Päijät-Hämeen kuumeilijat!

kiitos kysymästä umayya. Vastaus nyt ei niin innosta. Joopa, joo..olihan tää tiedossakin, että kp vaihtuu pian 1, MUTTA olin vähän jotenkin pienien toiveiden kanssa vielä, että joku pikku simppa ois jostain syystä löytänyt tiensä loppuun asti...mutta tosiaan mulle voi vaihtaa kp1 tällä päivämäärällä. Buranaa menee ja tuntuu, että munasarjat ratkee :'(

Tsemppiä kuitenkin, muilla on vielä toivoa ;) bd
 
Perjantai 4.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 2/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 8/27............yk 2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 8/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
iitukka................kp 14/28-30......yk11..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 14/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Julietta................kp 24/??..............yk 1............1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mäntsälä [color]

[/quote]

[/quote]

 
Lauantai 5.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 3/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 9/27............yk 2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 9/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
iitukka................kp 15/28-30......yk11..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 15/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Julietta................kp 25/??..............yk 1............1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]



 
Sunnuntai 6.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi................kp 4/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 10/27............yk 2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 10/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
iitukka................kp 16/28-30......yk11..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 16/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Julietta................kp 26/??..............yk 1............1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]



[/quote]

 
Maanantai 7.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
mymmyryy..........kp1/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 5/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 11/27............yk 2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 11/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
iitukka................kp 17/28-30......yk11..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 17/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Julietta................kp 27/??..............yk 1............1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]



[/quote]

[/quote]

 
jaahas, jaahas, se olis uusi viikko uudet kujeet :D kumpa kierto menis nopeeta, pääsis tietämään tuloksia :)
tässä pinossa Julietta on ainut kellä ehkä on jännät paikat, onkos minkäänlaisia tuntemuksia? :)
koitetaas vähän herätellä tätä pinoa aktiivisemmaks jookosta? mä itse voin ainakin myöntää että en oo kauheesti kerennyt tähän pinoon kirjotella joten täytyy petrata sitä puolta :)
 
Tiistai 8.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
mymmyryy..........kp 2/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 6/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 12/27............yk 2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 12/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 18/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Julietta................kp 28/??..............yk 1............1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
Hellurei!!

Joo, on mulla jännät paikat, mutta jännitän lähinnä vaan sitä et alkaako menkat!!!! Mullahan oli se tuulimuna viimekuussa ja luulen että kierto venyy taas sen puitteissa, vaikkei kaavintaa tehtykään... Pitäis mennä gynelle jälkitarkastukseen, mut en oo saanu aikaa tilatuksi.... Oonpa laiska!

Muutens: Missä käytte gynellä ja kellä? Mä oon käyny Koskisella. Must se on ihan pro! :saint:
 
julietta en oo käyny aikoihin gynellä.. Baskilla kävin päksissä ennenkuin esikoinen sai alkunsa, sen jälkeen onkin ollut vaan jälkitarkastusta tai raskauden seurantaa niin ei oo pahemmin ollut tarvetta ;) Koskinen oli mulla molemmissa raskauksissa ultraamassa muutaman kerran ja tykkään kyllä tyypistä, ja on viel hyvä lääkärikin :D
 
Julietta Hemossa (tai mikä Suomen Terveystalo se nykyään onkaa) oon käyny gynellä ja erityisesti tykkäsin Nikki-Juholasta.

Täällä myös melko taustaillessa menee, vaikka kommentoinkin. Yritystä siis virallisesti aloitellaan vasta vuoden vaihteessa. Mutta mukana kuumeilen ja tsemppaan muita.......ja tietysti toivon, että joku pieni simppa eksyis radaltaan :LOL:
 

Yhteistyössä