rv7+2 ja pelottaa ettei kaikki kunnossa koska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoraunio

Vieras
Aikaisemmissa kolmessa raskaudessa mulla on pahoinvointia ihan 24/7 ja oon oksentanut 10 minuutin välein öin ja päivin, ollut sairaalassa nesteytyksessä viikot 7-10. Pahoinvointi on alkanut todella pahana jo 6 viikolla. Nyt sitten oksennan vain kerran tai kaksi päivässä ja ruoka pysyy suurimmaksi osaksi sisällä mut aikaisempiin raskauksiin verraten olo on loistava.
Lisäksi on alaselkäkipua ollut viime päivinä välillä jomottaa kovastikin. En ole varma onko kipu iskias tyyppistä vai jotain muuta. Mua pelottaa että tulee keskenmeno, tuulimuna tai jotain muuta paskaa!
Ultra on vasta maanantaina:/

Ja pöh. Oireet ei kerro yhtään mitään. Täysin oireettomista raskauksista syntyy terveitä vauvoja ja voimakas oireisetkin päättyy keskenmenoon.

Joten älä ressaa. Ehdit murehtia ihan riittävästi sittenkin, JOS siihen tulee aihetta. Ei oikeasti ole järkeä murehtia sitä etukäteen. :hug:

Mut kun mä en oikein voi uskoa että selviytyisin todella siitä oksentamis kuivumis helvetistä koska se oli syy miksi tää vauva meinasi jäädä tekemättä kokonaan.

Yhteistyössä