paljonko muilla on noussut paino?

Ihan mielenkiinnosta kyselen millasia lukemia teillä muilla on vaaka näytellyt raskauden aikana? Mulla oli tänään neuvola ja paino noussut eka käynnistä nelisen kiloa... ja viikot nyt 24 tasan.
 
Onneksi vain tuo 6kg ja olen loppusuoralla, rv 37+3 :D Ja olen hoikka ollut ennestänkin että samoissa mitoissa ollaan tai jopa hoikempi kun synnäriltä lähdetään :/ Toivottavasti imetys lähtee käyntiin, se huolettaa.. :ashamed:
 
AnQ
Nyt 31+3 ja kohta menee 20 kg rikki :saint:

Oikeesti, en kyllä tajua mihin tuo kaikki on kertynyt, kun en mie mielestäni niin paljon isommalta näytä.. No, onneks on kuntosali vieressä, kerkeen talvella sit treenata itteni taas ihmisen näköseksi :D
 
mulle tuli koko viime raskaudessa yhteensä 12 kg, joka katosi sitten omia aikojaan kokonaan pois.

nyt vasta rv 24 menossa ja paino noussut 7 kg! Siis viikkopainonnousu oli nyt 980g. Apua. Aivan loputon ruuan ja makeanhimo koko ajan.

Terkkari sanoi että ethän sinä nyt niin kovin lihava ollut ennen raskautta. Mutta painoa tulee liian nopeasti.Siis 175/57 ennen raskautta. Kovin lihava?
 
Kolmesta ekasta tullut maksimissaan 10 kg ja imetyksen aikana tippunut paino aika nopeasti.Nyt on tullut JO NYT vajaa 5 kg,vaikka raskaus saavuttaa huomenna viikon 20!!! Mutta syön kuin heppa ja en pääse kuluttamaan millonkaan mihinkään,koska mukeloita on rivi kaitsettavana.Puutarhatöitäkään ei voi tehdä,kun kuopus karkailee...seli seli :LOL:
 
7,5 kg tullut ja rv 33. Esikoisesta tuli 13 kg, josta 7 jäi jo sairaalaan ja loput hävisivät imetysaikana. Normaalipainoinen (en mikään hoikka kuitenkaan) olen ollut ennen kumpaakin raskautta.
 
Mulla tuli eksta 21kg :whistle: ja tokastakin 16kg, mut loppupaino sama, ku entisestä oli jämät.
Nyt oon iha alussa, 8+1 menossa ja pelottaa niiiiii vietävästi, jos taas tulee tollanen pontso. Koska ei ole kiva olla lihava, ei voi kävellä, kaikki tuskaa jne. Nyt bmi 22.5, et iha ok lähtöasetelma, mut äkkiä se nousee. Ainaki yritän skarpata, ku pahoinvoinnista selviin ja voin syödä terveellisemmin. Nyt syön, mikä uppoo.
 

Yhteistyössä