Päivää, olen insinööri

• Viestiketjun aloittaja pit. rekkaamatta
  • Ensimmäinen viesti
hellevetin kuusen katkoja
Vitsi että olen kyllästynyt eräitten keskustelu tasoon.. Jos mollataan tiettyjä nm . täällä sopiiko ett luette koko viestiketjut.

minusta monella kirjoittajalla on paljon sanottavaa niin pit. kit .tuli .mies1 pikkuneiti jne.. vip ..ym--
tämä on ajatuksien vaihtoo ..
jatkuva riitely ei ole kuitenkaan keskustelua

pit.
Alkuperäinen kirjoittaja hellevetin kuusen katkoja:
Vitsi että olen kyllästynyt eräitten keskustelu tasoon.. Jos mollataan tiettyjä nm . täällä sopiiko ett luette koko viestiketjut.
Ei keskustelun tasoa tai tasottomuutta kannata jäädä vänisemään. Tasoa voi oku pyrkiä nostamaan omalla kommenltillaan, tai skipata keskustelun kokonaan.

Näin säästyy turhalta ahdistukselsta "keskustelun tason" suhteen.

täti tomera
sinä pit vaikutat aina ahdistuneelta. ehdotan sinulle ja tulille preikkiä elleistä. ei tartte lukea, osaan sen ulkoa, mutta onko sinun pakko kirjoitella, jos niin miksi??????

Niin juuri
Tätin kanssa samoilla linjoilla. Miksi ihmeessä nämä antoisat keskutelijat eivät innosta Oikeaa Elävää Yleisöä keskustelullaan, vaan ovat netissä aamukahdeksasta iltayhteentoista kyttäämässä ketjuja joihin ovat osallistuneet? Uskokaa pois, meillä kaikilla on oikeasti annettavaa. Moni vanhainkodinasukki esimerkiksi nauttisi puheliaasta vieraasta, jolla on sana hallussa.

tuli.
"Hauskaa" että todella usein kun vippi on saanut nekuilleen täällä, tulee "joku" ihmettelemään ajankäyttöämme tai työntekoamme. Heti perään ilmestyy "joku" joka on samaa mieltä. Mahtaa taas nauraa aivan katketakseen. Mutta, hyvä jos tuomme iloa elämään. Toisaalta harmi, että "jonkun" ilo koostuu meidän perässä roikkumisesta.

Oma tila.. 1 joku!
Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
"Hauskaa" että todella usein kun vippi on saanut nekuilleen täällä, tulee "joku" ihmettelemään ajankäyttöämme tai työntekoamme. Heti perään ilmestyy "joku" joka on samaa mieltä. Mahtaa taas nauraa aivan katketakseen. Mutta, hyvä jos tuomme iloa elämään. Toisaalta harmi, että "jonkun" ilo koostuu meidän perässä roikkumisesta.
"Nekuilleen" pisti siinä ainakin 5 nimimerkkiä ja täysin käsittämättömästä syystä ja täysin törkeällä tavalla. Minusta siinä kommentissa ei ollut mitään ihmeellistä. Itse käsitin niin, että hän nauroi omalle väärinkäsitykselleen EIKÄ osakkeessa-asuville. Ehkä teillä on syynne uskoa V.I.P:in vilpilliseen naureskeluun kustannuksellanne tai ehkä teillä on vain hyvin herkkä hipiä ja otatte henkilökohtaisuuksina tämän hyvin tärkeän persoonan kommentit?

Sivustaseuraavalle kommentointinne on lapsellista ja ilkeää. Roikkua teidän perässänne. Ainakin saatte pitää palstan rauhassa itsellänne, jos muu kommentointi on perässänne roikkumista. Olinkin siinä luulossa, että tämä on yleinen keskustelupalsta, mutta onneksi "vakkarit" pistävät järjestykseen.

tuli.
Ja taas joku "sivusta seuraaja". Mistä teitä riittääkin. Osoitapas vipiltä jokin asiallinen kirjoitus. Niinpä. Ei löydy muita kuin parin nikin perässä juoksemista. Olet muuten äärettömän yksinkertainen, jos näitä sanailuja olet seurannut ja todella uskot, että vip mukamas nauroi omalle väärinkäsitykselleen. Heh, jäljet johtavatkin taas kerran sylttytehtaalle.

Mun hipiään ei ota pätkääkään moisen tyypin tuotokset, ei typerät ketjun avaukset, eikä muukaan asiattomuus. Kommentoin niitä samoin, kuin muitakin juttuja täällä -niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

tuli.
Kun nyt kerran seuraatte noinkin tarkkaavaisina kirjoituksia, niin kas kun ette ole huomanneet, että tökimme kepillä vain sinne mistä kuuluu räksytystä. Eli, niin vastaan, kuin huudetaan.

