäthän ap sen, että yleensä kasviproteiini ei ole niin laadukasta ihmisen ravinnon kannalta kuin lihaproteiini? Soijassa ja pavuissa parempaa kuin jossain kurkussa ja näkkileivässä.

No eiköhän tuo ole ilmiselvä asia kaikille. Ihme valitusta jostain proteiineista, että niitä ei tule tarpeeksi, vaikka tosiasiassa niitä tuli 90 grammaa esimerkkipäivänä.

Lisäksi kiloklubin kaikki pallot olivat vihreinä, joten syömiset olivat "balanssissa keskenään".

Tuo tosiaan oli vain yksi päivä ja ei läheskään niin hyvä, kun yleensä, vaikka ravintoaineet olivat tuossakin kohdallaan.

On hirveän vaikea saada kunnon keskustelua aikaiseksi tästä aiheesta (muuta kun tappelua), kun ihmiset eivät osaa hahmottaa asioita oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Mä en noista ravintoarvoista niinkään ymmärrä, mutta kyllä mun mielestä jopa täysikasvuisen ihmisen päivittäiseen ravintoon pitäs kuulua yksi tai jopa kaksi lämmintä ruokaa. Näin ainakin itse syön... ja en tarkoita mitän hesepaskaa, vaan tavallista suomalaista kotiruokaa.

Syöminen ei saa mennä suorittamiseksi, vaan siitä pitää nauttia.

Samaa mieltä!!!!!!! Voi syödä kohtuudella kaikkea, ihan kaikkea. Ja pysyä sopivissa mitoissa.

Melkein säälin liiallista kyttäämistä syömisiensä suhteen.

Säälit varmaan kaikkia kiloklubin käyttäjiä, joilla on aikaa ja jaksamista perehtyä siihen palveluun...no, kaikki eivät viitsi.

Yhteistyössä