Päijät-Hämeen kuumeilijat!

umayya mä voin tätä silloin tällöin päivitellä kyllä, oon ajatellut itsekin et saisi koneella keikkuminen riittää, oon niin väsynyt et tulee oltua kotona kamalasti ja sen kautta tässä koneella, mut voin listaa päivitellä täällä, tuskin yllän samaa kuin sie mutta mutta =)

:hug: sinne.. toivottavasti elämä ei ihan kamalan kovasti heittele sua.. :hug:
 
Heippa pitkästä aikaa,olen unohtanut tähän ketjuun päivittää omalta kohdaltani missä mennään, eli täällä yk 3 menossa ja kp 14/27-33, eli viime kierto venähti jonkun verran. Voin tätä ainakin joskus päivittää, mutta en lupaa olevani täällä päivittäin
 
jennuli jos haluatte värit säilyttää listalla, nin otat vaan tuon mun tiistain listaviestinapista lainaa, sen jälkeen poista alusta ja lopusta [ quote ] rimpsut, korjaant päivän ja lisäät jokaiselle päivän, ja jos joku tippuu siirrät sen vain ylimmäksi listaan..
hyvin se menee :)

kiitän teitä kovasti jos alatte päivittämään niin mun ei tarvitsisi nyt hetkeen tulla tänne..
 
keskiviikko 18.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 13/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 14/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 15/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 20/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 23/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 23/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 24/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 30/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 60/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]

 
Kyllä odottavan aika on pitkä! Nyt taitaa olla 23/28-40. Kamalasti tekis mieli testata jo pe, elikkä kp.26! Eihän se ole järkevää, mutta onko sitä enää tämän vauvakuumeen kanssa muutenkaan!
Testata ajattelin ihan senkin takia, kun jussia tulee juhlittua parinakin päivänä, et juoko skumppaa vain limppaa! :)
Hilipatuinen ja Tuulia ovat suurinpiirtein samoilla kiertopäivillä. Milloin testailette?
 
Mirka1 Mä testailen tossa ennen kuun vaihdetta :)

Aivan kamalasti tekisi mieli testata kun noista rinnoista tulee sitä valkoista nestettä nyt uudestaan. Muita oireita ei ole muuta kuin järkyttävä väsymys, joka johtuu yhdestä huonosti alkiuviikosta nukutusta yöstä...

Testailut ajoitan ensiviikon viikonlopulle kaiken todennäköisemmin siksi että on kp:t täynnä ja työpisteeni on kiinni heinäkuun ja menen toiseen pisteeseen töihin kahdeksi viikoksi jossa ei hirveästi tuttuja. Eli ei tarvitse heti töissä selitellä jos sattuu alkaa oksentamaan, kun muutama tietää vauvahaaveesta (esikoisesta oksensin rv 4-25)...

Täytyisi mennä etsimään ratsastuskamoja, vaikka sataakin ja paikka jossa käyn niin ei ole maneesia... Toivotaan ettei tule vettä kaatamalla :)

:wave:
 
Hilipatuinen Miten ihmeessä sä maltat odottaa?!
Mä olen kyllä kaikessa et "kaikki heti just nyt" -tyyliin! Tämä vauva -projekti ei nyt kyllä ihan niin ole mennyt, valitettavasti :(
Onhan tuossa jo kolme ihanaa kakrua, mutta minkäs sille vauvakuumeelleen voi?! Siihen sairauteen ei ole kuin yksi hoito :)
Ai Hilipatuinen ratsastaa? Kiva kun muitakin hevosihmisiä, meillä hevosia kotona. Kun raskaudut, niin aiotko jatkaa ratsastusta normaalisti? Huomasithan, ei ollut JOS vaan KUN =)
 
torstai 19.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 14/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 15/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 16/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 21/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 24/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 24/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 25/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 31/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 61/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]


 
Heippa! Heti ennen kuin kysytte niin mun kiertopäivät on 4/29-30. Eilen huomasin kauhukseni että näiden menkkojen jälkee seuraavat alkaisi samana päivänä kun lähetää mökkireissulle :eek: Ei hitto käy päinsä. Huomenna alotan pillerit taas nii syön sitte 2 levyä putkeen jonka jälkeen voisikin jättää pois kokonaan,se olis heinäkuun vika päivä kun loppuis ;) Enkä kuitekaan usko että sentään heti parii kk:n tärppäis,ni ei olis sitten työn suhteen ongelma...

