Päijät-Hämeen kuumeilijat!

jennuli minä oon 27 vuotias :) tää onkin ollut hieman hiljainen pino mut jos saatais vähän jutunjuurta tänne :)
tääl ei oo tainnut olla puhetta kenenkään ammateista, eli mitäs te teette työksenne? mä oon lähihoitaja, mut tällä hetkellä viel äitiyslomalla ja heinäkuun lopussa suuntaan töihin :)
 
Olen vuosimallia -83. Kotoisin orimattilasta, lukion kävin Tiirismaan lukiossa Lahdessa... Nyt siis ollaan Oulussa mutta muutetaan takaisin kotinurkille toukokuun lopulla.

jennuli - rohkea ratkaisu sinulta tehdä lapsi yksin. voisin kuvitella itse tekeväni saman jos olisin samassa tilanteessa... saako kysyä oletko kauankin harkinnut asiaa ja miten päädyit siihen? Ei ole pakko vastailla mun uteluihin... :ashamed: olet ensimmäinen kohdallani, joka on tuollaiseen ratkaisuun päätynyt... kunnioitan sitä suuresti.

ON: mulla kovia mahanippailuja tässä menossa.... jännittää ihan tuhottomasti. Maanantaina tuli vähäsen ruskeaa vuotoa.. silloin kp 18. Huimausta on ollut paljon ja tänään aamulla meinasin pyörtyä kupsahtaa tähän tietokoneen ääreen! :eek: joko nämä on raskausoireita tai sitetn alan tosissani huolestumaan. eihän normaali ihminen koe tällaisia oireita jos ei joku ole vialla?! Nih, ei kait auta muu kuin katsoa... jännittää... :p
 
mymmyryy mä oon kotosin turusta, sieltä on eksynyt Nastolan kautta Lahteen ja sieltä edelleen tänne Kärkölään :) elä ny vaan sano että sää tunnet mut :eek: no ei vaines, ei se toisaalta ole mikään yllätys ;) jos joku tunnistaa täältä :)
ja elinamaria voi kun kuulostaa lupaavilta oireilta :heart: mä kuulostelen tässä ovista tooooosi ahkeraan :p kaien maailman oireita löytyy, mitäs sitten kun alkaa kuulostella mahfollisia raskausoireita :LOL:
 
mymmyryy oukei :) uteliaisuus on ihan hyvästä ;) samaa vikaa täällä :) mä oon muuttanut Nastolaan, öö, vuonna -99 tai jotain.. että Lahdessa on sen jälkeen tullut pyörittyä.. vaihtelevalla menestyksellä..
 
mymmyryy, mulla on myös ihan luonnostaan matala verenpaine... mutta nyt lauantaista tähän päivään saakka on huimannut aina aika ajoin... olen yrittänyt juoda vettä lisää kun ajattelin että siitä voi olla kyse mutta eipä ole vaikuttanut... :/
 
Olen 29-vuotias kaksivuotiaab tytön äiti. Alunperin olen kotoisin Kymenlaaksosta eli olen niitä junan tuomia lahtelaisia. Tai siis nykyisin asun Hollolassa.

Varsinaista ammattia ja työtä ei ole. Olen työskennellyt sekä toimistohommissa että puhelinmyynnissä. Työttömänä olen ollut suurimman osan aikuisuudestani. Ei ole oikeaa koulutusta tai työkokemusta oikeastaan mihinkään. Taitaa olla niin, että viimeistään siinä vaiheessa, kun tyttö lähtee kouluun voisi kouluttautua vaikka metallialalle. Sillä alalla on töitä ja miesvaltainen ala ei pelota.