Ei muuten tulisi mieleenikään mennä vipin omalla nimellään aloittaan ketjuun kommentoimaan yhtään mitään, mikä ei koske mua. Saa olla ihan rauhassa.

Ja taas kerran. Olisi kiva, jos samassa ketjussa käytettäsiin vain yhtä nikkiä.

pit.
Alkuperäinen kirjoittaja Oma tila.. 1 joku!:
"Nekuilleen" pisti siinä ainakin 5 nimimerkkiä ja täysin käsittämättömästä syystä ja täysin törkeällä tavalla. Minusta siinä kommentissa ei ollut mitään ihmeellistä. Itse käsitin niin, että hän nauroi omalle väärinkäsitykselleen EIKÄ osakkeessa-asuville. Ehkä teillä on syynne uskoa V.I.P:in vilpilliseen naureskeluun kustannuksellanne tai ehkä teillä on vain hyvin herkkä hipiä ja otatte henkilökohtaisuuksina tämän hyvin tärkeän persoonan kommentit?

Sivustaseuraavalle kommentointinne on lapsellista ja ilkeää. Roikkua teidän perässänne. Ainakin saatte pitää palstan rauhassa itsellänne, jos muu kommentointi on perässänne roikkumista. Olinkin siinä luulossa, että tämä on yleinen keskustelupalsta, mutta onneksi "vakkarit" pistävät järjestykseen.
Hei luepas tosiaan uudelleen. Ei kukaan täällä ole törkeillyt kenellekään, Vipin väärinkäsitys herätti ainakin minussa vain hilpeyttä ja sille hiukan naljailtiin. Ei sen pahempaa.. Onneksi vipin kommentit ovat niin kypsiä ja aikuia, ett tuli vähän tasapainoa meidän lapsellisuutemme..

Ei tämä ole niin kauhean vakavaa, kuin millä nimimerkki vip tuntuu asiat ottavan :) kun usemman nimimerkin voimin pitää kantaansa puolustaa.. tällä en nyt sitten tarkoita välttämättä mitenkään sinua.

Tämä on minun aloittamani ketju, eli hyppää kyydistä jos kyyti tai seura ei miellytä :)

tanakele
ja voitte olla varmoja etten rekkaannu mihinkään. vapaat keskustelufoorumit olla pitää koska muuten kuolee "keskustelu" joka on kylläkin hieman syvältä usein mutta mitäs siitä.

rekisteröityä voi vaikka kuinka monella nimimerkillä ja tekaistuilla tiedoilla. ei se mitään auta.

Oma tila... (eikä mikään vip, uskoo salaliittoihin
Varmasti tulee hullunkurisesti, kun en tätä lainaustoimintoa ehkä hallitse. Tässä ote hilpeästä naljailustanne, joka minusta täyttää jo joukkovainon piirteet. Kuten sanoin, en voi tietää miten kyseinen persoona on teitä loukannut aiemmin, mutta tuskin auttaa huutaa metsään niin että sivustaseuraajienkin korvat halkeavat tai ainakin punoittavat häpeästä.

Alkuperäinen kirjoittaja yx tuohtunut:
Sun rapussas ei ees hissi kulje, nauraisin, mutta en viitsi enkä tahdo nauraa toisten yksinkertaisuudelle. Kuullostaa mielnvikaielta jaotella ihmisiä seinin perustella. Mä asun kunnan vuokratalossa mutta oon onnellisempi ku joku joka halveksii muita ku omakotitalo asujia. Mun serkku asuu kaivarissa ja sen asunto on monta kertaa kalliipmi ku joku lähiön talo. Nii ja se asuu KERROSTALOSSA.
Alkuperäinen kirjoittaja sama ku edellinen:
Miks insinööri ei heti tajunnut
että kyse on kerrostalosta... .... joutu ekaks ihmettelmään miks joku kulkee rapussa. klisee tyhmistä insseistä on totta.
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja sama ku edellinen:
Miks insinööri ei heti tajunnut että kyse on kerrostalosta...
Alkuperäinen kirjoittaja V.I.P.:
Aloin ihmettelemään sitä,... ...mutta sitten vasta tajusin...
Hän hyväksynee itsestään selvyytenä pitkät piuhansa. Tila on korjaamaton insinöörillä, muiden kohdalla pientä toivoa ;D
"Anteeksi kovasti, mutta nauroin pakahtuakseni." Mikä siinä nauratti?

Naurettavaa pitää omaa asumismuotoaan ainoana oikeana. Aikansa kutakin. Itse olen asunut ok-talossa, rivarissa, kerrostalossa, pienkerrostalossa. Eri elämäntilanteissa tarpeen mukaan. Esim. Helsingissä kerrostaloasunnot ovat arvokkaampia kuin mitä muualla Suomessa ok-talot.

