Paha olo sisälläni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masis

Vieras
Ainao asia mitä elämässäni olen tehnyt hyvää on lapset. Ei ole koulutusta, ei työpaikkaa minkä haluaisin... olen masentunut ja mietin vain kuolemaa. Olen tehnyt mihelleni selväksi kuinka lasten kanssa toimitaan jos kuolen.
Mikään ei kiinnosta.. en välitä mistään. Makaan vain enkä saa mitään aiakseksi.

Mietin miksi minä en voi kuolla jotta joku parempi ihminen saa elää. Olisin valmis lähtemään.

Eikö kellään ole tällästä.. olen ihan rikki. Nyt olen yksin kotona ja mietin vain kuolemaa... onko tällänen ohimenevää ollut jollakin. En vaan jaksa enää..

tuskin kellään tässä pienessä maapallossa aina helppoa on. Sitä varten on koulutettuja ihmisiä jiotka voivat yrittää auttaa. tietenkin sinne pitää ensin päästä ja soittaa

Rakastan lapsia mutta en jaksa enää ajatella muuta kuin että niiden olisi parempi ilman minua. Tällästä ulvovaa äitiä josta ei ole mihinkään.
Voiko pimeys saada näin pahan olon pintaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
No sä olet helpolla päässyt, jos vaan koulutusta ja työpaikkaa kaipaat :)

Ei ne ole ainoat. Esimerkkinä vaan että en ole mitään elämässäni aikaan saanut. Lapset vaan. Enkä niitäkään ole ansainnut. :(

Alkuperäinen kirjoittaja masis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
No sä olet helpolla päässyt, jos vaan koulutusta ja työpaikkaa kaipaat :)

Ei ne ole ainoat. Esimerkkinä vaan että en ole mitään elämässäni aikaan saanut. Lapset vaan. Enkä niitäkään ole ansainnut. :(

Miksi pitäisi saada jotakin aikaan? Huomaa, että elämme tehoyhteiskunnassa. Olisit vaan onnellinen, ettet ole joutunut kokemaan jotain sellaista, mitä et olisi halunnut kokea.

Yhteistyössä