En tiedä mitä olisin tehnyt, mutta en olisi ainakaan lukinnut mihinkään. Itseänikin ahdistaa ajatus pienestä lukitusta tilasta, joten en sellaiseen lastanikaan laittaisi. Ei ole noin pahoja uhitteluja meillä ollut, joten ei ole toimintamallia antaa.Alkuperäinen kirjoittaja Migrantti:Vai että kauhuleffasta. Ajattelinkin, että jotain tälläistä kommenttia tulee. Mutta kerro kuitenkin mitä olisit itse tehnyt?
No, mun mielestä nyt vaan on sairasta ja sadistista laittaa lapsi rangaistukseksi auton takakonttiin ja lähteä itse pois, tietokoneelle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no joo jos toista haukutaan, et oot tyhmä ym. niin joo tosi neuvojaAlkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheeta oisin laittanut ulos
miksi pitää olla heti "täydellinen", jos on eri mieltä ????
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No, mun mielestä nyt vaan on sairasta ja sadistista laittaa lapsi rangaistukseksi auton takakonttiin ja lähteä itse pois, tietokoneelle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no joo jos toista haukutaan, et oot tyhmä ym. niin joo tosi neuvojaAlkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheeta oisin laittanut ulos
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No, mun mielestä nyt vaan on sairasta ja sadistista laittaa lapsi rangaistukseksi auton takakonttiin ja lähteä itse pois, tietokoneelle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no joo jos toista haukutaan, et oot tyhmä ym. niin joo tosi neuvojaAlkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheeta oisin laittanut ulos
sama asia, jos lapsi laitetaan yksin raivoamaan omaan huoneeseen.....yksin se on sielläkin.....ja eihän tuo ap. nyt takakonttiin laittanut vaan luulisin et farmarin takaosaan, joissa jossain malleissa on myös penkki.....eli ei varmaan saa mitään traumoja
Farmarin takaosa on yhtä kuin takakontti =).Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No, mun mielestä nyt vaan on sairasta ja sadistista laittaa lapsi rangaistukseksi auton takakonttiin ja lähteä itse pois, tietokoneelle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no joo jos toista haukutaan, et oot tyhmä ym. niin joo tosi neuvojaAlkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheeta oisin laittanut ulos
sama asia, jos lapsi laitetaan yksin raivoamaan omaan huoneeseen.....yksin se on sielläkin.....ja eihän tuo ap. nyt takakonttiin laittanut vaan luulisin et farmarin takaosaan, joissa jossain malleissa on myös penkki.....eli ei varmaan saa mitään traumoja
no en mäkään olis autoon jättänyt...mut mua suunnattomasti ärsyttää tää toisten vastaaminen aina joka vatun alotukseen käydään kuin hyeenat kimppuun :kieh: . nätimminkin vois neuvonsa antaaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No, mun mielestä nyt vaan on sairasta ja sadistista laittaa lapsi rangaistukseksi auton takakonttiin ja lähteä itse pois, tietokoneelle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no joo jos toista haukutaan, et oot tyhmä ym. niin joo tosi neuvojaAlkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheeta oisin laittanut ulos
Oon mä vähän sitäkin mieltä, että auto ei ole kyllä se paikka, mihin lasta ois turvallista jättää yksin ylipäätään, saati sitten raivoissaan arestiin..... :/
tämä on minusta kerrassaan huvittavaa!! KUKAAN tässä ketjussa ei ole väittänyt olevansa täydellinen!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palsta täynnä täydellisiä äitejä......
Mun mielestä ei tarvitse olla täydellinen ymmärtääkseen ettei takakontti ole oikea paikka uhmajäähylle. Mene itse istumaan takakonttiin 10 minuutiksi ja tule sitten kirjoittamaan oliko kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palsta täynnä täydellisiä äitejä......
juu en mäkää kyllä raivoaa lasta yksin ulos laittaisi. ehkä voisin sen ulos viedä jos itse olisin mukana, mutta ei se ulos jättäminenkään ole kovin turvallinen vaihtoehto raivoavalle lapselle!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotenkin ristiriitaista se, että monet ovat valmiita laittamaan kiukuttelevan lapsen yksin pihalle raivoamaan, mutta annapas jos joku muu laittaa sen samaisen lapsen ulos yksin, niin tulee kauhea haloo että kuinka uskaltaa lapsen ulos yksin laittaa.
Mä en oo laittanut omaani kertaakaan kiukkukohtauksessa minnekään näiden seinien sisäpuolelta. Meillä on itseasiassa sellanen meininki, että ellei tahti muutu, ollaan neljän seinän sisällä sitten koko päivä vaikka, ulos ei lähdetä rähjäämään. Edes jäähylle.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotenkin ristiriitaista se, että monet ovat valmiita laittamaan kiukuttelevan lapsen yksin pihalle raivoamaan, mutta annapas jos joku muu laittaa sen samaisen lapsen ulos yksin, niin tulee kauhea haloo että kuinka uskaltaa lapsen ulos yksin laittaa.