paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tammikuu 2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tammikuu 2006

Vieras
Laskettu aika tammikuun lopulla ja nyt rv 26+2 ja huolissani kun paino on noussut ja 10 kiloa. paljonko muilla sammssa vaiheessa raskautta olevilla paino noussut?

Moi!
Mulla oli noussut rv 26:lle n.11 kg lähtöpainosta. Tosi yksilöllistä se on miten paino nousee.. Yleensä hoikemmilla nousee enemmän kuin lähtöpainoltaan suuremmilla. On vaan aika kamala olo kun ennen paino alkoi numerolla 5 ja kohta varmaan menee rikki 7:llä alkava. Huh. Mut älä huolehdi, kyllä ne neuvolassa huomaa jos painon nousu johtuu raskausdiabeteksesta tms. Toisille sitä painoa vaan voi tulla jopa 20 kg raskauden aikana..

Mulla oli rv 20 muistaakseni vielä -2 kg.

Nyt rv 40 menossa ja painoa tullut lähtöpainoon 14 kg. Paino on noussut vasta nyt viimeisillä viikoilla ja nyt viime viikonkin aikana oli tullut 2 kg!

Yksilöllistähän toi painon nousu on mutta suurinosa siitä tulee ihan viimeisillä viikoilla.

Joo en mäkään oo syömällä noita kiloja saanut, vaan juomalla:)

Eli mulla on kyllä tosi paljon turvotustakin ja siksi tulee tuota tahtia painoa, mutta yhtä nopeesti ne nestekilot sitten lähteekin kun on tullut.

Moikka.
Mulla on menossa rv 25+3 ja painoa on tullut tähän mennessä 1kg ja 200g, aika vähän siis. Mutta minulla onkin tuota painoa ennestään jo ihan riittävästi...
koko raskauden aikana minun painoiselle saa tulla vain 7-11kg.
Painon nousu on kyllä hyvin yksilöllistä. Melkeimpä se sillain on mennyt lähipiirissä, että mitä hoikempi on ollut ennen raskautta, niin sitä enemmän sitä painoa on kertynyt odotusaikana....

Yhteistyössä