Lähes päivittäin tulee kateltua sitä omaa 2v taaperoa että kuinka se on jo iso tyttö,ja miten söpöä on kun omaa nukkea hyysää :heart: Jennasta tulee kyllä hyvä isosisko. Eilen se vihdoin oppi (suostui) sanomaan isi,tähän asti on ollut äijä :LOL: Tuli miehelle hyvä mieli kun hoidosta likan haki ja sanoi isi. Mä opetin sanan aamulla kun vein hoitoon ;)


Mutta hyvää juhannusta kaikille,ja eikun latoon vaa touhuumaan joilla on ajankohtaista ;) Meillä tiedossa mummola-reissu rauhallisella maatilalla... Sen sijaan menomatka voikin olla muuta kun heikkohermoinen mies ajaa ruuhkassa,ohitellen jokaisen joka kehtaa hänen edessä ajaa :LOL:
 
Mirka1 Mä jaksan odottaa, kun meille kävi silleen tossa vähän ennen jouluu että olin vaihtamassa pillereitä toisiin ja ne edelliset pillerit oli sellaiset että mulla oli yhdet menkat niitten aikana mitä mä niitä söin (ohjeissakin luki ettei välttämättä tuu menkkoja ollenkaa) odottelin tietenkin että menkat alkais heti ku ne lopetin mutta ei sitten kuulunut. Sänkyhommia ei kuitenkaan mitenkään varottu että jos tulee toinen heti perään niin sitten tulee. No kuukauteen ei niitä menkkoja kuulunut ja raskaustestit näytti negaa. Menin sitten labraan veritestiin ja se oli positiivinen. Muutama päivä tätä iloa kesti ja sitten tuli ne menkat. Eli raskaus oli ollut niin alussa että jos olisi ollut normi kierto niin menkat olisivat tulleet ajallaan. Keskenmenoks en sitä kuitenkaan oikein osaa mieltää kun se oli niin varhainen sitten. Tulipas selitettyä oikein pitkän kaavan kautta

Ratsastusta meinaan jatkaa niin kauan kuin hevosen selkään pääsen =) Minkälaisia ja monta heppaa teillä on?

Rauhallista Juhannusta kaikille vaan =) Minä vietän pojan kanssa ihan kotijuhannuksen :)

 
Hei vaan kaikki!

Hilipatuinen mulla oli toukokuussa ihan sama. Eli testasin ku menkat päivän myöhässä ja sit tuli haamu, hehkuttelin kaikille et raskaana ollaan ja viikko myöhemmin alko vuoto. :/ Eli kemiallinenhan se oli. Siksi oon päättäny et en testaa ennen ku menkat on yli viikon myöhässä.... parempi niin! :D

Itse: huomenna mennään mökille, tänään siis ovispäivä ja eiköhän me tuossa peittoja heilutella iltasella. Jospa saatais se kuuluisa juhannusvauva? ;) Eipä onneks tarvii mennä sateessa pusikoihin touhuumaan....

IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE!!!
 
elinamaria mulla oli lukiossa hieman omaperäinen äidinkielen opettaja...
se kysyi yhdellä tunnilla että kuinkas moni teistä on syntynyt maaliskuussa??
osa luokasta sitten viittasi johon opettaja totesi, että no tietää ainakin mitä teidän vanhemmat on juhannuksena touhunnut...
että sillai, luojan kiitos mulla oli ala-asteella niin hyvä äikän ope et sen opit kantoi lukioon asti, olisi muuten voinut olla aika hiljasita tuo oppimisen taso...
mutta teillä nyt sitten maalisvauva tilauksessa... =)

(.) täällä ei ihmeitä, rinnat pirun kipiät, väsyttää, mutta huono-olo ollut pientä äklötystä välillä, hyvä niin, tänään iltavuoroon töihin ja viikon päästä alkaa neljän viikon kesäloma =)
ultra on 30.6 ja eka neuvola 15.7, neuvolan " täti" kuulosti puhelimessa tosi kivalle joskin nuorelle mutta eipä haittaa asiansa tuntui osaavan.. hyvä fiilis jäi hänestä.. =)

RENTOUTTAVAA JUHANNUSTA KAIKILLE!!!!
 
