Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Mirka1 tervetuloa mukaan kiihkeään keskusteluun :flower: .
ElinaMaria kyllä se ehtii vielä plussaksi muuttua+++++++++++++ :whistle: sulle.
(.) Ei kummempia. Töistä kotiutuneena, pitäis ruveta siivoomaan, jälleen;). Jännä juttu kun sotkua tulee, vaikkakaan minä en tietenkään sotke, ne on ne muut :whistle: :whistle: .
 
elinamaria hei tosiaan jos se vielä plussan sieltä nakkaisi.. älä vielä luovuta :hug:
mirka1 tervetuloa mukaan :wave:

(.) ylihuomenna kp10 ultra, voisin käydä nukkumaan ja herätä ke iltapäivänä siinä tutkimuspöydällä.... :ashamed: malttamaton kun olen... =)
 
Hei Mirka1 ja tervetuloa! Minähän en ole vielä Päijä-Hämeessä, pian kylläkin.
Viikko vielä töitä ja sitten 4 viikon loma ja muutto sinne nurkille täältä Oulusta.

Mymmyryy - joo, siivouksesta kannattaa aina palkita itsensä! :D
Jennuli, ei enää montaa päivää. Toivotaan että kaikki menee niin kuin pitääkin! =)

Kiitos kaikille plussatuulosista, toivotaan nyt kovasti että plussa napsahtaisi.
Kävin äsken tunnin kävelyllä haistelemassa merta, kuuntelemassa lokkien kirkunaa ja nauttimassa auringosta.

Teki todella hyvää ja tulin hyvälle tuulelle.
Suosittelen kaikille, jotka tarvitsevat hetken irtiottoa omista ajatuksistaan. :heart:
 
elinamaria joko teille on koti löytynyt täältä? nauti nyt merestä sitä ei ihan vieressä täällä ole :)
mymmyryy hyvä hyvä hyvä, niin sitä pitää, työ ensin sitten huvi..mitäs suklaata söit..? oma sauna olisi kyllä niin kiva, saunoisin varmaan joka ilta.... :D

mutta hyviä öitä kaikille...
 
Tiistai 22.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Julietta................kp 5/37..............yk1............1.haaveissa.......
jennuli..................kp 9/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 16/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 20/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 26/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 26/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 32/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 39/28..........yk?.............4.haaveissa.......Nastola
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]


 
Huomenta!
nyt kyllä vähän ihmettelen.. oliko mulla sittenkin ovis vasta eilen ohi kun ne yök limat tuli eilen? kertokaas nyt viisaammat, en mä ennen oo tollasiin kiinnittänyt huomiota..
mut ihan hirveesti jomottaa selkää ja mahaa, samoten on ihan sellanen viluväreolo, vähän niinkuin olis pikkasen lämpöä ja flunssan tunnetta.. kahtotaan tuunko oikeesti kipeeks vai voisko tää olla merkki raskaudesta.. molemmissa aiemmissa on ollut tää palelu ainakin het alusta asti :)
jennuli tsemppiä gynelle :) tuuhan kertoon kuulumiset
mikäs on elinamarian olo, tuntemukset????? +++++++++++ :whistle:
 
Umayya... ei kai näin myöhään enää ovista? Ettei ollut miesnesteitä... saattaapi nimittäin muistuttaa aiksta lailla sitä ovislimaa... ;)
Ootkos mittaillu niitä lämpöjä? Kun heti kun ovis on niin lämmöt pomppaa ylös.

Omanapa: en meinannut saada yöllä unta kun sattui tuonne alamasuun niin kovasti. Joko sieltä on kohta tulossa ihan meglaomaaniset menkat tai sitten kyseessä on jotain muuta. Koko ajan on sellanen tunne että kohta lörähtää housuihin... :| Taitaa olla niin että menkkoja oottellaan... :ashamed: Noh, kerron sitten kun lurahtaa! :LOL:
 
elinamaria no kun sitä mäkin.. lämpöjä en oo ikuna mittaillu joten en tiiä miten ne mulla käyttäytyy, en vaan tiiän että molemmissa aiemmissa raskauksissa lämpö on ollut koholla alusta asti ja sellainen kuumeinen olo on ollut, joten toivotaan toivotaan :saint:
mut me kyl ollaan pupuiltu viimeks, öö, oliko se la vai pe.. ei nyt muista.. mut mene ja tiedä..

