Heittäydy selällesi ja raivoa koko sielusi pohjasta.
Sannan mielestä persut eivät ole ihmisiä...”Marin oli hyvä ja jämäkkä johtaja. Mutta samalla ihmisläheinen ja inhimillinen.
Marin ei vihannut ihmisiä eikä pilkannut huono- osaisia. Se kun ei kuulu demareiden arvoihin.”
Olen Sannan kanssa melko paljon samoilla linjoilla ainakin tämän palstan kirjoituksissani. Ei kai normaali ihminen tee sellaisia ratkaisuja, jotka kurittavat myös itseään. Niin persut tekevät kiltisti kauhukabinetissa. Jotkut nimittävät ilmiotä sadomasokismiksi. Sadisti kurittaa toisia, masokisti tykkää nukkua piikkimatolla. Kun hallitus vaihtuu, suurin osa persuista hakeutuu fakiirin hommiin. Luultavasti sanavalintani johtuvat siitä, että viihdyin nuorena Linnanmäen Peacock-hupinäytöksissä. Asuin silloin huvipuiston lähellä.Sannan mielestä persut eivät ole ihmisiä...
Suomen hyvinvointivaltio tullaan ajamaan alas riippumatta hallitusten väristä.Olen Sannan kanssa melko paljon samoilla linjoilla ainakin tämän palstan kirjoituksissani. Ei kai normaali ihminen tee sellaisia ratkaisuja, jotka kurittavat myös itseään. Niin persut tekevät kiltisti kauhukabinetissa. Jotkut nimittävät ilmiotä sadomasokismiksi. Sadisti kurittaa toisia, masokisti tykkää nukkua piikkimatolla. Kun hallitus vaihtuu, suurin osa persuista hakeutuu fakiirin hommiin. Luultavasti sanavalintani johtuvat siitä, että viihdyin nuorena Linnanmäen Peacock-hupinäytöksissä. Asuin silloin huvipuiston lähellä.
Käärmeenlumooja ei ollut kertaakaan paikalla. Ehkä olen itse sellainen luonteeltani.
Sekös sinua harmIttaa.Jos vaikka Kamala Harri voittaisi Trumpin.
nyt sinussa lepa olis uskomatonta ainesta nimirooliin- - viihdyin nuorena Linnanmäen Peacock-hupinäytöksissä.
No nyt selvisi kuka väänsi tuon Lepa-pilkkanimen. Oletko edes harkinnut palstalle kirjautumista vai eikö sinua huolita kirjautuneeksi? Jos minulla olisi valtaa, sinulle lahjoitettaisiin ympäri vuoden voimassa oleva ilmaislippu koko maailman huvipuistoihin. Kun kiertäisit päivittäin kaikki huvilaitteet läpi kummitusjuna mukaan lukien, olisit niin kuitti, että vihdoin tämä palsta pääsisi sinusta lopullisesti eroon.nyt sinussa lepa olis uskomatonta ainesta nimirooliin
kaikki nauraisi katketakseen tahattomalle komiikallesi kun olisit lavalla vaan ihan oma itsesi
Valkoinen voittaa.Kun on vastassa 78v mahdollisen presidenttikauden lopupuolella jo 82v vanhus eli Bideniakin vanhempi ja 59v työiässä oleva koulutettu niin onhan se selvää kumpi on parempi vaihtoehto.
Missä se valkoinen?Valkoinen voittaa.
varmana voittaaJos vaikka Kamala Harri voittaisi Trumpin.
Mitennii JOS.Jos vaikka Kamala Harri voittaisi Trumpin.
Tämäkö?No nyt selvisi kuka väänsi tuon Lepa-pilkkanimen. Oletko edes harkinnut palstalle kirjautumista vai eikö sinua huolita kirjautuneeksi? Jos minulla olisi valtaa, sinulle lahjoitettaisiin ympäri vuoden voimassa oleva ilmaislippu koko maailman huvipuistoihin. Kun kiertäisit päivittäin kaikki huvilaitteet läpi kummitusjuna mukaan lukien, olisit niin kuitti, että vihdoin tämä palsta pääsisi sinusta lopullisesti eroon.
kiva kuulla etten ole yksin propleemieni kanssa!
mieheni on 28v. ja mie pari vuot nuorempi hupakko! joo välillä tuntuu ettei ole aikuistunut vielä tarpeeksi! täytyy sanoa että meillä on kaikki muuten hyvin,mies pitää huolen raha-asioista vaikka mie ne tuhlailen.. mutkun syksy saapuu niin tuleepa taas isännälle menoja mehtälle tilin kautta kun pitää ostella panoksia ja varusteita..verrattuna mun vuosi ostoihin niin tasoissa ollaan! mies ostaa vähän ja kalliilla mie alesta paljon ja halvalla! olen saanut pojan isänsä mukaan raktorin kyytille ja muutamille talkoille mukaan mutta sitten taas jää kun pitäis kotona olla vähän pojan kans! ymmärrän et hänel on töitä ja velvollisuuksia muualla mutta kun hän on se hyvän tekijä muille hän on aina ensimmäisenä auttamassa muita mutta ei omaa perhettään!!!! :ashamed:
mulla on vielä kaiken lisäks vauvakuume ja niin miehellänikin mutta nyt kun olis aika niin ei seksi maistu.. mulle alkaa taas masennus kausi kun hirvenpyynti alkaa.. ei jaksais pimeinä iltoina yksin ja sitä liha rumbaa kun yöt saa leikellä ja pakastaa lihoja.. onpa taas ens vuodex syömistä vaikkei kyl mulle enää oikein maistu! paras kai jättää ne vauva haaveetkin tuonnemmaksi.. yksinhän sitä taas on kahden kanssa sitten! :'( vaan yksinäisyyteenihän minä sitä vaavia..
äsh (hakkaa päätä seinään) :headwall:
Valitettavasti totta. Sipilän, Rinteen ja Marinadin hallitukset tuhosivat Suomen elinvoiman, talouden ja huoltovarmuuden.Suomen hyvinvointivaltio tullaan ajamaan alas riippumatta hallitusten väristä.
Suomen tuhon siemenet kylvettiin jo 70-luvulla, jolloin naisten hedelmällisyysluku laski alle kahden ja 90-luvun alun suuresta lamasta lähtien olemme eläneet velaksi.Valitettavasti totta. Sipilän, Rinteen ja Marinadin hallitukset tuhosivat Suomen elinvoiman, talouden ja huoltovarmuuden.