pahoinvointia tytön odottamisesta, pojasta ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti73

Vieras
Odotan kolmatta lasta ja aikaisemmissa 2 raskaudessa ei ole ollut mitään pahoinvointia, meillä on kaksi poikaa. Nyt pohdinko oliskohan tyttö tulossa kun olo on välillä tosi heikko! Olen nyt 7. raskausviikolla. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kaikissa kolmessa odotuksessani on alkuraskausaika mennyt "olostellessa" pitkään ja hartaasti. Tuloksena kaksi poikaa ja tyttö... mulla ei ainakaan mennyt noin. Tuurista kiinni.

Kaikissa kolmessa odotuksessani on alkuraskausaika mennyt "olostellessa" pitkään ja hartaasti. Tuloksena kaksi poikaa ja tyttö... mulla ei ainakaan mennyt noin. Tuurista kiinni.

Mulla meni just noin. Kun esikoista (poikaa) odotin, ei ollut pahoinvointia yhtään. Toinen raskaus oli heti alusta asti täysin erilainen. Oli voimakasta pahoinvointia alusta asti - ja tyttöhön sieltä sitten tuli. Olen kuullut muilta samoja kokemuksia..

Ei ole pahoinvoinnista ennustamista lapsen sukupuoleen... Ne on ne oman kehon reagoinnit hormoonimuutoksiin jotka sen pahoinvoinnnin aiheuttaa.

Ja siis itsellä tyttö ja poika; molempien raskausaikana voin ihan sikahuonosti 4-5 kk.

Myöskään vatsan muoto ei kerro syntyvän lapsen sukupuolta ;)

1. En oksentanut=poika
2. oksensin =poika
3. oksensin= tyttö
4. oksensin =tyttö
5. en oksentanut=poika
6. en oksentanut= ei tiedä vielä, kumpi tulee

Mulla tuo pahoinvointi on liittynyt enemmänkin väsymykseen ja ennen kaikkea lämpötilaan eli jos alkuraskaus on osunut kesäkuumalle, takuu varmasti oon oksentanut

Olimme yhtäaikaa raskaana ystäväni kanssa, hän oksenteli aamusta iltaan usean kuukauden.
Minä alkuraskaudesta kerran ja loppuraskaudesta närästyshelvettioksennuksia. Hän sai pojan, minä tytön.

1.raskaus, poika, en oksentanut, huippu ja hehkeä olo koko raskausajan.

Nyt taas raskaana ja oksennan koko ajan, viikolta 5 alkaen ja edelleen, 13 vk menossa. Turvonnut ja muutenkin rupsahtanut olo. Kaikki veikkasivat syyksi tyttöä. Niskapoimu-ultrassa kuitenkin kuulemma näkyi selvä pippeli :).