Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Tuulia :hug: uuteen kiertoon sitten. Toivottavasti nyt tärppää!

Umayya, mikäs on meininki? :eek: ei mitään vieläkään?

Mie: täällä tänäänkin tehty testi osoitti että paksunahan sitä ollaan. :D edelleenkin viiva on haalea, mutta kyllä se siitä voimistuu. Pelottaa kovasti mutta yritän koko ajan jättää sen pelon taustalle... :ashamed:

Mutta siirtyilen vaivihkaa odotuspuolelle, mutta käyn täällä aina kurkkimassa. Tuolla ei ole vielä päijät-hämeen odottajat -pinoa....

ElinaMaria ja Aarre rv 4+3
 
Heippa! Täällä olisi yksi vauvasta haaveileva 25v pariskunta,Hollolasta vielä hetken. 1 tyttö löytyy ikää pian 1v10kk.
Isäntä aina kiusailee että piilottaa pillerit ja en mä ota siitä selvää koska haluaisi aloittaa yrittämisen,luultavimmin vaikka heti! Mutta minä naisena tietenkin stressaan ja murehdin jo tulevaa että kuinka mä jaksan kahta,kun tää ekakin tekee kaiken tuhon :whistle: Ja parisuhdekaan ei aina ole niin auvoista niin mietityttää nämä asiat.
8v yhdessä ja neiti tärppäsi 4. kierrolla. Jännittää jo kaikki miten etenee ja koska jättäisin pillerit pois,nyt oleva levy loppuu 15.päivä, menkat alkaa 19-20.päivä :p Ja laihdutan tässä samalla niin sehän voisi noputaa vaan tärppiä!
Mutta voi mut lisätä listaan!
 
elinamaria nega tänä aamuna joten perjantaina uudelleen jos täti tänne ennen löydä..
jennan äiti lisään ilomielin :) kerros kp:t ja kyllä sitä jaksaa ja pärjää :)
meillä pojat 3v. ja 8kk ja yritys on nyt kestänyt sen puoli vuotta joten pelottaa mutta luottavaisin mielin plussaa täällä odotellaan :)
 
ElinaMaria Kun saataiskiin luotua Päijät-Hämeen odottajat ketju ;)

Jennan äiti Tervetuloa :wave:

Vähän jännitystä on, että onko tuo vaivannut vatsatauti, väsymys, vatsan pinkeys yms. vatsatautia ja tätioireita vai "vatsatautia" ja THE oireita... :attn: Hyvin suurella todennäköisyydellä katsellaan edelleen ja yritystä katsellaan tosissaan vuoden vaihteen aikoihin...
 
hilipatuinen tervetuloa joukkoon :flower: . Missä päin Mäntsälää asutte? nimim en yhtään utelias :whistle: :ashamed: .
Jennanäiti tervetuloa :heart: .
umayya+++++++++++ :whistle: .
jemppi ne on varmasti THE OIREITA+++++++++++++++++ :whistle: täältä etelästä sinne pohjoiseen.
ElinaMaria onnea :heart: ja pienelle liimaa matkaan.
 
Selvä homma!

Pistän ketjun pystyyn sillä ehdolla että tulette sinne pian! :LOL: Eli muusta ei neuvotellakaan!!!

Jemppi: toivotaan parasta!!
Umayya, pidä se täti loitolla!!! toivotaan että se plussa sieltä vielä yllättäisi!

Plussatuulosia puhallellen,
ElinaMaria :wave:
 
Heissan vaan :)
Kyllä tuo aurinko on sitten mukava keksintö =) Mieli korkealla.

Mymmyryy Aika lailla keskustassa asustellaan. Mistäs päin itse olet? Kysyy toinen yhtä utelias :ashamed: :D

Vaikka lupailin itselleni etten ala mitään stressiä ottamaan niin kyllä sitä ovista tässä jo ootellaan :) Mä en muistanutkaan kuinka jännää tää odottamisen odottaminen olikaan :LOL:

Mitäs vappu suunnitelmia porukalla on?

Hilipatuinen
 
juu jännää on odottaminen mutta aavistuksen myös stressaavaa...nimin. yöllä pyörin sängyssä kuin hyrrä... pitäisi rentoutua mutta inssin jälkeen tuntuu et se ei ihan helpolla käy..no onneksi on menorikas viikonloppu edessä joten... :D
vappuaattona kavereiden kanssa ulos syömään ja torstaina siskon lapsien ja siskojen kanssa vapputorille... :flower:

mukavaa tiistaita kaikille... :wave:
 
Tiistai 29.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Tuulia79.............kp 4/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 6/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Hilipatuinen........kp 12/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 12/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 16/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 23/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 27/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 33/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
[color]



PLUSSANNEET[color]


ElinaMaria
[color]

 
elinamaria mä oon päättänyt että se plussa tulee nyt, koska, esikoista yritettiin alulle kaks vuotta, kakkosessa meni vuosi, eli puolet siitä ajasta, ja nyt on mennyt sen puoli vuotta joten aika on jo täysi :whistle: eli jos se täti tänne pyyhältää mun maailma romuttuu hetkeksi, voi olla että huomenna tai ylihuomenna testaan, katotaan kuinka kauan jaksan ootella :snotty:
 
jennulille täällä ollaan peukut niin pystyssä kuin suinkin :) ja tuo huonosti nukkuminen on muuten ihan totta, tosin mä huomasin oviksen jälkeen että olen ollut ihan sikaväsy mutta uni ei sitten millään meinaa tulla ja olen nukkunut tosi huonosti....
 
