Paikka missä tapasitte miehenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekan kerran ammattikoulussa, sitten vilaukselta yöelämässä aina joskus, työpaikoilla (jomman kumman tai molempien) ja viimeinen kohtalokastapaaminen tapahtui karaokebaarissa.. Jatkui vuoden säätämisellä, jonka jälkeen alettiin oikeasti olla yhdessä.

Oli kuulemma eka kerta, kun kaverit näki minun baarista iskevän ketään. :D

Nykyinen appiukko oli luvannut mulle kyydin. Mies ajoi henkilöautoa opetusluvilla, ei ollut vielä täyttänyt 18v. Sitä otti päähän että takapenkki oli täynnä kikattelevia pikktyttöjä.

Ensin tavattiin yhteisten ystävien luona ja sitten illalla tavattiin kapakassa.
Meillä oli yhen yön juttu ja siitä sitten kehittyi seksi ja ystävyyssuhde, sitten rakastuttiin
ja alettiin seurustelmaan ja päädyttiin kihloihin ja naimisiin. =)

Istuin baarissa kavereitteni kanssa. Näin miehen ja katseemme kohtasivat. 5 min päästä mies tuli juttelemaan. Molemmilla oli rakkautta ensi silmäyksellä. Yhdessä nyt 10 vuotta ja kolme lasta.

Miehen metsästykseen siis perhekahvilassa :D

Nyt kyllä lähden metsästämään unta tältä yöltä.

Kiitoksia kaikille ihanista vastauksista, ehkä epätoivoinen löytää toisen samanlaisen rinnalle kun lakkaa olemasta epätoivoinen ;)

Onnistui toisella kertaa, että tsemppiä vaan sullekin!

Töiden kautta tutustuttiin, mut ihan tervehtimisen asteella vaan. Katoin että ai ku tuo on namu. :) Työpaikan risteilyllä se sit iski mua, ei toisinpäin, mut ei se siitä ottanut tulta kun en oikein luottanut siihen. Yhteydenpito alkoi siitä ja tavallaan se lähti käyntiin pelkkänä panosuhteena, kun siinä oli tosi vahva fyysinen veto (on vieläkin...). Siitä ei menny ku pari kk kun minä olin rakastunut ja hän vielä enemmän, ja tässä sitä nyt sitten ollaan.

Kaverini oli kuskina poikakaverilleen ja sen kaverille (nykyinen mieheni) ja minä lähdin kaverilleni seuraksi ajeleen kaupungille. Eka kerran näin mieheni kun hän nousi auton takapenkille. Seuraavana viikonloppuna osuttiin samalle mökille. Siitä se sitten lähti. Tässä on nyt samaa tietä vierekkäin kuljettu 13.5vuotta... <3

Mä tapasin mun mieheni myös paikallisessa kuppilassa ekan kerran. sillon en vielä mitään sen kummempaa tapahtunut muuta kun juteltiin. Seuraavan kerran tavattiin toisessa baarissa ja sieltä nappasin miehen mukaani. Sen jälkeen mies onki mun mumeroni selville ja siitä se alko :)

Yliopistolla. Oltiin molemmat hieman "vanhempia" opiskelijoita ( 28v ja 29v) ja tulossa tekemään maisteriopintoja. Aluksi ihan vain kaveripohjalta tutustuimme yhdessä uusiin opiskelukuvioihin, kun samaa alaa tulimme opiskelemaan ja näimme tenniksen merkeissä pari kertaa viikossa.

Molemmat siis tennisharrastajia ja oli ihan mahtavaa löytää pelikaveri uudesta paikasta:) Sitten homma syventyi hyväksi ystävyydeksi ja lopulta aloimme seurustella.

Niin, ja molemmat tosiaan tavallaan toisella kierroksella, vaikka ei ihan lapsia ja avioliittoa kummallakaan entuudestaan takana.

Yhteistyössä