V
"vieras"
Vieras
Minä kyllä ymmärrän ihan täysin tuon ajatuksen, että järjestetään jotain jossa vanhemman on edes kerran vuodessa tehtävä jotain yhdessä lapsen kanssa. Olen ihan lähiaikoin akuullut peräti kahden äidin valittavan kun päiväkodissa ulkoillaan liian vähän tai ei ollenkaan ja joutuu itse lähtemään lapsen kanssa pihalle vielä illalla. Toisen lapsi on kaiken lisäksi avoimessa päiväkodissa, eli kolme tuntia muutamana päivänä viikossa ja hänestä silti pitäisi päiväkodin hoitaa lapsen ulkoilutus. Samainen äiti valitteli, että lapsi on alkanut vaatia kotona askartelua, että eikö ne vois askarrella siellä päiväkodissa joka kerralla, kun ei viitsisi ostaa kotiin askarteluvälineitä. Tähän vielä toinen äiti nyökytteli vieressä olevansa samaa mieltä. Siis todellakin niitä vahempia on ja paljon, jotka ei tee lapsen kanssa mitään kotona vaan pitävät sitä päiväkodin hoitajien velvollisuutena.
Nuo juhlathan muuten järjestetään hoitajien vapaa-ajalla. He eivät siis saa palkkaa siitä, että järjestävät vanhemmille shown ja hoitavat vielä ylimääräisen tunnin väsyneitä ja ylivirttyneitä lapsianne. Mitä s te teette palkattomalla vapaa-ajallanne?
Nuo juhlathan muuten järjestetään hoitajien vapaa-ajalla. He eivät siis saa palkkaa siitä, että järjestävät vanhemmille shown ja hoitavat vielä ylimääräisen tunnin väsyneitä ja ylivirttyneitä lapsianne. Mitä s te teette palkattomalla vapaa-ajallanne?