*muoks* tehdään vähän "päiväkirjamerkintöjä", eli lämpö oli nyt sitten äsken 36,09. muistaakseni mulla normilämpö on sellanen 35,60 tai jotain sinnepäin.. mut kahtellaan :)
 
nyt kyllä tuntuu koko aika että jotain lorahtaa pöksyyn ja on ihan kaameet menkkajomotukset.. nippaileekin aika reippaasti ja äkkinäiset liikkeet tekee ilkeetä.. että mene ja tiedä sitten.. parin päivän sisään varmaan selviää..
 
keskiviikko 23.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Julietta................kp 6/37..............yk1............1.haaveissa.......
jennuli..................kp 10/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 17/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 21/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 27/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 27/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 33/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 40/28..........yk5.............4.haaveissa.......Nastola
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]


[/quote]

 
Ai niin, se yk on 5. Empä tiedä mitä tässä pitäisi ajatella, menkkoja ei kuulu, eikä näy. Kp 39/28, normisti menkat kellon tarkat, testi nega (siis kaksi testiä...). Olisiko joku hormoonihärö? Tiedä häntä. Terkka meinas, et odotella viel pari vk, jos ei mitään tapahdu, niin sit varaa ajan lääkäriin.
 
tänne ei mitään vielä... illalla pitäis punakirjeen kolahtaa luukusta siinä yheksän pintaan jos vanhat merkit paikkansa pitää. :(

Eilen mittasin lämmöt ja oli pudonneet 35,8. Eli menetin toivoni ja äsken menin ja mittasin uudestaan ja ne oli noussu takaisin 36,4. Et enpäs tiiä missä mennään... mahaa juilii niin kovin menkkamaisesti, että niitä odotan alkavaksi.

onkos umayya mitään merkkejä ilmassa? entäs Tuulia?
 
Aurinkoista ja lämmintä kevätpäivää kaikille B) .
Oon ottanut aurinkoo koko iltapäivän töistä kotiuduttuani. Nyt rupes aurinko meneen pilveen, joten piti tulla lämmittelemään sisälle.
+++++++ :whistle: kaikille, jotka on jo jännäys vaiheessa.
Ei kummempia.
Jaa niin jennuli paras suklaa mun mielestä on fazerin mariannemuru suklaalevy/ konvehdit NAM! :p
 
no niin omaanapaa tulee tässä...
olin siis siellä ultrassa tänään, kp10 menossa, niin molemmissa munasarjoissa n. 11 kpl folleja. isoin niistä oli 12 mm. no tämäkin ihan hyvä kun ovis voipi hyvin olla vasta esim. 7 päivän päästä, mutta nyt veti ihan paniikin puolelle, jos ovis napsahtaa lauantaille , menee koko kierto hukkaan koska klinikka on vkl kiinni. jos sunnuntaille niin sitten no hätä koska inssin voi tehdä ma aamuna, no jos menee keskiviikkoon niin taas tulee huti koska se on vappuna kiinni, kesällä kiinni puoltoista kuukautta ja taas menee kaksi kiertoa...huokaus...
:'( :'( :'( :'( no nyt täällä on kaikki sormet ja varpaat ristissä, et ovis paukahtaisi päälle su tai ma.. tai ti mutta ei lauantaina, tietysti onhan sekin mahdollista ettei nuo follit tuosta enää kasva mutta kaikki edennyt normaalisti joten tarttee nyt vaan toivoa että kasvavat ja kypsyvät juuri oikeaan aikaan, ekan kerran tuli tosi vahvasti mieleen, et nyt pitäisi olla se mies kotona et voisi puputella h.hetkellä eikä miettiä klinikan aukioloja...
olin ihan poikki käynnin jälkeen, vaikka kaikki oli hyvin niin pelko hiipi kyllä tämän tytsin mieleen.... :'( :ashamed: :|
no eipä voi mittää...

elinamaria ei ne menkat tuu usko pois =)

mymmyryy juu se on kyllä hyvää suklaata... ;)

aurinkoa ja plussia multakin kaikille.... :hug:
 
Tätsky tuli sitten kylään tänään, olen suorastaan helpottunut! Siis siinä mieles, ettei nyt ainakaan mitään hormonihoitoja tarvi aloittaa. Nyt on siis kp 1/28-40 ja aloitetaan alusta, huoh, taas...
Onko muita kierron alussa olevia?
 
väliaikatieto: ei menkkoja. aiemmin kun kokeilin tuota kohdunnapukkaa niin ruskeeta tuhrua tuli siihen mut ei enää tuu... :| no. Huominen on vielä aikaa tädin tulla... lämmöt edelleen normaalia korkeammalla 36,7. eli pienen pieni toivonkipinä on olemassa... mut toisaalta selkää ja masua juilii siihen malliin että menkat alkaa... :snotty:

Hyvä mirka! Onnea... uusi kierto sitten vaan ja plussaonnea tähän kiertoon!
 
Torstai 24.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Mirka1................kp 1/28-40..........yk5.............4.haaveissa.......Nastola
Julietta................kp 7/37..............yk1............1.haaveissa.......
jennuli..................kp 11/28.............yk1...........1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 18/?..................tjot..........3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 22/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
ElinaMaria..........kp 28/27............yk2............1.haaveissa.........
umayya..............kp 28/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Tuulia79.............kp 34/30-34......yk4.............2.haaveissa.......Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]



[color]


[/quote]

[/quote]

 

Yhteistyössä