Taitaa olla, että tässä kierrossa ei tärpännyt. Oltiin kummatkin miehen kanssa kipeinä niin ei oikein innostanut nuo puuhat. Kunhan päästään taas tekemään niin sitten on tavoitteena saada toinen tammikuun tyttö.
 
hei kaikki, olipas paljon kaikilla asiaa, no ihan kiva, saavuin juuri hammaslääkäristä , ei niin kiva...
mymmyryy en ole asunut aina Lahdessa, tällä seudulla kuitenkin, eli en ole täällä kouluja käynyt... mutta hyvää ikäluokkaa joo edustetaan...
umayya minä samoissa töissä kuin sinä... tosin olen ohjaaja en hoitaja, mutta pieniä on nämä piirit :D
elinamaria kiitos kauniista sanoista, olen mä tätä jo toista vuotta pohtinut, tai aina ehkä niin, että jos sopivaa kumppania ei löydy, haluaisin äidiksi silti vielä "suht" nuorena... eron jälkeen kesti muutama vuosi nousta jaloilleen ja nyt kun kaikki on hyvin niin on vauvakuume iskenyt päälle ja kunnolla...mutta siis n. 1,5 vuotta olen tiennyt että jos vaan joskus tulee lain puolesta mahdolliseksi yksinäisen naisen hankkia lapsi niin tulen niin tekemään, jos yksin olen.. tai niin klinikalla käytetään nimitystä itseellinen nainen, sillä yksinäistä musta ei saa tekemälläkään... :D
toivottavasti oireesi todellakin ovat raskausoireita, pidän sulle kovasti peukkuja... :heart:
 
kiitos jennuli! :D itseellinen nainen... :D Mut on se ihanaa et niin saa tehdä. Toivon niin kovasti että pelkään että se on liikaa.... silloin varmasti kaikki jutut mitä kropassa tapahtuu tuntuu raskausoireilta... :ashamed:
 
elinamaria mä osaan kuvitella et olen inssin jälkeen ihan samanlainen, toivon niin kovasti ja pelkään samaan aikaan... mutta pidä ihmeessä positiivinen mieli yllä, raskaus voi hyvinkin olla totta, ja jos ei olisi sä ehdit surra sitä myöhemminkin, joten yritä ottaa nyt ihan rauhassa ja nauttia vauva ajatuksesta... jos pettymys tulee niin mie lupaan yrittää ottaa kopin sitten jos pilvistä tulet alas, joten nyt älä murehdi... =)
 
Torstai 17.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
jennuli..................kp 4/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 11/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 15/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 21/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 21/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 27/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Julietta................kp 37/??..............yk1............1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
jennuli totta, pienet on piirit :) ootkos ihan Lahdessa jossain vai kenties jossain muualla? mä olen tuolla pienemmällä paikkakunnalla töissä. tosin tulevaisuus tällä hetkellä täysin avoinna kun paikka hajautetaan.. onneks sentään on vakipaikka jottei ihan tyhjän päälle jää :/
 
mymmyryy 23.4 on ultra ja sen perusteella inseminaatio joko 25.4 tai sitten 28.4... mutta mahdollisesti siis jo ensi viikon perjantaina..olin tosi yllättynyt jotta hoidot alkoivat näin nopiaan...mutta se on vaan hyvä... =) kiitos peukuista

umayya olen lahdessa joo töissä... ja mietin että ollaanko saman firman kasvatteja, mutta se selvinnee lienee joskus...
=)

olisipa muuten kiva jotta saataisiin tuohon plussanneet puolellekin nimiä... ja mahdollisimman monta ja mahdollisimman pian, mie vissiin ainut jolla ei vielä lapsia ole, te muut jo kokeneita konkareita... =)
mutta nyt metsästämään nukkuperttiä... yötä ja plussatuulia...

muoks. niin ja opetellaan lukemaan listaa onhan täällä muitakin jotka ykkösestä haaveilee... =)
 
umayya näinpä näin..

tuli vähän takapakkia, kun jouduin lopettamaan femarin, eli hormonin joka toimi tukena omalle hormonitoiminnalle, mutta onneksi sen oman tuotannon pitäisi olla kunnossa, tuli tuosta lääkkeestä niin kurja olo, mutta nyt sitten jännitellen ensi keskiviikkoon jotta missä mennään... :/
 

Yhteistyössä