miehen menot...

meillä mies menee ja tulee ei paljon kerkiä kotona olemaan.. aamulla lähtee 6 töihin tulee 16.00 syö ja lähtee taas autotalliin värkkäähän tai talkoo hommia tekehän tai metsästys harrastusten pariin.. eli kaikki mikä olisi vähänkään yhteistä aikaa menee "hukkaan"! välillä ei tahdo vain jaksaa.. meillä on 2v poika joka kipeimmin tarvitsisi isäänsä nyt! mutta ei kaverit ja harrastukset on tärkeämpiä.. vkonloppuisin on sitten saunailtoja sun muita kokouksia joissa menee illat ja välillä aamuun asti.. olemme olleet 5v naimisissa ja tätä on jatkunut koko ajan! mitä teen! en puhu ryyppäämisestä vaan menetetystä yhteisestä ajasta! isä on pojallemme tärkein, mutta ei liikene pahemmin aikaa pojalle! töistä otetaan vapaata kavereiden tarpeita varten muttei esim. poikaamme tai hoitoavun takia (esim.minä kipeänä). nyt juuri kun tätä kirjoittelen lähti mieheni taas kuskiksi veljelleen ja tiedän että sielä aika kuluu! odotin tätä iltaa meitä varten! yksin olen pojan kanssa kotona ja kun lähden muutaman kerran viikossa 30km päähän äitini luo yksinäisyyttä pakoon ja äitini seuraksi niin se on väärin kun menee bensaa liikaa!!!! saan kyllä lähteä omille menoille jos haluan mutta miten lähden ei minulla ole kavereita jotka pitää illanistujaisi ymm.. ja sitten harvoin kun jotain olisi on miehelläni varmasti omia menoja ettei voi poikaa katsoa! anopille en poikaa vie hoitoon mutta se on taas asia erikseen! jos mieheni poikaa lupautuu hoitamaan edes tunnin 2 on poika kiikutettu anopille hoitoon.. edes sitä aikaa ei liikene.. on parempaa tekemistä autotallissa!!!

onko teillä samantyyppisiä kokemuksia vai olenko tässäkin yksin ja väärässä!???

t. yksinäinen äiti -80 :ashamed: :'(
 
Tumpsuti
Meillä aika lailla sama juttu. Ei miestä paljoa kotona näy. Joskus tämän neidin kanssa (5kk) oleminen ja kodin hoitaminen käy voimille kun sitä tekee aina yksin.

Miehelläni (ei siis olla naimisissa,vain kihloissa) on niin paljon kavereita,että aina löytyy joku jota "ei olla nähty aikoihin" ja tietysti ne parhaat ystävät mitä tarvii nähdä päivittäin.

Ja viikonloppuna baariin.Poikkeuksetta.

Tästä ollaan puhuttu monet kerrat. Olen kertonut miltä musta tuntuu ihan ystävällisellä tavalla,olen huutanut,maanitellut ja jopa kiristänyt. (niin,seksillä.vaikka niin ei saisi tehdä. sanoin että harrastetaan seksiä vain jos mies on ollut 5h kotona ennen sitä. mutta se jäi vain uhkailuksi...)

Tiedän että mieheni rakastaa minua,ja tytärtämme yli kaiken. Mutta sitä en käsitä että miksei sitten voi viettää aikaa meidän kanssa! Tytön kanssa ei ikinä ole ollut kauempaa kuin muutaan minuutin että olen käynyt kaupassa tms.

olenko sitten liian vaativa tai jotain..?
 
Linkittäjä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 22:41 lepa kirjoitti:
....
meillä on 2v poika joka kipeimmin tarvitsisi isäänsä nyt! mutta ei kaverit ja harrastukset on tärkeämpiä.. vkonloppuisin on sitten saunailtoja sun muita kokouksia joissa menee illat ja välillä aamuun asti.. olemme olleet 5v naimisissa ja tätä on jatkunut koko ajan! mitä teen! en puhu ryyppäämisestä vaan menetetystä yhteisestä ajasta! isä on pojallemme tärkein, mutta ei liikene pahemmin aikaa pojalle!
......
Nyt poikanne on jo sen ikäinen, että varmasti voi isä ottaa välillä mukaan metsälle. Varmasti poika nauttisi ja isä näkisi miten ihanaa on pojan innostuksesta nauttia itsekin. Lähden vaikka itsekin mukaan marjametsälle samalla kertaa =)
 
kiva kuulla etten ole yksin propleemieni kanssa! :)
mieheni on 28v. ja mie pari vuot nuorempi hupakko! joo välillä tuntuu ettei ole aikuistunut vielä tarpeeksi! täytyy sanoa että meillä on kaikki muuten hyvin,mies pitää huolen raha-asioista vaikka mie ne tuhlailen.. mutkun syksy saapuu niin tuleepa taas isännälle menoja mehtälle tilin kautta kun pitää ostella panoksia ja varusteita..verrattuna mun vuosi ostoihin niin tasoissa ollaan! mies ostaa vähän ja kalliilla mie alesta paljon ja halvalla! :LOL: olen saanut pojan isänsä mukaan raktorin kyytille ja muutamille talkoille mukaan mutta sitten taas jää kun pitäis kotona olla vähän pojan kans! ymmärrän et hänel on töitä ja velvollisuuksia muualla mutta kun hän on se hyvän tekijä muille hän on aina ensimmäisenä auttamassa muita mutta ei omaa perhettään!!!! :ashamed:
mulla on vielä kaiken lisäks vauvakuume ja niin miehellänikin mutta nyt kun olis aika niin ei seksi maistu.. mulle alkaa taas masennus kausi kun hirvenpyynti alkaa.. ei jaksais pimeinä iltoina yksin ja sitä liha rumbaa kun yöt saa leikellä ja pakastaa lihoja.. onpa taas ens vuodex syömistä vaikkei kyl mulle enää oikein maistu! paras kai jättää ne vauva haaveetkin tuonnemmaksi.. yksinhän sitä taas on kahden kanssa sitten! :'( vaan yksinäisyyteenihän minä sitä vaavia..
äsh (hakkaa päätä seinään) :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2005 klo 10:58 Tumpsuti kirjoitti:
Meillä aika lailla sama juttu. Ei miestä paljoa kotona näy. Joskus tämän neidin kanssa (5kk) oleminen ja kodin hoitaminen käy voimille kun sitä tekee aina yksin.

Miehelläni (ei siis olla naimisissa,vain kihloissa) on niin paljon kavereita,että aina löytyy joku jota "ei olla nähty aikoihin" ja tietysti ne parhaat ystävät mitä tarvii nähdä päivittäin.

Ja viikonloppuna baariin.Poikkeuksetta.

Tästä ollaan puhuttu monet kerrat. Olen kertonut miltä musta tuntuu ihan ystävällisellä tavalla,olen huutanut,maanitellut ja jopa kiristänyt. (niin,seksillä.vaikka niin ei saisi tehdä. sanoin että harrastetaan seksiä vain jos mies on ollut 5h kotona ennen sitä. mutta se jäi vain uhkailuksi...)

Tiedän että mieheni rakastaa minua,ja tytärtämme yli kaiken. Mutta sitä en käsitä että miksei sitten voi viettää aikaa meidän kanssa! Tytön kanssa ei ikinä ole ollut kauempaa kuin muutaan minuutin että olen käynyt kaupassa tms.

olenko sitten liian vaativa tai jotain..?
Et ole liian vaativa. Mies vaan ei ehkä täysin kypsä. Mutta jos tilanne sopii kummallekin, niin ok.
 

Yhteistyössä