Pahoinvointirannekkeet. Kertokaas kokemuksia :)

v
Ei mitään apua. Tai joo kyllähän se vie huomiota pahoinvoinnilta kun ne rannekkeet aiheutti kaamean kutinan ranteisiin painaessaan, vaikka mulla on todella kapeat ranteet.
 
Tää viikko "helppo" kun on lomaviikko. Ens viikolla pitäis mennä taas töihin ja yrittää olla naama peruslukemilla.

Kohta on kyllä kaikki keinot sallittuja ja avut ja neuvot tervetulleita.
Lohdutan vain itseäni sillä, et tällä kertaa pahoinvointi on lievempää kuin esikoisesta :D
 
Ei auttanut pahoinvointirannekkeet, eikä mitkään muutkaan keinot. Kunnon oksentelu alkoi rv 6, eikä vieläkään oo loppunut kokonaan. Hieman helpottanut, mutta edelleen kakomista(joskus vieläkin oksentelua) ja huonoa oloa.

14+4
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23297311]En tiedä, oliko itse rannekkeet vai se et halusin uskoa niiden toimivan, mutta kyllä auttoi! Suosittelen.[/QUOTE]

Mutta lopputulos oli haluttu, eli mitä väliä? ;) Ihan sama, kun esim. vaihtoehtohoidoista jaksetaan aina jauhaa, että ne on humpuukia, mutta mun mielestä, jos ihminen saa siitä kaipaamansa avun, niin se on pääasia. Itsekin käytän vaihtoehtohoitoja vaivoihini ja TIEDOSTAN kyllä, että niillä saattaa olla pelkkä blasebovaikutus, mutta mulle se on sitten yksi hailee kummasta se apu tulee, kunhan tulee, sillä se tulee kuitenkin halvemmaksi, kun syödä pakettitolkulla kipulääkkeitä, jotka rasittaa myös maksaa...
 
Mä oksensin esikoisesta viikot 6+41.
Jossain puolivälissä alkoi helpottamaan mut huono-olo ja oksennus oli herkässä loppuun saakka.

En kyl jaksais samaa toista kertaa, tosin nyt ollu jotenkin helpompaa. Oksennus tulee aamuisin pari kertaa, päivisin huono-olo jos ei syö ajoissa. Iltaa kohden alkaa oksu painamaan ja aamuyöllä herään pahoinvointiin, että tarttis syödä yölläkin :D
 
"vieras"
Minulla on auttanut...ovat ranteessa myös öisin....tai sitten on auttanut b vitamiini lisä jota apteekissa suositeltiin. Molempia aion käytää vielä muutaman viikon ennenkuin edes uskallan yrittää olla ilman. Nyt rv 8+5 ja suht ok olo ! pahoinvointi alkoi todella rajuna viikolla 6 jolloin oksensin ympäri vuorokauden ja mikään ei pysynyt sisällä, menin apteekkiin ostamaan rannekkeet ja samalla kertoivat että b vitamiini usein auttaa
 
ttppii
100% kusetusta. Jopa valmistaja on myöntänyt kyseessä olevan puhjas huijaus. Ainakin Australiassa ovat kuluttajajärjestöjen painotuksen jälkeen joutuneet/suotuneet maksamaan huijatuksi tulleille rahat takaisin.

http://www.smh.com.au/small-business/power-balance-wristbands-a-sham-accc-20101223-1960g.html
 
Mä ostin 2 erilaista ranneketta. Nojaa... ensinnäkin niitä oli todella epämukava käyttää kun puristivat ikäväntuntuisesti kättä ja jo se lisäsi pahoinvointia. Ja se hyöty oli todella vähäistä. Kyllä se välillä auttoi ja vähän ehkä hillitsi pahoinvointia varsinkin iltaisin ettei tarvinut niin usein oksentaa. Mutta jos seuraavassakin raskaudessa pahoinvointi on runsasta niin en kyllä rannekkeita enää käyttäisi koska ei ne mulle ainakaan auttanut juurikaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23297382]Kasta villalanka maitoon ja sido se käteesi, näin tehtiin silloin meidän isoäitien aikaan ja toimii varmasti.[/QUOTE]

Tein tämän ja olo on parempi, vanhakansa tietää :D
 

Yhteistyössä