paha olla

  • Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti
Keijupölly
[QUOTE="itku";25059804]en tiiä äiti ei kai haluu olla tekemisis niien kaa tai jotai[/QUOTE]
Otappa niihin yhteyttä. Ne varmaan ajattelee, että otat yhteyttä sitten itse, kun haluat.
 
Keijupölly
Hah. Tarviithan sä ketään, älä ny viitti. Miksi ihmeessä ne ei susta välittäis? Kokeile? Kysy mummolta että voiko tulla käymään.

Tai sit oikeesti se kuraattori, se ei varmasti torju sua.
 
Keijupölly
Höpsistä, lopeta tommonen itsesääli. Sähän oikein ajat ittees tommoseen surkeuteen nyt. Hae apua, niin elämä kirkastuu kuules. Jos oisit mun tyttö, ottasin sut hikiseen kainalooni ja antaisin pusun poskelle.

Mut meen nyt pesulle ja muutenkin aattelin täs viettää lauantaita. Rekisteröidy ja laita viesti, jos tarvit apua tai juttelua. Oon pahoillaan sun kaverin takia, mutta sun elämä jatkuu vielä.

Mut jos oot joku partasuu setä hihittelemässä hienolle keksinnölleen, niinnlopeta jooko? Tääl on ihmiset ihan aidosti huolissaan.
 
"jon"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25060256:
Tietysti haluan. Ihme, ku ajattelet ittestäs jo lähtökohtaisesti noin ankeesti.
Ap ei vain tahdo uskoa, että maailmassa on hyviä ja auttamishaluisia ihmisiä - ja vielpä ihan tuntemattomia. Ei hänen sitä helppo ole uskoa, vaikka olet kertonut halustasi auttaa. Ap on nyt maassa, mutta arvostaa apuasi varmasti.
 
Siinä on sellanen juttu että vaikka kuinka pelkäisit mennä juttelemaan kellekään niin mä olen varma että sellainen ratkaisu auttaisi.

Mä uskalsin puhua vasta myöhemmin, sen jälkeen kun olin jo pistänyt koko elämäni paskaksi. Se olikin kamalaa, ja hiton pelottavaa mutta nyt mulla on kaikki jo paremmin.

Aiemmin toivoin että mun äiti olisi tehnyt abortin enkä olis koskaan edes nähnyt tätä maailmaa. En enää, vaikka välillä tuntuu tosi pahalta vieläkin vaikka olen jo 27-vuotias, mutta enemmän tuntuu hyvältä kuin huonolta.

Ole kiltti ja mene juttelemaan jollekin, vaikka terkkarille, opettajalle, kuraattorille... Oikeestaan kelle vaan, kaikki mitä sanot ääneen, auttaa. Aluksi se on tosi rankkaa mutta ajan myötä se on helpompaa ja helpompaa.
 
........
En voi tehdä muuta kuin toivoa ap:lle paljon voimia ja jaksamista! Toivottavasti saisit asiat järjestymään. Vaikka äitisi ei sinusta välittäisikään kannattaa olla yhteyksisä sukulaisiis,he voivat olla erimieltä. Mikäli olet niin epätoivoivoinen että saatat vahingoittaa itseäsi niin soita hätäkeskukseen.Kukaan meistä ei ole arvoton ja turha,varmasti löytyy ihmisiä jotka välittävät sinusta.
 

Yhteistyössä