\
Aivan... En tiedä mitään yhtä suvaitsematonta kansanryhmää kuin äidit! Onneksi itse tiedän parhaiten mikä on juuri meidän perheeltä paras ratkaisu! Onneksi on myös sinun kaltaisiasi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:43 vieras kirjoitti:\:hug: Hyvä hyvä kaikki sympatiat sua kohtaan! Miten tämä ketju taas äityi erityisesti sinun ja kaltaistesi haukkumaketjuksi? :headwall: Olen lukenut aivan äimänkäkenä että ovatko toiset äidit näin julmia toisiaan kohtaan. KATEELLISIA sanon minä.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:16 MaidA kirjoitti:No olkaa te suvaitsemattomat kaiken tietäjät mitä mieltä haluatte! Tämä on meidän perheelle paras ratkaisu, vaikka teillä ei ole älyä sitä ymmärtää. En aio teidän juttujen takia mieltäni pahoittaa, koska tiedän tasan tarkkaan, että lapseni hoidossa olossa ei ole mitään pahaa. Ja tasan tarkkaan itse lapseni kasvatan!
Itselläni sama tilanne kuin sinulla ja johan saa koko ajan olla perustelemassa miksi vanhempi lapsi on hoidossa. :headwall: On se kumma että se vaivaa niin toisia ja heidän elämäänsä. Ei se että meidän lapset ovat muka virikepaikkalaisia ole pois muilta, SEHÄN ON KUNTA JOKA PÄÄTTÄÄ HOITOPAIKKOJEN TARPEEN TAUKIT! JOS SUBJEKTIIVINEN HOITO-OIKEUS POISTETTAISIIN, VÄHENISIVÄT AUTOMAATTISESTI MYÖS HOITOPAIKAT! Siinä teille kateellisille vähän mietittävää, vai mitä MaidA! B)