Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Perjantai 18.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Julietta................kp 1/37..............yk1............1.haaveissa.......
jennuli..................kp 5/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 12/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 16/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 22/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 22/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 28/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
[/quote]

 
Lauantai 19.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Julietta................kp 2/37..............yk1............1.haaveissa.......
jennuli..................kp 6/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 13/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 17/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 23/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 23/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 29/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
[/quote]

[/quote]

 
mymmyryy juu en päässyt illalla ees päivittämään kun jumii ja jumii vaan :headwall:
ja kiitos kysymästä, alkaa helpottamaan, uus viljely toi vastauksen: yersinia, clostridium difficile ja satfylococcus aureus, lisäksi huomattava toksiini! saatiin sitten Flagyl kuuri 10päivää ja kolmas päivä menossa, nyt jo on kakka ihan erilaista ja pojalaa väriä naamassa, eikä tartte myöskään itkee enää syömisen jälkeen :)
 
Sunnuntai 20.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Julietta................kp 3/37..............yk1............1.haaveissa.......
jennuli..................kp 7/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 14/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 18/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 24/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 24/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 30/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]
 
millaisia fiiliksiä on teillä joilla lähestyy kierto loppua...??? olisiko plussaa tulossa vai miltä tuntuu? pidän peukkuja ettei kelleen teistä tulisi tuohon kp1... =) jännittää teidän puolesta..
nyt lenkille, kyllä kevät on sitten kiva... :D :D
 
jennuli sen verran on tässä asian etenemiseksi tehty jotta putoon korkeelta ja kovaa jos ei plussaa tuu :) ekaa kertaa tunsin oviskivut kun alkoi olla ohitte joten sen takia oon luottavaisin mielein että oltiin oikeeseen aikaan liikenteessä, ja lisäks (vaikka ketään tuskin kiinnostaa) eilen pupuillessa teki vähän kipeetä kohdun suulla.. mistähän sellanen mahtaa johtua? ei oo meinaa muuten kipeetä tehnyt kuin raskauksien aikana ja sitten ihan hetken synnytyksen jälkeen..
 
Umayya, mulla kans toiveet korkeella! Toivotaan että meille molemmille se plussa napsahtaisi!!! En osaa sanoa tuosta kohdunsuun kivusta...

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita tässä menossa.. masua vähän nippailee ja selkää kans välillä. vessassa ravaan ja väsyttää. mu noihin oireisiin en kyllä mitenkään luota... :ashamed: Mut 3 päivää oviksesta alkoi tosi kovat masukivut, jotka kesti 3 päivää. Sen jälkeen ei oo ollu oikeen mitään. Niin ja sillon maanantaina kp 18 tuli se tuhru paperiin... mut ei oo tissit kipeet eikä mitään muutakaan oksetusoloja tai muuta. :/

En onneks testannut tänään - onneksi maltoin. Nyt on vielä niin aikaista... ehkä huomenna tai sitten tiistaina... :p
 
no mulla kun ei tuosta raskaaksi tulosta kokemusta ole VIELÄ :) niin en osaa teille tuohon kommentoida, toisaalta jos sulla umayya ei ole yleensä tuollaista ollut niin kertoisko se jostain??? mutta kertokee sit heti ko olette testailleet...
plussat tulee molemmille mä oon päättänyt ja toivottavasti mullekin sitten muutaman viikon kuluttua.. =) =)
 
kiitos elinamaria ja jennuli vastauksista :) ja juu, mä kanssa ajattelin että se vois olla ihan hyvä merkki tuo kipuilu, menkkajomotukset mulla tässä koko ajan jatkuu, sellasta pientä tunnetta tuolla masussa ja selässä koko ajan :whistle:
testauksesta: mä ajattelin jaksaa 2.5. asti ootella :saint: mutta, mulla olis kyllä herkkiä testejä jemmassa jotta vois aikasemminkin testata.. kahtellaan :p
 
kysymystulva: miten noi testauksen noin niinkuin muuten menee? missä kohdin voi testin jo tehdä? mikä testi on luotettavin? missä vaiheessa voi käydä antaa labrassa näytteen et saisi testin sitäkin kautta...??? sanoit umayya jostain herkästä testistä???
voiko ennen menkkojen alkua jo tasteta vai pitääkö piinailla siihen asti et jos menkkoja ei kuulu?? mulla kun kierto on suht säännöllinen ollut??? no koko inssiä ei ole vielä edes tehty mutta kun tiedonjano on kova niin pommitan nyt teitä sitten... :D
mutta nyt uimaan siskon lasten kanssa... :wave:
 
koitan vastata Jennuli kysymystulvaasi...