PERJANTAI 20.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 15/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 16/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 17/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 22/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 25/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 25/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 26/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 5/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 62/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]




 
Hilipatuinen: mulla oli keskenmeno viime talvena kp 6+2, joten tiedän mistä puhut.
En ole uskaltanut tehdä testiä, vaikka mieli on kovasti tehnyt. Jos nega, niin jälleen kerran kova isku vyön alle ja jos plus, niin sit alkaa pelko et pysyykö itikka mukana vai ei.

Meillä on tällä hetkellä vain kaksi hevosta kotona (yksi oma ylläpidossa, varsoo kesällä), eestinhevonen ja iso ponitamma, vanhimmalla tyttärelläni. Hoitohevosia on aina ollut, tälläkin hetkellä yksi. Ratsastus on ainut liikuntalaji mikä tuntuu mieleiseltä (ratsastanut viimeiset 20.v), joten kyllä mäkin tulen sitä jatkamaan, kun/jos raskaaksi tulen. Aikaisempien kohdalla olen joutunut pitämään taukoa, terv. syistä, voihan se olla et nytkin käy niin... no joo, ehkä elämme vain päivän kerrallaan.
Jos Hilipatuinen haluaa laitella henk.koht. sähköpostia niin os.on mirka.rantala@gmail.com
Ja muutkin vauvakuumeiset, kirjoitelkaa ihmeessä!
Ja testauksesta...
Testaan ehkä alkuviikosta jos mitään ei ole kuulunut...
 
sunnuntai 22.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 17/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 18/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 19/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 24/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 27/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 27/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 28/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 7/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 64/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]

 
Heipsis vaan kaikille :)

Täällä on veto ihan pois. Flunssa jatkuu vaan ja väsymys on jotain aivan kamalaa vaikka nyt juhannuksenakin tuli nukuttua vähintään 8 tunniin yöunet ja joka päivä tunnin parin päikkärit. Muita oireita ei oikeastaan ole kuin se että rinnoista tulee vieläkin sitä nestettä ja tuntunut vähän paisuneilta.

Nyt heräsi poika päikkäreiltä joten täytyy mennä välipalan laittoon :) :wave:
 
Mä voisin ilmottautua mukaan, Hollolasta kun oon. Lauantaina söin viimeisen pillerin, joten en voi vielä kiertoa arvaillakkaan, mutta täytyy alkaa laittamaan kalenteriin jotain päiviä ylös. Lapsia ei yhtään vielä ole. Miehen kanssa mennään sillä ajatuksella, et saa tulla jos on tullakseen.
 
Hei kerttu tervetuloa joukkoon ! :wave: toivotaan että pian sitten tärppää! :)

Voi Hilipatuinen - pikaisia parenemisia! :hug:

Kiva kuulla Jennuli että kaikki menee hyvin! Pienet pahoinvoinnit kuuluukin asiaan...
:D

Mulla kipuilee tuolla masussa nyt, mutta oon kyllä melkein varma että se ovis oli silloin aaton aattona. Noh, katsellaan miten käy. Jotenkin en jaksa stressata. Juhannus oli siten vähän rankka, kun mun ensimmäisen LA olis ollut juhannusaattona. :'( Nyt kuitenkin se on ohi ja voi katsoa eteenpäin! :)

Maalisvauva olis kyl ihana! tai vaikka tulis missä kuussa niin olis ihana! :LOL:
 
MAANANTAI 23.6.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria..........kp 18/28.......... ..........1.haaveissa......Hollola
Jemppi................kp 19/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
humu82..............kp 20/27-33....yk3.........1.haaveissa......Mlä
Julietta................kp 25/37.......yk2..........1.haaveissa.......
Hilipatuinen........kp 28/29-33........yk2.........2.haaveissa........Mlä
Tuulia79.............kp 28/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 29/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 8/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
dask...................kp 65/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Kerttu84.............kp ? .......... tjot........1. haaveissa......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
jennuli, Lahti, ensimmäinen
[color]



 
Heipparallaa piiitkästä aikaa!
kerttu tervetuloa :flower: . Kyllä ne kierrot siitä tasaantuu...
ElinaMaria Kävittekös piehtaroimassa heinäladossa juhannuksena??? :LOL: .
Hilipatuinen pikaista paranemista, noi flunssat on kyllä kivoja :snotty: ...

(.) Viimeinen ylimääräinen ultra takana ja kaikki toistaiseksi ok. Meidän Jussin la lähestyy (on ylihuomenna) ja mieli siitä hieman matalana...
Mutta kaunista sadepäivää kaikille.
 

Yhteistyössä