Pienet olivat yökylässä, eilen menivät ja tänään haimme kotiin. Molemmat olivat eri paikoissa. Meillä ei ollut mitään menoa eikä mitään, mutta esikoinen halusi itse yökyläilemään kun kaverinsa pyysi, ja mietittiin että pienemmänkin on kiva päästä.
No, tänään kun haettiin niin mummu kertoi ihan avoimesti että pappa nappasi luunapin pojalle, kun tämä keikutteli tuolilla eikä uskonut kun kiellettiin. Kertoivat että poika oli loukkaantunut, eikä enää mennyt papan lähelle tai hymyillyt papalle. No, eipä ihmekään :/
Mä en hyväksy tommosta, en lainkaan. Kyse on kuitenkin juuri kaksi vuotta täyttäneestä lapsesta, johon meillä sovelletaan sellaista metodia että ellei sana kuulu ja tuolilla pelleillään -> pois tuolista.
Ja sitten vielä ihmeteltiin että lapsi pahastui kun pappa nippasi
Tuli ihan hirmu surullinen mieli, kun oli tarkoitus että toisella on kivaa, niin tarviiko sitä sitten noin kohdella 
No, tänään kun haettiin niin mummu kertoi ihan avoimesti että pappa nappasi luunapin pojalle, kun tämä keikutteli tuolilla eikä uskonut kun kiellettiin. Kertoivat että poika oli loukkaantunut, eikä enää mennyt papan lähelle tai hymyillyt papalle. No, eipä ihmekään :/
Mä en hyväksy tommosta, en lainkaan. Kyse on kuitenkin juuri kaksi vuotta täyttäneestä lapsesta, johon meillä sovelletaan sellaista metodia että ellei sana kuulu ja tuolilla pelleillään -> pois tuolista.
Ja sitten vielä ihmeteltiin että lapsi pahastui kun pappa nippasi