MITEN SAISIN YHTEYDEN MIEHEENI?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masis

Vieras
Yhteys pätkii ja pahasti, vain riita (jonka itse aloittaa) saa häneen eloa.
Monesti jättää vastaamatta kysymyksiin. Se on siis suuttunut mulle, mutta käsittääkseni ei ole syytä olla sen enempää suuttunut, kuin minä häneen, mutta hän ei ole valmis päästämään vihasta irti. Minä olin siihen valmis jo viikkoja sitten (eli samana päivänä)
Olen tehnyt selväksi, että on vapaa lähtemään, jos muutosta ei ole luvassa siihenkään ei ole kommentoinut mitään...

ei se itse riita, mutta ehkä sitten ne jälkiseuraamukset, eli nostelin vanhoja riitoja esiin mm. väkivalta, mutta kyllä mäkin sain kuulla törkeää tekstiä esim. että olen likainen (ei pidä paikkaansa) ja hän ei olis mua ottanut, jos olisi tiennyt. Ja kuinka mä en voi tehdä sitä enkä tätä. Vaikka kyllä hän tekee. Uhkaili myös.

Alkuperäinen kirjoittaja veksi:
Mikä on asia, josta mies jaksaa mököttää viikkoja?
Naarmutitko bemaria?

Alkunsa sai siitä, että en työpäivän jälkeen olisi jaksanut hakea hänelle kioskilta lehteä, mutta itse oli vapaalla ja olisi saanut kyllä haettua.
Sillä perusteella mun olisi pitänyt hakea, että olin lähempänä kioskia. No meiltä on kaks korttelia kiskalle...
Annoin kotiin tullessani palautetta siitä. Miten paskamaisesti komensi mua. Sanoi siis "hae se lehti" ja löi luurin korvaan.
Kun ilmoitin, että en jaksa.

Kannattais tilata joku järkevä viikkolehti kotiin, niin säästyis tuollaisilta.
Sun on pakko puhua miehes kanssa ja saada tuo loppumaan, tavalla tai toisella, eihän tuollaista elämää kukaan jaksa.

Jos sä aloit itse kaivela vanhoja asioita, jotka oli jo sovittu, niin sinuna pyytäisin anteeksi vanhojen asioiden kaivelua. Silloin pallo olis miehellä, antaako anteeksi ja pyytääkö anteeksi omaa osuuttaan. Katotte jatkoa sitten sen perusteella.
Jomman kumman on tehtävä aloite sovintoon, jos haluat tuon loppuvan. Vaikuttaa silä, että mies ei aloitetta tee, niin sun on se tehtävä.
Jatkossa pitää muistaa ajatella kaksi kertaa, ennen kuin kiukkupäissään suunsa avaa, ja sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Naarmutitko bemaria?
Tuosta nyt ei kannattais tuohtua. Eri asia jos Volvoon tulis luttu.

Mutta jos omistaa vaan bemarin? Mitä siitä naapurin volvosta?
Ja volvomiehellä on jo varaa korjauttaa naarmut, ei niistä viikkotolkulla tarvitse mököttää!

Naarmutitko bemaria?

Ja volvomiehellä on jo varaa korjauttaa naarmut, ei niistä viikkotolkulla tarvitse mököttää!
:D

Naarmutitko bemaria?

Tyyli on niin sama, että herää epäilys, että tässäkin sama ihminen keskustelee itsensä kanssa :)

Palaa illalla, kun täällä on asiallisempaa väkeä liikkeellä. :hug: Nyt jokainen, jolla on ongelmia, saa vain sontaa niskaansa näiltä lääkityksessä olevilta. Mutta pitää ajatella asia niin, että parempi se on, että ne täällä purkavat pahaa oloaan, kuin riehuvat kaduilla, eikö.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattais tilata joku järkevä viikkolehti kotiin, niin säästyis tuollaisilta.
Sun on pakko puhua miehes kanssa ja saada tuo loppumaan, tavalla tai toisella, eihän tuollaista elämää kukaan jaksa.

Jos sä aloit itse kaivela vanhoja asioita, jotka oli jo sovittu, niin sinuna pyytäisin anteeksi vanhojen asioiden kaivelua. Silloin pallo olis miehellä, antaako anteeksi ja pyytääkö anteeksi omaa osuuttaan. Katotte jatkoa sitten sen perusteella.
Jomman kumman on tehtävä aloite sovintoon, jos haluat tuon loppuvan. Vaikuttaa silä, että mies ei aloitetta tee, niin sun on se tehtävä.
Jatkossa pitää muistaa ajatella kaksi kertaa, ennen kuin kiukkupäissään suunsa avaa, ja sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa.

Jaa, että mun pitäis alistua sen metkuihin? Jos kerran uhkaili niin mullako ei ole oikeutta nostaa esiin asiaa jota hän käyttää, kun en tee mieliksi. Sanoin vaan, että turha uhkailla, että sitten voi hakata, kun en tottele komentoja.
Tää mökötys sitten on varmaakin seuraava keino alistaa mua. Kysyin siltä onko kämppää jo löytynyt siihen ei sanonut mitää. (aiko eron ottaa riita päivänä, mutta ei ole sitten mitään sanonut)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jaa, että mun pitäis alistua sen metkuihin? Jos kerran uhkaili niin mullako ei ole oikeutta nostaa esiin asiaa jota hän käyttää, kun en tee mieliksi. Sanoin vaan, että turha uhkailla, että sitten voi hakata, kun en tottele komentoja.
Tää mökötys sitten on varmaakin seuraava keino alistaa mua. Kysyin siltä onko kämppää jo löytynyt siihen ei sanonut mitää. (aiko eron ottaa riita päivänä, mutta ei ole sitten mitään sanonut)
Toi kuulostas siltä että on jo päättäny erota ja nyt tosiaan oottelee kämpän löytymistä tai esim. kämpän vapautumista (kuun vaihde kohta?) ja aikoo sillon lähteä. Jos kerran sen lähtöjutun jälkeen lakkas puhumasta. Ei oo kiinnostunu sopimaan tai jutteleen koska on jo päättäny lähtee eikä siks jaksa panostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Toi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toi kuulostas siltä että on jo päättäny erota ja nyt tosiaan oottelee kämpän löytymistä tai esim. kämpän vapautumista (kuun vaihde kohta?) ja aikoo sillon lähteä. Jos kerran sen lähtöjutun jälkeen lakkas puhumasta. Ei oo kiinnostunu sopimaan tai jutteleen koska on jo päättäny lähtee eikä siks jaksa panostaa.

Epäilen kyllä syvästi, että on niin saamaton ettei mitään kämppää ole saanut hommattua...Kai sen vois sanoakin niin, että mä pääsisin rakentamaan omaa elämääni. On niin välinpitämätön, että alkaa olla siinä rajoilla jaksanko sitä ja sen rakkaus vakuutteluja, koska tuo käytös mua kohtaan osoittaa ihan muuta, kuin rakkautta.

Yhteistyössä