Testinhän VOI tehdä ekan kerran vaikka 10 päivää ovulaatiosta eli 10 dpo. Mut sillon ei välttämättä näyt yhtään mitään... herkkä testi on sellainen, joka mittaa istukkahormonia ja näyttää tuloksen jos sitä on 10 mlU pissassa. On olemassa vähemmän herkkiä esim. 25 mlU. Eli periaatteessa niissä sanotaan et testaa sit kun menkat on myöhässä mut en MÄ ainakaan malta siihen asti oottaa... siinä saattaa niitä haamuviivoja näkyä jo ennen kun menkkojen pitäis alkaa... :whistle:

Kun pissatestiin tulee viiva et tarvitse enää verikoetta! :D Ne on ihan varmoja testejä.

Voi ETTÄ kun alkoi nyt polttelemaan tuo testi tuolla kaapissa.... :snotty: huomenna on ehkä pakko jo testata....
 
jennuli herkkä testi on juuri tuon 10 mlU ja ne on tilattu kotitesti.fi kautta.. apteekin omalla olen saanut todella luotettavat tulokset aina, en siis turhia haamuja tai viivanpaikkoja.. myös ihan marketista saatava rfsu:n testi toimi viimeksi luotettavasti :) ja mä olen kyllä aina ennen odottanut että menkat on myöhässä ennenkuin oon testannut, mutta nyt mulla ei ole hajuakaan palautuuko mun kierto normaaliksi mitä oli jo ennen synnytystä, viime kierto oli 160 päivää, jothuen imetyksestä, toivon nyt todella että tämä kierto olis normaalipituinen jo :)

elinamaria mä koetan itteeni psyykata että jaksan ja maltan oottaa :saint: saa nähä miten todellisuudessa käy :whistle:
 
elinamaria ja umayya kiitos taas, kun valistatte tietämätöntä, on se kyllä jos odottaa niitä menkkoja niin tosi piinaavaa, varmaan istun sit wc:ssa kokoaika... =)
no pitäis ottaa rennosti mut silti..
mä varmaan tilaan niitä herkkiä testejä ja teen sitten ko on mennyt se yli kymmenen päivää oviksesta... se vaan et sitten lopullisen varmuudenhan saa vasta kun kierto tarpeeksi pitkällä...
toissapäivänä ostin sen ovistestin, vaikka mulle tehdään se ultra keskiviikkona niin lääkäri sanoi että otetaan se käyttöön myöskin, että jos nyt ensin keskittyisi sen testin käyttämiseen... elinamaria vieläkö testi on pysynyt kaapissa????
jostain luin et aamupissasta saa varmimman vastauksen? tai kai se on sitä että pissi on tarpeeksi vanhaa...oikaiskaa taas jos juttelen omiani.. :D
 
Jennuli... niinhän sitä sanotaan että aamupissa on paras pissa.. :D Huomenna aamulla saatan tehä testin! On siis vielä testi kaapissa!! :LOL:

Juu täällä ei katsota kieroon testeilijöitä... samahan se on jos mä kaikille julki tunnustaisin että teen raskaustestin vaikka menkat ei oo ees myöhässä, niin mua katottais varmaan kieroon... :D Sit jos siinä näkyy jotain niin laitan sen blogiin. :LOL:
 
Heippati kaikille!!
Töistä juuri hetki sitten kotiutuneena ajattelin tulla kurkkaamaan mitä tänne kuuluu! Tekstiä on tullut kiitettävästi. Te olette olleet ahkeria.
Jennuli mä oon testannut aina vasta silloin, kun menkat on olleet myöhässä. Oon saanut maltettua mielen.
ElinaMaria +++++++++++++++++ :whistle: sinulle.
umayya onneksi pieni on jo parempi :hug: .
Kaunista kevät illan jatkoa meille kaikille B) .
 
Sunnuntai 20.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Julietta................kp 4/37..............yk1............1.haaveissa.......
jennuli..................kp 8/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 15/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 19/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 25/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 25/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 31/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 38/28..........yk?.............4.haaveissa.......Nastola
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]

 
heips!

Menin sitten testaamaan... ja eihän siellä mitään näkynyt! :snotty: En heitä kirvestä vielä kaivoon, nyt on kuitenkin vasta kp 25/27-28. Nyt osaan kuitenkin realistisesti odottaa menkkoja alkavaksi viimeistään torstaina. Eli perjantaina testaan seuraavan kerran jos on vielä tarvetta... :ashamed:

Eihän mulla oo kyllä mitään oireitakaan ollu, että eiköhän se ollu siinä sitten tämä kierto. Masua koko ajan nippailee, mutta niin se teki viime kierrossakin. Vaikka muistelen sen olleen erilaista nippailua... noh. ken tietää. Katsellaan nyt kuitenkin vielä... Olisin NIIN paljon toivonut että olisin tullut tästä kierrosta raskaaksi. |O

Vaikeaksi tämän kaiken tekee se, että mulla olis alkanu tämän viikon jälkeen äitiysloma jos kaikki olisi mennyt niinkuin piti... :ashamed:
 
Liitympä mukaan! Kolme lasta ennestään, neljäs haaveissa. Nastolassa asustetaan.
Nyt kp 38/28, mutta testi eilen nega. Empä tiedä mitä tässä nyt pitäisi ajatella. Normisti kierto hyvin säännöllinen.
 

Yhteistyössä