Muutenkin, miksi tuoda jatkuvasti omaa tyhmyyttänsä esiin? Jos ei oikesti ole mitään sanottavaa, niin olisi hiljaa. Onkohan tällä älypäällä ainuttakaan kommenttia millään nikillä missään, jossa KOMMENTOITAISIIN jotain asiaa -ja asiallisesti? Missiona kun on roikkua muutaman perstuntumassa vuosikausia, niin mitä se kertoo miehestä?

Tähän sopii vanha sanonta Kalevalasta: "mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
"Anteeksi kovasti, mutta nauroin pakahtuakseni." Mikä siinä nauratti? "

No hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset..
Hilpeää naljailua vai henkilökohtaisuuksiin menevää loukkausta väärinkäsitykseen perustuen?

Ja miksihän tästä tein mission itselleni, en tiedä. Tämä vain tuntuu olevan ainoa palsta, jossa vakituiset nimimerkit uskaltavat olla myös "rohkeimpia" kommentoinnissaan.

pit.
"Ja miksihän tästä tein mission itselleni, en tiedä. Tämä vain tuntuu olevan ainoa palsta, jossa vakituiset nimimerkit uskaltavat olla myös "rohkeimpia" kommentoinnissaan. "

No rohkea rokan syö.. ja erityistä "rohkeutta" tarvitaankin usealla nikillä solvauksien kirjoitteluun. Tällä samalla kun sitten edes hiukka sivaltaa, niin johan on kukkahattutädit soosoottamassa.

Tosiaan, rohkeutta vaaditaan kirjoittaa pää pystyssä ja aina omalla nimimerkillä.

Aika kesy käsitys sulla joukkovainosta, en mä muuta voi sanoo. Kyllä se VIP pärjää ihan itsekin, kaikkien aliastensa keralla :)

Tyyne-tyynnyttäjä
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
"Ja miksihän tästä tein mission itselleni, en tiedä. Tämä vain tuntuu olevan ainoa palsta, jossa vakituiset nimimerkit uskaltavat olla myös "rohkeimpia" kommentoinnissaan. "

No rohkea rokan syö.. ja erityistä "rohkeutta" tarvitaankin usealla nikillä solvauksien kirjoitteluun. Tällä samalla kun sitten edes hiukka sivaltaa, niin johan on kukkahattutädit soosoottamassa.

Tosiaan, rohkeutta vaaditaan kirjoittaa pää pystyssä ja aina omalla nimimerkillä.

Aika kesy käsitys sulla joukkovainosta, en mä muuta voi sanoo. Kyllä se VIP pärjää ihan itsekin, kaikkien aliastensa keralla :)

Paksunna nahkaasi, ja jätä jo se vip rauhaan. Miten ihmeessä jollain voi olla aika tällaiseen. Miten saat pidettyä kaikkien ketjujen langat käsissäsi, ettei vaan jossain keskustella sinusta. Kai sulla oma elämäkin on, vai onko se sittenkin vain täällä.

Tyyne-tyynnyttäjä
En näämmä osaa käyttää lainauksia, mutta tämä oli pit sinulle.

Paksunna nahkaasi, ja jätä jo se vip rauhaan. Miten ihmeessä jollain voi olla aika tällaiseen. Miten saat pidettyä kaikkien ketjujen langat käsissäsi, ettei vaan jossain keskustella sinusta. Kai sulla oma elämäkin on, vai onko se sittenkin vain täällä.

Ei kinastelija
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne-tyynnyttäjä:
En näämmä osaa käyttää lainauksia, mutta tämä oli pit sinulle.

Paksunna nahkaasi, ja jätä jo se vip rauhaan. Miten ihmeessä jollain voi olla aikaa tällaiseen. Miten saatkaan pidettyä kaikkien ketjujen langat käsissäsi, ettei vaan jossain keskustella sinusta. Kai sulla oma elämäkin on, vai onko se sittenkin vain täällä.

oikea timpuri
Alkuperäinen kirjoittaja InsinööriM:
Pienipalkkaisten ja turhia yliopistotutkintoja omaavien naisten ei kannattaisi puhua mitään. Suomea vie eteenpäin ja rakentaa insinöörit, joiden älykkyys on toista luokkaa kuin kähertäjien ja kirjastotätien. On varmaan hyödyllistä kouluttaa vuosittain satoja yhteiskuntatieteilijöitä suoraan työttömyyskortistoon. Voisi niistäkin naisista tehdä suoraan lähihoitajia vanhainkotien hoitajapulaa auttamaan. "Opiskelen humanistisessa tiedekunnassa..." No, hyvä. Minä käynkin oikeissa töissä ja kustannan sinun työttömyyskorvauksesi tulevaisuudessa.
harvoin teitä insinöörejä rakennuksilla näkee...

Yhteistyössä