Alkuperäinen kirjoittaja No semmonen:
joka ei ole itse mitään, vaan hän ilmoittaa oppiarvonsa/ammattinsa, jotta olisi edes jotakin.
Semmoseen passaisi vastata vaikkapa siten, että "Naisihminen, päivää-päivää". Taitaisin kylläse jälkeen kääntyä selin ja jutustella seurani kanssa tai jos olisin yksin, katsella maisemia.
Kiitos ap. Jussin toivotuksista. Säiden puolesta ainakin hyvää on odotettavissa.
Minulle sattui muutama kuukausi sitten hauska tapaus. Teen kahta työtä. Toisessa työssä soittelen jatkuvasti ja esittelen aina itseni. Kiireessä tempaisin luurin päivätyössä ja aloin puhua samalla tavalla. Sitten pyytelin moneen kertaan anteeksi. Minulla lipsahti väärä rooli päälle.
Noin voi tapahtua kenelle vain. Jos esittelee itsensä jatkuvasti samalla litanialla työnsä puolesta, sama kasetti jyrähtää päälle kodin porraskäytävässä.
Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ehkä ap:n naapuria nolottaa vietävästi, mutta ei kehtaa ottaa asiaa puheeksi.
Vanhoissa Suomi filmeissä tehdään parodiaa titteleillä. Rouva ottaa nyt sitä ja asessori tätä.
Kävelin eilen kotiin kesäteatterin ohi. Nenääni leijui ihana vastapaistetettu lenkkimakkara. Näytelmä oli jo menossa. Siellä esitettiin suosittua lastennäytelmää.
Minä en kaipaa teatteria. Se on jatkuva non-stop esitys. Vaikka elän vaatimatonta elämää, sotkeennun aina hullunkurisiin tilanteisiin.
Yritän pysyä "luppoajalla" työmaakomerossani. Jos lähden käytäville tai kahvihuoneisiin heittämään läppää, olen taas joutunut omituisiin tilanteisiin.
Käy ap. lohduttamassa nimimerkkiä Luuseri Ellien Kahvitunnilla palstalla. Hän oli saanut fudut koeajalla.
Minä lähden kohta stadiin halpiskaupan kautta. Ovikellosta on patterit loppuneet.
Jälkikasvu keksi syyn siihen miksi jehovantodistajat eivät soita kelloa. Vain esite oli heitetty postiluukusta.
En ole Jehovantodistaja, mutta lörpöttelen kaikkien kanssa.
Tein äsken ainakin yhden kirjoitusvirheen Ellit 50+ palstalla. Korjaan sen tässä. Sinkut palstalla on hauska blogi Kiksinurkka. Ei Niksinurkka/Melissa. Hauskasti kirjoittava bloginpitäjä. Jos minulla olisi noin hyvä ulosanti ja elämässäni sattuisi edes jotain kirjoittamisen aihetta, voisin heittäytyä blogin pitäjäksi. Jos joku lukija vaivautuisi kerran kommentoimaan, olisin onnesta yrmykkänä.
Ellien Lukunurkka palstalla joku Elli kertoi kirjoittavansa kuudetta kirjaa.
Elämäni on kuin avoin kirja. Tuosta porraskäytävä jutusta vielä. Kurahdin eilen kahden Alepa-kassin kanssa sateenvarjo kainalossa sisään. Naapurin mies piti ystävällisesti ovea auki. Ei me koskaan mitään toisillemme sanota. Toivottavasti hän ei koskaan tule tietämään, että olen Ellien palstariiviö eli Alepa-täti.