Jennuli ja Umayya: se nukkumisen vaikeus mulla ainakin tiesi raskautta! Ja nyt ku muistelen, niin viime raskaudessa oli ihan sama! Ilalla ei meinaa saada unta, ja kun aamuyöstä herää pissalle niin taas saa pyöriä pitkään sängyssä ennen ku nukahtaa.
Selvä raskauden merkki!
ja sitten on kuitenkin koko päivän tosi väsyny ja haukottelee vaan!


Umayya, mä kovasti toivon sulle plussaa! bd
Ja Jennulille toivotan sitkeitä hermoja!
odottavan aika on pitkä!

Kiitos mymmyryy, pelottaa niin kovin mutta ehdottomasti oon onnellinen! Pelkään niin kovin että tätäkään en saa syliin asti...
Just tammikuiste pinosta odotuspuolella yks jo putos kun meni kesken...

Mitenköhän sais ajatuksensa pois ikävistä asioista? Ei taida olla mun kohdalla mahdollista!

Onnen ja pelon sekaisin tuntein,
ElinaMaria ja Aarre rv 4+4
 
Hilipatuinen keskustan tuntumassa mekin asustellaan.
jennuli kyllä se siitä. Uni tulee kun on tullakseen.
umayya++++++ :whistle: edelleen puhaltelen.
(.) Hirveän kamalassa oksutaudissa täällä kärvistelin. Nyt jo helpottaa. Harmittaa kun olis ollu mahtava auringon palvontapäivä :headwall: :headwall: .
 
Peukkuja pitelen kaikille joilla on jännät ajat :)

Täälläpäin on sitten jotain ylimääräistä vuotoa ennen aikojaan liikenteessä. Johtuen varmaan siitä pillerilaatan kesken jättämisestä... (vaikka vain 2 tai 3 päivää vain niitä söin) Ihan pientä onneksi vain, mutta jos nyt menee ja sotkee kierron niin en ala kyllä yhtään mitään :kieh:

Nukkumisesta Tai oikeastaan pyörimisestä että mulla ei oo ollut raskaus oireena, mutta nukahtaminen on todella vaikeaa jostain syystä nykyään, väsyttää aivan kamalasti mutta ei malta nukkua (olisiko sitten sen paljon puhutun vauvakuumeen oire :) ).... Mulla oli ihan ekat raskausoireet ennen plussaa olivat verenvuoto nenästä ja jokin ovislimojen ja valkovuodon sekoitusvuoto joka alkoi pian oviksen jälkeen ja kesti ihan plussan saantiin asti ja vähän pidemmällekkin...

Tämmöistä tänään

Hilipatuinen
 
huomenta ja iloista vappuaattoa.... :flower: :D :wave:

kiitos kaikille taas kun jaksatte toivotella hermoja ja plussia kaikki tuo on niin tarpeen,
olisi niin hienoa onnistua heti ekalla kerralla mutta eilen iski pelko ettei tää voi olla niin helppoa, mutta pitää vaan takoa päähän että jos ei nyt niin sitten jollakin seuraavista kerroista... :/
no ajattelin et kun mulla ei ole mitään oireita juurikaan,mutta jos nyt odottaisi rauhassa,,, kun oviksesta on vasta viisi päivää... plähhh..luulin omaavani pitkän pinnan ja hyvät hermot, mutta tätä tilannetta ei kai sitten lasketa... :D

umayya plussa se sulle paukahtaa usko pois... =)
elinamaria kiva kun et ole meitä unohtanut vielä ja luota vaan siihen että nyt kaikki menee hyvin...
tuulia mä voin tulla pakkaa sen tädin kamppeet niin alkaa asiat edetä... =)

mutta joo hyvä olen neuvomaan vaan vieläkun itsekin kuuntelisi itseään ja teitä muita...
nyt töihin, tekemään asukkaille munkkeja, meillä on tänään vappujuhlat... :flower: =)

:wave:
 
Keskiviikko 30.4.2008[color]



KUUMEILIJAT
Tuulia79.............kp 5/35.................yk4......2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 7/28-40..........yk5.......4.haaveissa.......Nastola
Hilipatuinen........kp 13/29..............yk1......2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 13/37..............yk1.......1.haaveissa.......
jennuli..................kp 17/26-28.....yk1.......1.haaveissa.......Lahti
mymmyryy..........kp 24/?...............tjot.......3.haaveissa........Mlä
Jemppi................kp 28/32..........tjot.........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 34/28.........yk2...........3. haaveissa.......Kärkölä
Jennan äiti.........kp??/29-30......yk?...........2.haaveissa........
[color]



