painonvartioiden pisteillä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuvirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamuvirkku

Vieras
Olen pari kuukautta laihduttanut painonvartioiden pisteitä laskien ja onnistunut saanaan pois 10,4kg. Pudotettavaa olis vielä paljon \|O Pituutta 170 ja painoa 86,8 vielä jäljellä!!!!! :ashamed: Kohtalotovereita kaivattais! Meinaa motivaatio olla nyt hukassa, ja haluaisin olla vielä jokupäivä normaali!!
 
Täällä kanssa yksi motivaatiota kaipaava! Maaliskuun alusta olen pisteilly ja kaks kuukautta meni hienosti ja painoa lähti 10kg. Nyt viimeiset kaks viikkoa ihan plörinäksi ja paino noussu 1,5kg ja OTTAA PÄÄHÄN!!!!! Mullakaan kun tuota pituuttta ei ole kuin 160cm ja painoa nyt 69,5kg eli kymmenen kiloa pitäis saada vielä pois! Nyt tänä aamuna taas kerran päätin ryhdistäytyä. On se vaan kumma ettei aikuiselta ihmiseltä löydy itsekuria ja tilanne ku´tenkin tiedossa...... Tsemppiä sinulle ja yritetään taas!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 07:08 pulskero kirjoitti:
Täällä kanssa yksi motivaatiota kaipaava! Maaliskuun alusta olen pisteilly ja kaks kuukautta meni hienosti ja painoa lähti 10kg. Nyt viimeiset kaks viikkoa ihan plörinäksi ja paino noussu 1,5kg ja OTTAA PÄÄHÄN!!!!! Mullakaan kun tuota pituuttta ei ole kuin 160cm ja painoa nyt 69,5kg eli kymmenen kiloa pitäis saada vielä pois! Nyt tänä aamuna taas kerran päätin ryhdistäytyä. On se vaan kumma ettei aikuiselta ihmiseltä löydy itsekuria ja tilanne ku´tenkin tiedossa...... Tsemppiä sinulle ja yritetään taas!

aivan saman mittasia ja painosia ollaan...pisteilläkö sä onnistut..mä yritin niitä mutta ei onnistu mulla..mä en syö oikein kuitenkaan...ootko huomannu että sitähän voi käytää koko päivän pisteet esim..suklaaseen :snotty:
mulla nyt ruokalaatikko käytösää ja se mulla aikas hyvin toiminu
 
Jeps, pisteillä mennään ja sopii kyllä mulle ja toimii kyllä! Mutta nyt on joku ihme mässäys kausi menossa... Kyllä pisteet saa helposti menemään ennen puolta päivää, jos sille päälle sattuu ja sittehän ei enää loppu päivänä ole mitään menetettävää :snotty: Voi kuinka helppo on nuita numeroita saada nousemaan, mutta alaspäin meno on välillä tuskaa! Pääsin jo 68kg ja nyt on sitte pitäny mässätä \|O
 
Heipä hei vaan kaikille! olen ollut muutaman päivän "lomalla" ja pisteiden lasku jäänyt nyt vähäiselle, :ashamed: joka taas nostaa lukemaa puntarilla \|O 87,1kg eli +300g.
Ensinnäkin KIITOKSIA KAIKILLE TSEMPPAAJILLE
Olen harmikseni kyllä huomannut että kaikki pisteet voi käyttää herkutteluun ja olen myös onnistunut syömään kaikki pisteeni jo ennen puolta päivää. :ashamed:
Harmittaa se että kuinka helppo olisi noudattaa ruokavaliota pisteitä laskemalla ja saada painoa alas ,päästä tavoitepainoonsa SORRUN SILTI HERKUTTELEMAAN! Tarttis varmaan laittaa silmät ja suu visusti kiinni :x
Taas tänään aloitin uuden viikon ja vannoin itselleni että pysyn pisteissä!! Katsotaan kuinka paljon lukema on ensi maanantaina.
Tsemppiä! :hug:
 
pidän peukkuja..suu suppuun vaan niin eiköhän se siitä..( paraski puhuja)
lauantainakin vedin isonlakupussin melkein kokonaan, muutama jäi..vau oli meinaan 500g pussi ja yllättäen painoa tuli lisää..mistäköhän johtuu :$ ..
juu nyt tämä viikko tsempataan oikeen kunnolla.. :heart:
 
Sopiiko vielä porukkaan mukaan?? Minä myös yritän pv:n pisteillä painoa tiputtaa ja tsemppaajia tarvitsisin. Pituutta minulla on 174cm ja painoa 88,3kg tänä aamuna. Muutaman kilon olen jo saanut pois pisteillä. Vauvaa 7kk imetän vielä.

Pv:n (vanha) romppukin minulla on ja sen mukaan imettäjä saisi 8 pistettä enemmän. Täällä jossain luin, että täysimetyksellä saisi 10 pistettä ja osittaisella imetyksellä 5 pistettä. Miten te muuta imettäjät pisteenne laskette??
 
Kiitos:)

Juhannus tulossa- mitenkähän silloin pisteet riittää...?! Pitäisi edes vähän saada pisteitä säästöön nyt viikolla.

Onko muilla maanantaisin punnituspäivä? Minulla on, mutta se ei liene kuitenkaan paras mahdollinen viikonpäivä puntarilla käyntiin- ainakaan juhannuksen jälkeen;)
 
imettäjä saa syödä painoon nähden +5 pistettä. Näin mulle sanottiin aikoinaan ihan kurssilla. Löytyykö täältä ryhmästä ketään joka haluais alkaa tavalliseen kirjeenvaihtoon? Etsin kirjeenvaihtoon painonvartijoiden pisteitä käyttävää. Sais vaihtaa ajatuksia laihdutuksesta ja kaikesta muusta elämän tärkeistä asioista.

Aurinkoista kesää kaikille! :hug:
 
Mulla painonvartijoiden romppu, jonka mukaan imettäessäni tuli +8 pistettä ja niillä sainkin tosi hyvin painon laskemaan

katos pahus, tuolla olikin jo rompusta itseasiassa kysymys... kun en sitten jaksanu tarkkaan lukea. mut mulla siis +8 pistettä oli sopiva kun raskauskilot karisi
<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 08:14 aamuvirkku kirjoitti:
Olen pari kuukautta laihduttanut painonvartioiden pisteitä laskien ja onnistunut saanaan pois 10,4kg. Pudotettavaa olis vielä paljon \|O Pituutta 170 ja painoa 86,8 vielä jäljellä!!!!! :ashamed: Kohtalotovereita kaivattais! Meinaa motivaatio olla nyt hukassa, ja haluaisin olla vielä jokupäivä normaali!!

siis tosin hyvin oot saanu pois ;) nyt ei kannata hukata motivaatiota sulla on asiat tosi hyvällä mallilla.. jatkat vaan =)
mä itse olen pisteilly nyt syyskuusta -05 lähtien ja 36kiloa on pudonnu, viiminen 10kiloo jäljellä :whistle: mutta oikein paljon stemppiä, pystyt varmasti siihen!! :wave:
 

Yhteistyössä