PaIstavasssri on nyt tarttunut Kamalaan Harriin kuin hukkuva oljenkorteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Säälittävä alustus, koska jäit toisessa Sanna-pilkkaketjussasi alakynteen.

”Marin oli hyvä ja jämäkkä johtaja. Mutta samalla ihmisläheinen ja inhimillinen.
Marin ei vihannut ihmisiä eikä pilkannut huono- osaisia. Se kun ei kuulu demareiden arvoihin.”

Näin kirjoitti nimimerkki Hessu Timo Haapalan uusimman kolumnin kommenttiosiossa. Odotan tyynesti koko shamppanjapullokuvake-varastosi tyhjennystä viestini hännille.
Heittäydy selällesi ja raivoa koko sielusi pohjasta.
Katsoin tältä palstalta TikTok-linkin, jossa Harris jauhottaa perusteellisesti Trumpin. Videon kommentit ovat ylistäviä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta Australiasta ja Afrikan alikehittyneistä maista.
Sopivia maita Trumpin jatko-oleskeluille.
 
vierailija
Sannan mielestä persut eivät ole ihmisiä...
Olen Sannan kanssa melko paljon samoilla linjoilla ainakin tämän palstan kirjoituksissani. Ei kai normaali ihminen tee sellaisia ratkaisuja, jotka kurittavat myös itseään. Niin persut tekevät kiltisti kauhukabinetissa. Jotkut nimittävät ilmiotä sadomasokismiksi. Sadisti kurittaa toisia, masokisti tykkää nukkua piikkimatolla. Kun hallitus vaihtuu, suurin osa persuista hakeutuu fakiirin hommiin. Luultavasti sanavalintani johtuvat siitä, että viihdyin nuorena Linnanmäen Peacock-hupinäytöksissä. Asuin silloin huvipuiston lähellä.
Käärmeenlumooja ei ollut kertaakaan paikalla. Ehkä olen itse sellainen luonteeltani.
 
vierailija
Olen Sannan kanssa melko paljon samoilla linjoilla ainakin tämän palstan kirjoituksissani. Ei kai normaali ihminen tee sellaisia ratkaisuja, jotka kurittavat myös itseään. Niin persut tekevät kiltisti kauhukabinetissa. Jotkut nimittävät ilmiotä sadomasokismiksi. Sadisti kurittaa toisia, masokisti tykkää nukkua piikkimatolla. Kun hallitus vaihtuu, suurin osa persuista hakeutuu fakiirin hommiin. Luultavasti sanavalintani johtuvat siitä, että viihdyin nuorena Linnanmäen Peacock-hupinäytöksissä. Asuin silloin huvipuiston lähellä.
Käärmeenlumooja ei ollut kertaakaan paikalla. Ehkä olen itse sellainen luonteeltani.
Suomen hyvinvointivaltio tullaan ajamaan alas riippumatta hallitusten väristä.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
nyt sinussa lepa olis uskomatonta ainesta nimirooliin
kaikki nauraisi katketakseen tahattomalle komiikallesi kun olisit lavalla vaan ihan oma itsesi
No nyt selvisi kuka väänsi tuon Lepa-pilkkanimen. Oletko edes harkinnut palstalle kirjautumista vai eikö sinua huolita kirjautuneeksi? Jos minulla olisi valtaa, sinulle lahjoitettaisiin ympäri vuoden voimassa oleva ilmaislippu koko maailman huvipuistoihin. Kun kiertäisit päivittäin kaikki huvilaitteet läpi kummitusjuna mukaan lukien, olisit niin kuitti, että vihdoin tämä palsta pääsisi sinusta lopullisesti eroon.
 
vierailija
Kun on vastassa 78v mahdollisen presidenttikauden lopupuolella jo 82v vanhus eli Bideniakin vanhempi ja 59v työiässä oleva koulutettu niin onhan se selvää kumpi on parempi vaihtoehto.
 
vierailija
No nyt selvisi kuka väänsi tuon Lepa-pilkkanimen. Oletko edes harkinnut palstalle kirjautumista vai eikö sinua huolita kirjautuneeksi? Jos minulla olisi valtaa, sinulle lahjoitettaisiin ympäri vuoden voimassa oleva ilmaislippu koko maailman huvipuistoihin. Kun kiertäisit päivittäin kaikki huvilaitteet läpi kummitusjuna mukaan lukien, olisit niin kuitti, että vihdoin tämä palsta pääsisi sinusta lopullisesti eroon.
Tämäkö?

kiva kuulla etten ole yksin propleemieni kanssa! :)
mieheni on 28v. ja mie pari vuot nuorempi hupakko! joo välillä tuntuu ettei ole aikuistunut vielä tarpeeksi! täytyy sanoa että meillä on kaikki muuten hyvin,mies pitää huolen raha-asioista vaikka mie ne tuhlailen.. mutkun syksy saapuu niin tuleepa taas isännälle menoja mehtälle tilin kautta kun pitää ostella panoksia ja varusteita..verrattuna mun vuosi ostoihin niin tasoissa ollaan! mies ostaa vähän ja kalliilla mie alesta paljon ja halvalla! :LOL: olen saanut pojan isänsä mukaan raktorin kyytille ja muutamille talkoille mukaan mutta sitten taas jää kun pitäis kotona olla vähän pojan kans! ymmärrän et hänel on töitä ja velvollisuuksia muualla mutta kun hän on se hyvän tekijä muille hän on aina ensimmäisenä auttamassa muita mutta ei omaa perhettään!!!! :ashamed:
mulla on vielä kaiken lisäks vauvakuume ja niin miehellänikin mutta nyt kun olis aika niin ei seksi maistu.. mulle alkaa taas masennus kausi kun hirvenpyynti alkaa.. ei jaksais pimeinä iltoina yksin ja sitä liha rumbaa kun yöt saa leikellä ja pakastaa lihoja.. onpa taas ens vuodex syömistä vaikkei kyl mulle enää oikein maistu! paras kai jättää ne vauva haaveetkin tuonnemmaksi.. yksinhän sitä taas on kahden kanssa sitten! :'( vaan yksinäisyyteenihän minä sitä vaavia..
äsh (hakkaa päätä seinään) :headwall:
 

Yhteistyössä