paha olla

  • Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti
Keijupölly
[QUOTE="itku";25058321]oon iha turha ihmine ei kukaa varmaa ees huomais jos katoisin[/QUOTE]

Voi kauhee, totta kai huomaisi. Ja milleen muka turha? Eihän me ihmiset täällä olla siksi, että siitä ois jotain hyötyä. Saat olla ihan turha, se on ok. Mieti mieluummin, mistä tykkäät elämässä ja tee sit sitä. (en tarkota päihteidenkäyttöä, vaan kaikkea hyvää tekemistä/olemista)
 
Palsta mamma -79
Olet tärkeä itsellesi ja tärkeä jollekkin tulevaisuudessa.
Ei kukaan tai mikään ole mitätön.
Elämässä on vähän niin että täytyy osata rakastaa itseään ja arvostaa itseään jotta saisi rakkautta ja arvostusta ja että sitä pystyy antamaan toiselle.
Olisi hirveän surullista jos katoaisit. Joten unohda se.
Jos yhtään lohduttaa niin nuoruuteen liittyy monia tunteita jotka ei välttämättä ole helppoja.
Meilä palsta mammoilla on varmaan ollut samanlaisia tuntemuksia ja silti selvisimme joten tsemppiä.
 
"vieras"
[QUOTE="itku";25058351]äiti ei koskaa halunnu mitää lasta mä oon vaa vahinko[/QUOTE]


Mistä tuollainen päätelmä? Varmasti äitisi halusi sinut, koska ei päätynyt aborttiin tai adoptioon. Usein, vaikka lapsi olisikin ns. vahinko, hän on silti haluttu ja rakastettu. Tämän olen huomannut monesti.

Onko teillä äitisi kanssa riitoja, tai liittyykö paha olo muuten juuri äitiisi? Kerro tarkemmin, kuuntelen sua mielelläni ja yritän neuvoa/auttaa parhaani mukaan.
 
Keijupölly
[QUOTE="itku";25058351]äiti ei koskaa halunnu mitää lasta mä oon vaa vahinko[/QUOTE]
Ei se susta tee yhtään vähemmän tärkeetä. Onko sun äitis tommosta sanonut? Joskus voi tulla vahingossa raskaaksi, mutta silti lapsi on tärkeä, tai kuuluisi olla ainakin. Mäkin tulin vahingossa raskaaksi, mutta kyllä mä oon sitä lasta aina rakastanut ihan hirveesti.

Jos nyt ois niin surullisesti, että äitis ei välittäisi susta, niin ei se mitenkään vähentäisi sun oikeaa arvoa. Mieti hei: liki sata vuotta sulla vielä elämää edessä! Semmosta elämää, johon voit itse vaikuttaa.
 
"smile"
Sun on tarkotus olla täällä. Usko pois! Sun merkitystä olla olemassa ei vähennä yhtään se' vaikka äitisi noin antaa ymmärtää. Nyt voi tuntua todella vaikealta ja mustalta. Turhalta elää, mutta usko pois, että vielä tulee päivä kun helpottaa, ja huomaat elämän tarkoituksen
 
"smile"
[QUOTE="itku";25058381]se vihaa mua ja oon sen mielest hullu[/QUOTE]

Entä isäsi ja muut sukulaiset? Ystävät? Oletko puhunut koulupsykologille tai jollekkin muulle? Tarvitset apua
 
Keijupölly
[QUOTE="itku";25058381]se vihaa mua ja oon sen mielest hullu[/QUOTE]
Vai oisko se vähän hullu ehkä itte kumminkin?

Ja siis onko äitisi sanonut noin, vai oletko päätellyt että se noin ajattelee sinusta?
Ihan mukavalta tytöltä sinä vaikutat. Minkä ikäinen sinä olet?
 
"vieras"
[QUOTE="itku";25057973]hei oon yks tyttö jolla on paha olla ja mietin et löytyyks mistää netistä esim jotain chattii tms johon vois kirjotella tms. tiiän et jotai puhelimii on joho voi soittaa mut en voi puhuu ny äänee ku porukat nukkuu[/QUOTE]

miks et kysynyt niin ku naiset yleensä: Olen yksinäinen eikä oon yksi tytty ja olen mies mutta haluun tietää jotain teistä! Jotenkin oot tökkö miehet yleensä kirjottaa tökösti! Jos et niin ook.
 
Keijupölly
[QUOTE="itku";25058400]tänää ku tulin kotii ni kuulin ku se sano miehellee et toivois et ois sillo tehny abortin[/QUOTE]
Eli sinun äiti on kuule sairas ihminen. Ei se ole sinun vika. Olet ehkä oikeasti ainoa hyvä asia, jonka se on saanut aikaan.
 
LiquID
[QUOTE="itku";25058400]tänää ku tulin kotii ni kuulin ku se sano miehellee et toivois et ois sillo tehny abortin[/QUOTE]

Kuule, jos se oikeasti sanoo jotain tuollaista, niin jätä se lause omaan arvoonsa, päästä irti. Äitiäsi varmaan vaan stressaa joku juttu, en tiedä minkä ikäinen olet mutta ehkä olet itsenäistymässä sen verran ja henkisesti kasvanut, että äitisi kokee sen sun itsenäistymisen hankalaksi. Toivoisin että rohkeasti vain rakastaisit ja kunnioittaisit itseäsi - tapahtui mitä vaan! Jos olosuhteet muuttuvat todella ahdistaviksi, aina voi lähteä ja elää muualla vapaata elämää. Et todellakaan ole turha ihminen - kukaan ei ole! Jokaisen ihminen on kuolematon, vaikkei kehot olisikaan; me ollaan kaikki paljon ihmeellisempiä olentoja kuin arvataankaan! Olet arvokas ja on tärkeä että elät Itseäsi varten. Tee elämästäsi sellainen, mitä itse Tahdot. Sellainen, mistä unelmoit. Jos ei ole unelmia, aloita unelmointi :)

Lupaan sulle että elämässä tulee olemaan vielä asioita jotka saavat sut huomaamaan että kannatti Elää*

Olet rakas ihminen, vaikken edes tunne sinua!
Hyviä vointeja toivon.
 
"vieras"
[QUOTE="itku";25058381]se vihaa mua ja oon sen mielest hullu[/QUOTE]

Se vihaa ja muu sanoo että pilaa. Ei kukaan noin juttele omasta elämästä! jos oot aito sano miks se vihaa. Teit jotain vai sanoit jotain kait tiedät että äidit ei inhoa lapsiaan eikä pidä niitä hulluna!
 
"smile"
Ajattele että olet vain hetken äitisi kanssa. Kun lähdet omaan elämään, ei sinun tarvitse välittää äidistäsi, vaan elämä tuo tullessaan hyviä ihmissuhteita. Itse en ole äitini kanssa ollut tekemisissä sitten lapsuuden, enkä ole
 
"smile"
[QUOTE="vieras";25058418]Se vihaa ja muu sanoo että pilaa. Ei kukaan noin juttele omasta elämästä! jos oot aito sano miks se vihaa. Teit jotain vai sanoit jotain kait tiedät että äidit ei inhoa lapsiaan eikä pidä niitä hulluna![/QUOTE]

Hah, missä pumpulimaassa sä oikeasti kasvat? Hakkaavat äidit ei inhoa lapsiaan, vaan rakastavat heitä kovasti jne? Älä jaksa!
 

Yhteistyössä