Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
Mä voisin olla Myrskyluodon muija. Joskus mökkikalliolla istuessani, ohi kulkevia laivoja ihallessani, mietin, miltä tuntuisi odottaa omaa "jannea" kotiin. Salarakkaana pitäisin naapurisaaren lammasfarmaria.
Ex-yh-Elli, -eikös se Uuno palanut aina vaan uudestaan vaimonsa luokse? ...Ja vaimo oli höntti kun aina otti takaisin, kun uskoi, että Uuno on muuttunut.
Olen katsonut paljon Uunoa telkkarista ja joskus elokuvissakin. Kun Uuno ei ollut kulturelli elokuva 80-luvulla, eräs mies ei suostunut lähtemään katsomaan Uunoa. Sitten löysin miehen, joka lähti. Hänestä tuli vuosien varrella lähes identtinen Uuno.
Uuno leikkii johtajaa ja presidentin vävyä. Hänellä on vilkas mielikuvitus ja kova flaksi naisten keskuudessa.
Aloitin tänään päivän lukemalla aamiaispöydässä City-lehteä. Siellä on juttu pelimiehistä ja asiasta voi keskustella lehden sivuilla.
Minusta Uuno on pelimies, joka koukuttaa naiset. Tuskin Uuno yhtään aihettä käsittelevää kirjaa on lukenut. Ei silloin edes ollut tarpeeksi alan kirjallisuutta.
Nyt lopetan Elleissä lörpöttelyn tältä päivältä. Työkaveri sanoi, että netissä tehdään vain töitä. Kerroin Hesarin muumion DNA-jutusta (minulla ei ole Hesarin digioikeuksia.)
En istu kahvihuoneporukassa. Sieltä kuuluu mahdoton naurun pärske.
"Se pelaa ei joka pelkuri on...." Vanha iskelmä, jonka sanoja en enää muista.
Sipoo ja Helsinki yhdistää maa-alueita. Siinäkin on parisuhdetta kerrakseen. Mitähän hallikauppias nyt tekee asian eteen. Radiojutun mukaan taistelu vasta alkaa alueesta.
Ehkä ostan asunnon tuolta riita-alueelta. "Riita kahtia ja voita väliin" sanoi edesmennyt äitini. Ehkä Hullunkuristen ex-Musta Pekan pelaamisesta oli jotain hyötyä.....