PLUSSANNEET[color]


ElinaMaria
[color]


 
kiitos kaikille :hug: tänään meen ostaan testin, huomenna tarkotus testata kun ei pää kestä tätä epätietosuutta enää, tosin osa oireista on hävinnyt mutta oksettaa :x :x kuvittelua lie sekin vaikka kyllä olen ollut huonovointinen heti molemmista aiemmistakin..
lääkärillekin pitäs mennä, en tiiä onko kylkiluu poikki vai keuhkokuume vai joku lihas jumissa tai tulehtunut kun hengittäminen pistää oikeeseen keuhkoon ja tosi pinnallisesti joutuu hengittään, kahteen yöhön en oo nukkunut.... |O
jennulille peukut täällä niin pystyssä kuin ikinä saan nostettua :D
elinamaria kaikki menee ihan varmasti hyvin :hug: :heart:
anteeks kun on pää nyt vähän tyhjä.. kaikille teille :hug:
 
Heippa! Olen tyhmä mutta en muista miten kierronpituus ilmoitetaan,tai siis tänne nuo lukemat niin onko menkkojen ekasta päivästä seuraaviin? Mulla se väli on säännöllinen, 29-30 päivää.
Eilen kysyin mieheltä,että koska haluisi oikeasti mun jättävän pillerit, niin sanoi että kohta :eek: no mitähän lienee tarkoitti. Sanoin että 3v sitten jätin kesäkuussa ennen tyttöä,niin tuumasi että jätä nytkin. Selvä,vaikka loppupelissä ei kuukausilla taida olla väliä,kun toinen halutaan kuitenkin!
Mä saankin vasta kesäkuussa tietää jatkanko henk.koht.avustajana syksyllä,ja jos jatkan niin sitten harmittaa jos tämä työ jäisi vauvan takia. EN TARKOITA että työ on tärkeämpää,vaan siksi kun tällaista ei ole usein tarjolla,"pomot" aivan ihania,ja työ on vapaata,yksin kun olen. Mutta en usko että kaupunki/lääkäri myöntää niin kauaksi aikaa tällaista erikoiskohtelua asiakkaalle ja avustajalle.
Eilen oli kaverin tyttö meillä ja hitto sitä mustasukkaisuutta meidän tytössä,sanoin heti että sisarus pitää saada kun ei muita osaa huomioida. Ei varmaan tarvikaan tolla iällä vielä mutta tavaroiden yhteiskäyttö ei käy Jennalle :whistle:
Hyvää vappua kaikille, ja hei,juhlikaa nyt kunnolla kun ensi vappuna ette ehkä voi :D !
 
jennan äiti juu, eli kp 1 on se päivä kun vuoto alkaa ja sillon kierron viiminen päivä on päivä ennen vuotoa.. olipas vaikeesti selitetty :)
laitan nyt alustavasti sut listalle niin ilmottele sitten tarkat päivät kun haluut :)
 
Täällä ylimääräiset menkat vaan jatkuvat... täytyy nyt katsoa että tuliko tästä nyt sitten kp 2/jotain vai onko tämä vain todellakin jotain ylimääräistä. Mulla oli silloinkin kun aloitin pillerit niin ylim'ääristä vuotoa, paremminkin ylimääräiset menkat ja silt tuli seuraavat ihan normaalisti mitä toivon nytkin koska kova halu on raskautua mahd. pian niinkun taitaa olla kaikilla muillakin =)

Olipas vuodatus :D Tämä on niitä päiviä että ei oikein jaksaisi mitään :)

Jennan äiti Meilläkin mies on ollut joskus tosi jahkailija. Ensimmäisen kohdalla ei oikein osannut sanoa mitään vaikka halusi myös lasta. Nyt tämän toisen kohdalla yritin useamman kuukauden saada selvyyttä että mikä olisi semmoinen mukava hetki hänen mielestään toisen lapsen yrittämistä varten, noh ei mitään selvää vastausta. Sitten melkein vain ilmoitin että syön nämä pillerit loppuun mitä on kaapissa muutamalle kuukaudelle. Tästä menee muutama viikko ja sitten mies alkaa ihmettelemään että kannattaako niitä nyt sitten syödä. Olisi voinut sanoa muutama viikko aikaisemmin niin ei välttämättä olisi näitä ylimääräisiä menkkoja nyt menossa- :kieh:

Huomenna suunnataan mökille joten nettipimento odottaa, saas nähä tuleeko vierotusoireita :D

Hauskaa vappua kaikille
Hilipatuinen
 
Heippa kaikki!

Päätin minäkin nyt sitten liittyä tänne. Esikoinen on ollut jo pitkään mun haaveissa, mutta mies on vähän nihkeillyt. Nyt sitten on vihdoin yritys käynnissä! Lopetin pillerit ja nyt on kp12/??. Ensimmäinen yritys siis, tuskin vielä tärppää, mutta yritys on kova! Lahdesta olen muuten:)
 

Yhteistyössä